Új hozzászólás Aktív témák

  • BaKeSZ87

    senior tag


    Ma végre sikerült normálisan összerakni a gearboxot. Ennyi szilikonolajat még életemben nem láttam fegyverben. A hopup ház, a MOTOR :F :W csucsogott a szilikonolajtól. A gearbox felett láthatóak a gyári csapágyak, mint ma kiderült, ezek miatt szívtam, és kúrtam fel az agyam tegnap este. Egy régebben vásárolt M14 gearboxában voltak guarder csapágyak, azokat raktam ma bele, ezekkel szépen össze tudtam rakni, alap csapágyakkal kínszenvedés volt. Érdekesség, hogy a motor magassága nem állítható, így a hézagolást a bevel gear-rel kellett kezdeni, majd jött a spur gear, majd a sector gear. Tegnap végül az verte ki a biztosítékot, hogy nagy nehezen az alap csapágyakkal összeraktam a gearboxot, aztán sikeresen letörtem a motor azon részét amire forrasztjuk a kábelt, vagy rádugjuk a sarut. Szóval ma leműtöttem róla a kopott pinion geart és kicseréltem egy sokkal jobb állapotúra, levettem a lemezeket a tetejéről, kicseréltem nem töröttre, kicseréltem a szénkeféket, mert a gyáriak rosszul voltak bekopva. Volt egy másik rövid nyakú motorom, azt használtam alkatrésznek. Felmerülhet az olvasóban a kérdés: Miért nem az alkatrésznek használt motort használtam fel? Előszöris, a gyári motor a jól ismert, "kékseggű" kínai motor, jó erős mágnessel, az alkatrésznek használt motor pedig egy gyengébb, a CYMA AK-kból ismert szürke motor. Másodszor, a CYMA motor tengelye valamivel hosszabb, így a pinion gear nem ott illeszkedett a bevel gear-rel ahol ideális lett volna. Egyelőre ennyit a gearboxról, amúgy a tűzkapcsolón kellett kicsit csiszolni, mert rendszeresen beragadt a sorjás műanyag miatt.
    JP FAMAS. Hát hát. A hopup ház öntéshibás. A hopupházat a csőhöz egy műanyag darabbal lehet rögzíteni, ami ugye beleilleszkedik a csövön lévő bemarásokhoz, és két csavarral rögzíthető a hopupházhoz. Na most valami nagyon hozzáértő ember szerelte a fegyvert, így szigetelőszalaggal volt körbetekerve a hopup ház, meg a cső, és így volt rágányolva valahogy ez a kis műanyag darab. Csavarokat kicsavartam, gondoltam kihúzom kompletten a hopupházból a csövet a hopupgumival, de az előző szaki hozzáértése miatt meg az én figyelmetlenségem miatt is, a szigszalagozás miatt megakadt a művelet, és a csőrögzítő egyik fele a kezemben maradt, a cső meg meg sem mozdult. A belsőcső valami teflonréteggel ellátott, guarder? tuningcső volt, de mivel a BAX-os AK-khoz hasonlóan a csövön nincs hopup ablak, hanem egy köztes műanyag darabot kell a csőre ráhúzni, majd úgy rátenni a gumit, így a hopup ablakos részt lefűrészelték a csőből. A gyári csövet is megkaptam, az lesz visszatéve, ha lesz türelmem összerakni a fegyvert. Szerintem nem lesz. Inkább megpróbálom eladni darabokban, és megpróbálom elfelejteni, hogy létezik a világon ilyen fegyver. Egy értelme volt a dolognak. Most már kipipálhatok még gearbox típust amit már szereltem, ver.1, megvoltál, hogy rohadnál meg. :) /bocs a terjedelem miatt/

Új hozzászólás Aktív témák