Új hozzászólás Aktív témák

  • Hurkaleves

    őstag

    válasz macilaci78 #18315 üzenetére

    igen, igazad van, hogy azért a gyártók gearboxai között van különbség...
    sokkal még nem volt dolgom, de láttam már boyi-t, agm-et, guarder-t, jg-t, ca-t...
    igazából k.rvára nem figyeltem az eltérésekre vagy a gyártási minőségre... olyan egyformák.. :) node, visszatérve a hengerre és a kis furataira. én az előző-előző hsz-emben úgy értettem, hogy mikor a dugattyú teljesen hátul van akkor a teli henger kivételével az összes hengertípusnál a lyukakon is (pluszba) be tud áramlani a levegő ezzel is gyorsítva a feltöltődést. illetve szerintem a mondjuk 3/4-es hengernél, de legyen inkább feles hengernél a dugattyú félútig akadály mentesen halad előre "teljes" sebességgel és mikor a lyukhoz ér azaz elhagyja akkor sűrít akkor ütközik közegbe és az addig felgyűlt mozgási energiáját, lendületét beleadja a maradék fél hengerben lévő levegőbe és így egy koncentrált sűrűbb légnyomást kapunk ami lehet, hogy kisebb rugóval is képes (pozitív) meglepetéseket okozni...
    tol egy shot-ot... :) ellenben a teli hengerrel ahol a dugattyú az elejétől fogva tolja maga előtt a levegőt amíg gyorsul így ott egyfajta lomhább, de hosszabb légnyomást kapunk... hmm.. ezt fingom nincs minek írtam.. :N

Új hozzászólás Aktív témák