Új hozzászólás Aktív témák

  • Peak

    addikt

    válasz bzs73 #22660 üzenetére

    az a probléma, hogy nincs mit megszivni.
    törvények és szabályok vannak, mindkét oldalt védve és tájékoztatva a jogokról és kötelességekről.
    a legtöbbször (99%ban) a hőzöngőknek nincs igazuk, a fórumokon sirnak, egyoldalúan elríva a világfájdalmukat, és méllyen halgatva a stiklikről, vagy hogy mi is a másik oldal.

    egy nagy cég szervizének nem érdeke, hogy átverjen bárkit is, bármelyik felhasználót szivassa. tény és való, hogy előfordulhatnak olyan esetek, hogy a szerviz hibázik, hisz ott is emberek dolgoznak, de azért minden esetben vállalják a felelősséget.
    megélt példa, hogy egy szervizelt notebook LCD borítását a szervizes összekarcolta alá szorult csavarokkal... nem vette észre, és a beérkezéskor sem rögzítettek karcokat.

    a szerviz NULLA kötöszködéssel tudomásul vette, és kicserélte a burkolatot.

    szerinted egy magánszemély nem gondolkodás nélkül rámondta volna, hogy " te karcoltad össze vaze..." és nincs tovább?

    vegyük tudomásul kedves fórumtársak, hogy a tapasztalatok szerint pont fordítva van a szívózás... a felhasználóknál trükkösebb faj nincs. egy gyártó meg nem kispályázik szaros alkatrészekkel... :) napi szinten 2-300 notebook alkatrész, havi szinten többezer javítás, egy cég működésének 1-2-3%-a max. :) NEM EZEN fognak spórolni! :)

    egy kisebb cégnél persze tuti csinálják, mert ott a saját megélhetésükre megy a játék.
    nekem is az a véleményem, hogy a rügyvágó bt. és a jézusszive informatikai kht. emberei biztos, hogy trükköznek, okoskodnak...

    [ Szerkesztve ]

    Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

Új hozzászólás Aktív témák