Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • webshopos

    újonc

    válasz realmadrid92 #904 üzenetére

    "Globalelectro nevezetű boltról valami infó?
    ja, most olvastam felette, úgy értem garancia ügyben stb."

    Tegnapi történet. Tő mondatokban.

    Vevő megrendelt egy külső DVD írót 2011.05.13.
    A termék időben érkezett, Vevő fizetett, elégedetten távozott.
    Néhány nap után vevő jelzi, hogy az író nem olvassa a régebben megírt lemezeit.
    Rendben, hozza vissza, leellenőrizzük, hogy a termék hibás-e.
    Vevő visszahozza, de mivel sürgős, azonnal rendelek neki egy vadonat újat, mi meg majd megfutjuk a garanciális kört.
    Vadonatúj író megrendel, megérkezik, Vevőt értesítem.
    Vevő megérkezik egy notebookkal.
    Készségesen segítek neki, felszabadítok egy asztalt, Vevő nekilát a termék próbájának.
    Fél óra múlva jelzi, ez a termék sem jó.
    Szerencsére épp egy másik gépünkön frissen települt egy Win7.
    Termék felrak, gyári driver installál, bontatlan TDK DL 8.5GB lemez kinyit.
    2Mb-os jpeg kép felír a DVD-re, majd ugyanez egy normál CD-re is.
    Vevő szabadkozik, hogy nem kellett volna..
    Uram, 1000-ből egy, ha van ilyen bolt, ahol ezt megteszik Önért.
    Vevő visszarakja a notebookjára az írót, miután meggyőződött róla, hogy a termék

    HIBÁTLAN!

    Még félórát szöszmötöl - közben dolgozunk, telefonok csengenek - majd közli;

    - "Szeretnék élni az Elállás jogával.."

    Megőrzöm a higgadtságomat, majd elkérem a Vevő bankszámlaszámát, amire a termék árát visszautaljuk. Nem hagyom ki, hogy megjegyezzem, hogy ezáltal 2db BONTOTT termék lesz a polcunkon, amibe rengeteg időnk, energiánk, pénzünk van, s mivel nem egy kurrens termék, nem garantált, hogy eltudjuk adni, főleg, hogy bontott, vagy ismerősnek, vagy családon belül talán.. Ezért mi sem igyekszünk a termék árának visszautalásával, hisz törvény szerint erre 30 napos határidő van.
    Vevő szabadkozik, beleegyezik.
    Nyelek egy nagyot, majd biztosítom, hogy azonnal átutaljuk a termék árát, majd elköszönök a Vevőtől.
    Az már csak hab a tortán, hogy 2011.05.13. óta lejárt a 8 napos elállás joga, de inkább veszítsünk, és legyen ő az Elégedett Vásárló.
    Nos, ennyit a garanciáról.

    * * *

    Ezennel elköszönök erről a Fórumról, mindent leírtam, ami a Magyarországi webshopokra és célközönségére jellemző. A kiragadott példáim remekül szemléltetik, hogy bár vannak problémás esetek, de ezekből messzemenő következtetéseket nem lehet, és nem is szabad levonni. Aki tisztességesen kereskedik, annak is becsúszik 1000 Vevő mellett 1-2 elégedetlen, vagy saját, vagy a vevő hibájából.

    Végezetül egy jó tanács; Ha problémátok akad a webshopokkal, próbáljatok meg személyesen megoldást keresni vagy az adott személynél, vagy a felettesénél. A legtöbb esetben minden konfliktus megoldásra talál, hisz mint mondottam; értetek vagyunk, nem ellenetek.

    Köszönettel!

    a webshopos

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák