- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz Lemaitre #11270 üzenetére
Egy tanacs ha lehet - az elejen hanyagold az Onward-ot es a Pavlov VR-t. Olyanokkal mint az Audioshield, Space Pirate Trainer, Budget Cuts Demo stb. kezd. Plusz ott van a The Lab a Valve-tol, szinten ingyenes es jo bevezeto, a Longbow nyilazos minijatek maig az egyik legjobb ha nem legjobb ilyen. Ha van kormanyod kiprobalhatod a Project Cars 2 Demo-t is.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Lemaitre #11298 üzenetére
Rovid, mert ez csak a tech demo volt, ebbol lett aztan a Robo Recall jatek. Elotte meg volt egy non-interaktiv demo is, ez a Showdown (ingyenes).
Showdown (Free) -> Bullet Train (Free) -> Robo Recall (30EUR)
A Touch tulajok ingyen kapjak/kaptak a Robo Recall-t.
(#11297) summers
SLI nem megy VR-ban. Van tamogatas NV VRWorks alatt, de azt hiszem egy jatek se hasznalja ezt csak a tobbi funkciot (LMS, MRS, SPS).
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Lemaitre #11303 üzenetére
Parszor evente, de erdemes Steam-en is megnezni mindig foleg Vive-al mert sokszo van ugyanaz a jatek ugyanannyiert ott is ha akcios. Az Oculus-nal ahogy latod van Daily Deal, ezt meg januarig erdemes figyelni.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kiskuplung
őstag
válasz Lemaitre #11658 üzenetére
Én is kipróbáltam még tegnap este, de én nem voltam ilyen lelkes először.
A teleportos rendszer szerintem pont olyan rossz, mint a Payday2 VR-ban, vagyis kattingatni kell. De ez csak első pályán volt problémás, mert utána átálltam a free locomotionre, és azzal tényleg nagyon jól lehet irányítani.
Nekem pont azokkal a félbevágott zombirobotokkal volt bajom, amikről Te is írsz. Teljesen random ugrabugrálnak összevissza, és arra se jöttem rá, mit csináljak velük, ha rámugranak A legrosszabb az volt, amikor már csak 1 maradt, és azt se tudtam sehogy se kivégezni, mert a tök sötétben, a zseblámpa fényével mire megtaláltam, addigra pont ugrott, és kezdődött az egész előlről. Kár volt belerakni.
Viszont nagyon tetszettek benne a szövegek és a fejlesztési lehetőségek. A pisztolyos karakterrel próbáltam ki, azzal az irányítás is elég nehézkes volt, de a második pálya után találtam olyan fejlesztést, amivel automatikus újratölt, ha a csípőmhöz húzom a stukkert, szóval ez is rendben van.
Összességében nekem egy jó játék benyomását keltette, kisebb grafikai (pl. az animációk elég darabosak, és a ragdoll fizika se olyan jó, mint a Robo recallban) és egyéb problémával (pl. a lobbyban ha megnyitom a menüt, akkor elkezd szaggatni a kezem).
Biztos, hogy megveszem majd, de nem teljes áron.
-
s:zozo
aktív tag
válasz Lemaitre #11661 üzenetére
Robo Recall és Artika.1 teleportálós lövöldözős játékok (melyekkel játszottam) a legjobbak, mert itt az fps mechanikát kivették (kényszer szülte persze) és a teleportálós élményt fel erősítették. A gyors oda mutatok és mozgok mechanika összezavarja az ellenfeleket vagy ott termek mellette és pofán verem, letépem a karját, fejét. Nem is beszélve a fedezék harcról, amely meglepően jó az Artika,1 esetében. Nem gondoltam volna, hogy ennyire nyitott leszek az új lehetőségekre, de nálam bevált.
Nagyon emlékeztetnek a régi Rail shooters játékokra amelyek leginkább a játéktermekben voltak a legjobban élvezhetők. Puska, pisztoly a kézbe és vitt a játék (The House of the Dead, Virtua Cop) előre nekem meg csak lövöldöznöm kellett.
Más!
Inateck driver mizéria elért engem is. Felraktam az új drivert és az Oculus setup eszközkezelőben ugyan úgy ott maradt a figyelmeztetés.
Nosza valaki írta, hogy ő nem rakta fel a gyártó driverét, hanem hagyta a Microsoftot intézkedni.
Leszedtem a gyártót és hagytam én is a Microsoftot és megszűnt az a problémám is, hogy sokszor nem volt a Oculus fülesen keresztül hang. Most egyelőre okés.