- Hollandia nem engedi el Kínát
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Rendszergazda topic
- eBay
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- AliExpress tapasztalatok
- Hallókészülék lett az Apple fülhallgatójából
- Linux kezdőknek
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz Csokifalo #60804 üzenetére
De miert vennel egy Superhot-hoz vagy Into the Radius-hoz 4090-et? Ezek nativan mennek a Quest-en.
Egyebkent nalam az van hogy a grafika nem igazan erdekel, ha olyan a jatek hogy tetszik es jatszom. A hetben peldaul a Smash Drums, kimondottan low effort de kihivas es jatszom, teljesen mindegy hogy nez ki. Vagy lehet a grafika egyszeru de megis jo, ekes peldaja ennek a Walkabout - hiaba low poly, az osszkep nagyon szep hala az aprosagoknak ahogy a vilagitas realizalva van.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Csokifalo #60804 üzenetére
hat, a 90-kora 2000es PC gaminget egybevenni flamen kivul mashogy nem volt ertelmezheto. 1990ben ott voltunk, hogy a PC alkalmatlan jatekra egy Nintendohoz kepest, mert egy sima sidescrollert (mint az SNES Mario) se bir el. 1990ben kijott a Commander Keen (avagy a PC elbirta volna a Mariot, csak nem tudtak licenszelni), 92ben a pseudo3d Wolf3d, 93ban a magassagot trukkokkel kezelo Doom, ahonnan 96ra eljutottunk a teljesen 3Ds Quakeig 95re, ot ev alatt. Majd 2004ra felvaltja a lightmapokat a komplett shader model a Doom3al. Gyakorlatilag parevente paradigmavaltas volt.
4090 Superhotra felesleges, az a 290Xen is jol futott sok eve. ettol meg immerziora fun.
grafikara meg par eve a project cars 2 olyat nyujtott VRben, mint kb semmi mas.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
kiskuplung
őstag
válasz Csokifalo #60804 üzenetére
Majdnem 1 korosztály vagyunk, én is Plus4-en és C64-en nőttem fel, szóval azt gondolnám, hogy Te se vagy annyira ráizgulva a csillogó grafikára, hiszen a játékélmény nem abból jön. 20 éve se, és most se.
Én csak erre a részre reagálnék: "az se véletlen nyilván, hogy mennyi az összes eladott VR-nek a száma világszerte egy konzolhoz képest"
XBox Series X : 27,7 millió
Oculus/Meta Quest 2 : kb 20 millió + ehhez jön még hozzá a Quest 3, amiről nem tudjuk (még)(a teljes képhez hozzátartozik a PS5, az tényleg 54 millió )
Az a szemkiveretős grafika, amit hiányolsz, meg egy 400W-ot zabáló GPU-ból jön, nem is értem, hogy gondolod ezt összevetni egy körömnyi SoC kb 30W-jával.
Ez már amúgy ezerszer, de tényleg ezerszer ki lett tárgyalva, szerintem olvass vissza, pl én is írtam egy nagyobbat, legutóbb a PC-s Asgard's Wrath 2 miatt.
A fejlődés amúgy nagyon durva, én pl. egy Red matter 2-ről már nem mondom meg Quest 3-n hogy natívan megy, és nem egy PC-s játék.
A tartalomban sajnos igazad van, tavaly volt egy fellángolás, Assassins Creed, stb, de most már lassan 1 hónapja én is be se kapcsoltam, mert nincs miért.
Ilyenkor elő szokott jönni, de ez az UEVR is egy bohóckodás, nekem teljesen elviselhetetlen élmény, hiába írják itt páran, hogy na ez aztán a VR alfája és omegája. Meg most már ott tartok így 8 év VR-ozás után, hogy ez a jó út: nem kínlódok a PC bekapcsolással, csatlakozással, stb, csak felteszem a headsetet, és használom. Szóval ha van egy játéknak PC és Quest verziója is, akkor is a Quest-est veszem elő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 11 Pro 512GB, Akku: 93%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- GAINWARD RTX 2060 SUPER 8GB GDDR6 GHOST Eladó! 57.000.-
- Romoss PMT60 /100 watt usb-c / LiFePo4 / 60000mAh /192 Wh/ lámpa/ powerbank
- 6 gen i5 ös GAMER pc
- Samsung 32" 4K S8 Viewfinity HDR10 monitor eladó S32A800NMP
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen