Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz Csokifalo #60804 üzenetére

    De miert vennel egy Superhot-hoz vagy Into the Radius-hoz 4090-et? Ezek nativan mennek a Quest-en.

    Egyebkent nalam az van hogy a grafika nem igazan erdekel, ha olyan a jatek hogy tetszik es jatszom. A hetben peldaul a Smash Drums, kimondottan low effort de kihivas es jatszom, teljesen mindegy hogy nez ki. Vagy lehet a grafika egyszeru de megis jo, ekes peldaja ennek a Walkabout - hiaba low poly, az osszkep nagyon szep hala az aprosagoknak ahogy a vilagitas realizalva van.

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz Csokifalo #60804 üzenetére

    hat, a 90-kora 2000es PC gaminget egybevenni flamen kivul mashogy nem volt ertelmezheto. 1990ben ott voltunk, hogy a PC alkalmatlan jatekra egy Nintendohoz kepest, mert egy sima sidescrollert (mint az SNES Mario) se bir el. 1990ben kijott a Commander Keen (avagy a PC elbirta volna a Mariot, csak nem tudtak licenszelni), 92ben a pseudo3d Wolf3d, 93ban a magassagot trukkokkel kezelo Doom, ahonnan 96ra eljutottunk a teljesen 3Ds Quakeig 95re, ot ev alatt. Majd 2004ra felvaltja a lightmapokat a komplett shader model a Doom3al. Gyakorlatilag parevente paradigmavaltas volt.

    4090 Superhotra felesleges, az a 290Xen is jol futott sok eve. ettol meg immerziora fun.

    grafikara meg par eve a project cars 2 olyat nyujtott VRben, mint kb semmi mas.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • kiskuplung

    őstag

    válasz Csokifalo #60804 üzenetére

    Majdnem 1 korosztály vagyunk, én is Plus4-en és C64-en nőttem fel, szóval azt gondolnám, hogy Te se vagy annyira ráizgulva a csillogó grafikára, hiszen a játékélmény nem abból jön. 20 éve se, és most se.

    Én csak erre a részre reagálnék: "az se véletlen nyilván, hogy mennyi az összes eladott VR-nek a száma világszerte egy konzolhoz képest"

    XBox Series X : 27,7 millió
    Oculus/Meta Quest 2 : kb 20 millió + ehhez jön még hozzá a Quest 3, amiről nem tudjuk (még)

    (a teljes képhez hozzátartozik a PS5, az tényleg 54 millió :) )

    Az a szemkiveretős grafika, amit hiányolsz, meg egy 400W-ot zabáló GPU-ból jön, nem is értem, hogy gondolod ezt összevetni egy körömnyi SoC kb 30W-jával.

    Ez már amúgy ezerszer, de tényleg ezerszer ki lett tárgyalva, szerintem olvass vissza, pl én is írtam egy nagyobbat, legutóbb a PC-s Asgard's Wrath 2 miatt.

    A fejlődés amúgy nagyon durva, én pl. egy Red matter 2-ről már nem mondom meg Quest 3-n hogy natívan megy, és nem egy PC-s játék.

    A tartalomban sajnos igazad van, tavaly volt egy fellángolás, Assassins Creed, stb, de most már lassan 1 hónapja én is be se kapcsoltam, mert nincs miért.

    Ilyenkor elő szokott jönni, de ez az UEVR is egy bohóckodás, nekem teljesen elviselhetetlen élmény, hiába írják itt páran, hogy na ez aztán a VR alfája és omegája. Meg most már ott tartok így 8 év VR-ozás után, hogy ez a jó út: nem kínlódok a PC bekapcsolással, csatlakozással, stb, csak felteszem a headsetet, és használom. Szóval ha van egy játéknak PC és Quest verziója is, akkor is a Quest-est veszem elő.

Új hozzászólás Aktív témák