- Windows 10
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Banggood
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz miningboy #56369 üzenetére
"mondja, hogy ennek az értéknek meg kell egyeznie az oculus appban bellított felbontással. Ott pl a q2nél 4848x2448 van, és a 2448at állítja be a debug toolba"
Az termeszetesen badarsag, kulon tetszik hogy a vertikalis felbontast vette onnan Az Encode Resolution Width a kijelzok horizontalis fizikai felbontasa a ket szemet osszeadva, tehat 2880 (2x1440) a Q1-nel es 3664 (2x1832) a Q2-nel. Ezert kene 4128-nak (2x2064) lennie a Q3-nal, de ahogy irtam azt allitotta valaki hogy 4040-nel magasabbat nem lehet beallitani.
Szerk: A render resolution es az encode resolution nem ugyanaz. Lasd az AADT reszt itt [link] Ehhez kapcsolodik a Distortion Curvature is.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen