Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BenJoe00

    csendes újonc

    válasz abydos #41733 üzenetére

    A MM nem foglalkozik javítással (ahogy az Alza, vagy a dronozok.hu sem):
    "amennyiben nem beállítás probléma, gyártói szervizbe küldjük."
    Itt akkor visszaküldik az Oculusnak (vagyis gondolom az osztrák áruháznak és majd ők küldik tovább). Ha a gyártó javít, akkor javít, ha cserél, akkor cserél. Az ügyfélszolgálatos rendesnek tűnt, nem másoltam be a teljes emailt, de azt írta, ha úgy alakul, nyugodtan vigyem be, személyesen őt keressem és megoldja a garanciát.

    Azért írtam ide, mert láttam, hogy hardveraprón már elég sokan vettek ilyent, gondoltam hátha volt már valakinek tapasztalata a garanciáztatással. Úgyis később veszek még, mert nyáron nem lenne kedvem foglalkozni vele. Aztán ki tudja, lehet ősszel bejelentik, hogy a támogatott országok közé kerülünk, ami meg is oldana minden ilyen gondot.

Új hozzászólás Aktív témák