Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz izomman1 #40564 üzenetére

    Az ossz-FOV attol fugg milyen lesz az osszkep. Az oldalon szereplo renderek alapjan most mar a lencsek formaja se kerek igy a kep is inkabb a tobbi HMD-hez lesz hasonlo. A Vive-nal gyakorlatilag meg szinte mindegy volt hogy az atlos vagy a horizontalis FOV-t adtak meg mert ott kerek volt a lathato kep formaja a CV1-hez kepest, sot a fuggoleges picit nagyobb volt mint a vizszintes.

    A masik dolog az hogy nem hasonlithatod siman a G2-hoz mivel a G2-nel van az osszes HMD kozul a "legjobban szelesvasznu" kep, a horizontalis FOV ott joval nagyobb mint a vertikalis.

    Tehat nagyon nem mindegy hogy a H/V FOV 98.85/90.85 vagy 108.06/109.16 mint az Index. A sima Vive 108.77/111.53 es ha erre rateszik a +10%-ot akkor kapsz 119.65-ot ami egyezik a 120-al amit mondanak. Ha a vertikalis is novekszik annyival akkor sokkal nagyobb lesz az erzekelt novekedes mint amit +10 fokbol gondolnal. De ha a vertikalis maradna is, az a 119.65/111.53 meg mindig lathatoan nagyobb mint a 98.85/90.85 es +21/22% novekedes.

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák