Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dyingsoul

    Topikgazda

    válasz lanszelot #26536 üzenetére

    Sokszor leírtam, de leírom még egyszer:
    Ajánlott az alap, gyári számokkal kezdeni. Azért, mert azt maguk a fejlesztők készítették a játékhoz (mármint a mapot, a nyilak kiosztását). Sokkal könnyebb a beépített számokon tanulni, mert azokon konstans a nehézség. A Hard az tényleg hard, a normal tényleg normal. A letöltött számok úgy néznek ki, hogy valaki leül és megcsinálja a mapot 1x. Aztán a készítő a hasára üt és azt mondja, ez legyen Expert fokozat és lőn expert fokozat a map. Tehát semmi nem gázolja, hogy normal fokozatként töltsön fel valaki egy custom songot, közben némelyik Expert+nál is nehezebb... A beépített számoknálm az adott fokozatokon azonos a tanulási görbe, az egyedi számoknál pedig változó teljesen, hogy mi milyen nehéz mert az adott készítő határozza meg a nehézséget.
    A gyári számokon is meg lehet tanulni Expert+ul. Ha az megy már hibátlanul a legtöbb számban, akkor menni fog a custom songokon is.

    A fejlesztők jól meghatározták a nehézségi szinteket, szerintem kb így néznek ki:
    Easy = Nagyon könnyű, ezzel kell demozni a vendégeknek, időseknek vagy gyerekeknek.
    Normal = Ez tényleg "normál" fokozat. Nem könnyű de egyáltalán nem is nehéz. Aki csak a tutorialt megcsinálja, lazán végigvisz egy normál számot (pár hibával). Kettő vagy három végigjátszás után már lehet benne hibátlant tolni.
    Hard = Na itt jönnek be az olyan csavarok, mint mikor jobb kézzel balra is kell ütni és fordítva. Itt már a kockák kezdik kiadni a ritmust.
    Expert = Nehéz, ezt már akár többször kell játszani a hibátlan eléréséhez. Itt már teljesen passzol az ütemhez szinte minden kocka, vannak fordítottan ismétlődő variációk és egyéb nyalánkságok. Akadályok is nagyobb számban vannak már itt.
    Expert+ = Régen nem is volt ilyen fokozat gyárilag, ez a modokkal jött be először (persze úgy, hogy a játék támogatta az expert+ módot, de gyári szám nem volt ezzel a fokozattal, csak moddolt számok). Ez a nehézség teteje, itt már bármi jöhet lehetetlentől a kontrollerek összeütésén keresztül a szekrénynek csapódáson át bármi (utóbbiak inkább csak custom mapokra jellemzőek).

    Persze ha ezt a tanácsot mellőzitek úgy is tök jól meg lehet tanulni csak szerintem több a szívás, mert több váratlan akadályt tesznek le elénk a modderek, mint a fejlesztők a beépített számokban.

    - Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

  • a2d2

    addikt

    válasz lanszelot #26536 üzenetére

    Csak hogy tisztán lássunk: 2 éve porosodik a HMD-d a polcon, most pedig szabit vettél ki csak hogy játszhassál még vele? Vagy vettél új HMD-t? Lehet lemaradtam.

    A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

Új hozzászólás Aktív témák