Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bot1978

    senior tag

    válasz Raymond #25990 üzenetére

    Én is úgy vagyok vele valahol, hogy bármi jó, ha kényelmes addig, amíg minden ilyen képlékeny. Igazából az a gondom, hogy sok minden kéne, de nincs igazán biztos pont, hogy mihez is.
    Kéne toldó a szenzorhoz, mert a mai napig nem tökéletes az egész VR játéktér.
    Jójó, de akkor már kéne még +szenzor is, ha már a kébeleket tényleg elkezdem beépíteni, mennyzeti tartók stb. de akkor kezdhetek is máris vakarózni, hogy akkor most tényleg a CV1-hez tényleg kezdek még valamit venni? Hülyeség, inkább várjam meg a cserét és majd a következő magsabb felbontású cucchoz…
    és minden ilyen, igazából a C++ meg a GPU szabványok jövője dönti tényleg el, csak látszana már végre tisztán, hogy igen, jön a párhuzamosítás és vele a kvázi sok magos GPU-k vagy mi lesz.
    Ha megtalálják a megoldást GPU fronton a magas felbontásra és elkezdik a képnek egy-egy részét kvázi külön GPU-k számolni akkor azzal a VR nagyon ki fog lőni, mert akár szemenként egy 4K kijelzőnyi pixelből is lehet majd eleget nyomni másodpercenként csak a magok számától függ majd az egész és nem 3 évente gyorsul majd egy GPU 20%-ot százezres felárért.

Új hozzászólás Aktív témák