- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- ASUS routerek
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Hálózati / IP kamera
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Microsoft OneDrive (korábban SkyDrive)
- Windows 11
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Amazon Prime Video
- Programozás topic
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
Nem fogalmazhatunk ugy, mert nem arrol van szo. Arrol van szo hogy kell neki a nagyobb felbontas hogy a kepet megfeleloen tudja torzitani es megjeleniteni. Ez nem Rift specifikus, a Vive-nal ugyanugy van (lasd #4896). Az SS (ez a megnevezes lett "honos" a megjelens utan) meg erre jon ra a pixel density novelesevel 1.0 es 2.0 kozot. A megadott ertekkel szorzodik a default render target felbontasa oldalankent.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Wow, az Intel nem sporolt a prezentacion. Elinditom a videot ... bla bla bla ... 0:40-nel "as you put your headsets on" ... hmm, valami sajat cucc lesz? ... 0:50-nel ahh, 3D video/scene, nem rossz ... 1:17-nel bejon a kep a nezokrol - what? ... 1:40-1:50 a kamera vegigpasztazza a termet - WTF???
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
-
Raymond
félisten
válasz suniland #4911 üzenetére
A technologia meg messze van es keves az info rola (itt van par kep azoktol akik keszitettek a filmet). Itt az is eleg figyelemre melto hogy mekkora budget volt a demora es mekkora meretben vittek veghez. Az ilyeneket alltalaban kis termekben par embernek csinaljak, mar a Jaguar VR car launch is nagy hir volt par hete mert ott 9x 6 embert hoztak ossze es az egy komoly dolog volt. Itt meg ratettek meg par lapattal.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
-
Raymond
félisten
Mert nem egy sima "VR film", sokkal tobb adat van kockankent, ha megnezed az elejen ahogy utatjak akkor ha mozdulsz kicsit valamelyik iranyba akkor latod a dolgok oldalat, mogejuk latsz stb. Ez a normalis sima 360 fokos vagy sztereoszkopikus (3D) 360 fokos videoknal nem megy. Ott a fix ponton vagy es mozdulhatsz barmilyen ianyba a video veled egyutt mozdul, so ha nem tusz a hordo moge nezni mint ahogy ott az elejen mutatjak.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
These are the first Windows Holographic VR headsets from HP, Dell, and more!
Csak design, specifikaciok nincsenek. A nagy cegek mind a PSVR format valasztottak, a 3Glasses a Rift format.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Akinek van lehetosege a Nemetorszagi Saturn-bol vasarolni:
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
-
Raymond
félisten
válasz izomman1 #4963 üzenetére
A Vive base station-oket azert nem art aramtalanitani:
1) Nem zummogjon es ne porogjon a motor allandoan
2) Mukodjenek a taviranyitok a szobabanOculus-nal kamera van (infra), nem sugaroz semmit.
A masik hozzaszolashoz - valamit beneztel az Intel demonal. Nem az a lenyeg hogy tudsz-e mozogni es fejet hajtani vagy nem, havem az hogy ezt egy videoban tudod azzal amit demoztak.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Valahogy ugy lesz, azt mondja a mokus az elerhetosegi kerdesre hogy "Q2 in US and Q1 in China". Europat nemigen emlegetnek egyelore: 5:27-nel hallhato ez itt
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
-
Raymond
félisten
Ahhh Amikor megy az Oculus Home akkor feheren vilagit mert rendereli a virtualis home-ot is. Nalam nem fut az Oculus Home csak ha hasznalom igy elalszik a HMD. Nem kell menetni a Home-ot egyebkent, minden aminek kell elinditja magatol, a service fut a hatterben akkor is ha a Home nem fut.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
A racsossag kb. egyforma a kettonel, a kulombseg a lencsek miatt van. A Vive-nal kicsit nagyobb a FOV, de az igazan eles terulet a kep kozepen kisebb mint a Rift-nel es valamivel kevesbe eles. Szoveg olvashatosagan mindket esetben sokat segit a supersampling.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz suniland #5002 üzenetére
Majus 2016: [link]
"it's working fine on my end with Rift or Vive. One way this would NOT work is if Virtual Desktop was ran as Administrator (by starting it with right-click, run as administrator) or if the Window you are dragging from was ran as admin and not Virtual Desktop (you can't drag content from and to applications with different security levels). Also if you right-click the Virtual Desktop executable, make sure it isn't set to run as admin in the properties -> compatibility tab"
December 2016: [link]
"Version 1.2.1 should let you drag & drop photos. A workaround is to place the photos in your "Documents\360 Photos" folder and they will appear in the app. "
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Nvidia, es ezt AMD tulajkent mondom. Mind Oculus mind SteamVR alatt jobb a tamogatas. Egy GF1060 6GB eleg, de az igenyesebb jatekoknal kompromisszumuk kellenek. Ezek foleg azok ahol egy letezo jatekba lett VR tamogatas beepitve (Project Cars, Assetto Corsa, Elite Dangerous peldaul|) foleg ha a jatek elotte se arrol volt hires hgy jol megy gyenge vason. Az eleve VR-hez keszitett jatekok elmennek problema nelkul meg az R9 380X-emen is. Ha ezeknel problema van ott majdnem mindig a fejleszto csapat tapasztalatlansaga vagy a felhasznalt motor hianyossagai (Unity3D) miatt vannak ezek es ott semmilyen vas nem segit.
Egy GF1070 jobb es idotallobb megoldas, de ott mar 100-150EUR pluszkoltsegrol beszelunk ami nem keves.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Donteni mindenhol kell, de peldaul a felsorolt jatekoknal mind jobban megy NV kartyaval, tehat ott az RX480 nem lenne szerencses valasztas. VR tekinteteben pedig a 1060-nal vannak uj funkciok a 980Ti-vel szemben, ott a ketto kozott van nagyobb kulombseg mint sima, nem VR jatekoknal. Az uj funkciok tamogatasa (ATW/ASW es a SteamVR megfeleloi) szinten hamarabb van (Oculus Rift ASW) vagy csak ott van (SteamVR).
Keves oldal tesztel VR-ben, de a [H] mar osszehozott egy egesz jo gyujtemenyt: [link] Az egyetlen jatek ahol a GF1060/RX480 nem a GF volt folenyben a theBlu.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Dyingsoul #5022 üzenetére
"Remélem az új kontrollerre fejlesztenek és valami jó játékot adnak majd melléjük."
Nagyon ugy nez ki:
"The big thing right now is broadening the range of options we have in creating experiences. We think investing in hardware will give us those options. The knuckles controller is being designed at the same time as we’re designing our own VR games."
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz LaptopSystem #5035 üzenetére
Ez ki lett itt vesezve tobbszor is, keresovel megtalalod a hozzaszolasokat. Egyertelmu valasz nincs, mindkettonel mas-mas elonyok vannak es a legfontosabb ket dolog:
1) Milyen jatekokkal jatszol vagy akarsz VR-ben jatszani
2) Melyik jon be neked szemelyesen jobban - marmint jobban passzol a fejedre, melyiknek a kepe tetszik jobban (picit mas mindketto es megvannak mindkettonel az elonyei es hatranyai is)Ergo, probald ki valahol mindkettot mielott 900EUR-t kiadsz az egyikre vagy a masikra (Vive vagy Rift+Touch).
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz LaptopSystem #5037 üzenetére
Ket-harom honap mulva nem jon semmi. Vagyis elmeletileg jon valami MS cucc tavasz vegen, nyar elejen, de ott egyelore senkinek sincs fogalma arrol hogy milyen lesz a hardware plusz azt sem tudni hogy mi lesz a software tamogatassal, jatekok stb. bejelentve egyelore nincsenek. Nem hinnem hogy sok mozgas lenne itt az ev vege elott amikor majd talan kijon a Scorpio (uj Xbox). Ezzel szemben a Rift-nel es a Vive-nal ott a par szaz/ezer jatek/app/"experience" az Oculus Store-ban es a Steam-en.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz LaptopSystem #5039 üzenetére
Lehet tobben vettunk itt Rift-et es oszinten szolva a Vive nagy elonye tavaly decemberig a mozgaskovetett kontrollerek es a "room scale" volt, de sokan vettek/vesznek VR cuccot szimulatorokhoz es ott ez lenyegtelen mert ugyis ulsz a kormany/HOTAS elott
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz LaptopSystem #5041 üzenetére
A grafika mindketton ugyanaz, mert ez a jatektol fugg, a kepminosegben vannak kulombsegek a konstrukcio es a lencsek miatt - a Rift kepe picit elesebb es ez eles "sweet spot" is valamivel nagyobb, de van ilyen "god rays" effekt ha feher/vilagos szoveg stb. van fekete hatteren. Ez a loading screen-eknel jon elo alltalaban, jateknal mar nemigen. A Vive-nal ezek inkabb olyan koncentrikus korok es nem annyira veszelyes, de ott meg az eles "sweet spot" valamivel kisebb. A FOV viszont picivel nagyobb, ez fuggoleges iranyba inkabb. A helyzet az hogy az emlitet dolgok nagyban fuggenek a felhsznalotol is - vagy zavar vagy nem (god rays vagy rings) es raadasul vagy latod vagy nem a fejformatol fuggoen. A ketto kozott a stereo overlap is mas (ebbol adodik a FOV kulombseg es megintcsak a fejformatol fuggoen az egyik jobban bejohet mint a masik. Ezert kell kiprobalni mindkettot.
Vannak demo allomasok uzletekben, de ezt majd valaki megirja hol mert en nem tudom es nem kovetem.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Nincs szemuvegem igy nem vagyok jartas ezekben, de ugy gondoltam ha nem lenne OK akkor nem adtak volna hozza. Es ha szarazon nem lenne jo akkor legalabb valami kis proba flakon folyadekot adtak volna hozza. Most hogy felhoztad megneztem es ezt irjak: [link]
To clean your Rift headset lenses:
Use a dry optical lens micro-fiber cloth to clean your headset lenses. Don't use liquid or chemical cleansers.
Starting from the center of the lens, gently wipe the lens in a circular motion moving outwards.
Maradok a "gyari" torlokendonel
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Van itt, anno amikor megvettem belottem kivancsisagbol, erdekes, de gyakorlati haszna nem sok ha nem fejlesztesz ra valamit. Annak meg oszinten szolva nem sok ertelmet latom most, azt hiszem nem lesz belole soha semmi, mas megoldasok lesznek a befutok majd valamikor az ebben az evben vagy jovore.
SteamVR alatt mukodott a github-os driverekkel, kicsit komplikalt volt beloni a nem egyertelmu instrukciok alapjan (par forumot at kellett bongeszni), azota lehet hogy javult. A masik dolog a kalibracio volt, probalgattam mindenhogy de a kivant 80%(?) nem volt elerheto addig amig egy rendes allo tukorrel csinaltam meg a vegen. A sajat cuccai kozul a Bricks demo erdekes volt.
Annal a 40EUR-nal amit kiadtam erte tobbet nem er szerintem. Egy tarto nem art hozza amivel a HMD-re rogzitheted, mert ha nincs akkor ragszalag a megoldas ami nekem nemigen tetszik.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Lehet majd megnezem az X-Plane-t kivancsisagobl, de oszinten meg az ED-re is alig van idom Pedig az jobban erdekel. Az hogy hibazik lehet ugyanaz mint regebben volt - a kezkovetes nem 100% - ez akkor elojott hamar. Ha kiprobalod a Blocks demot [link] hamar kiderul hogy meg mindig ugyanaz-e a gond.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Lézerparaszt #5102 üzenetére
Lasd itt a #5090-et.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz izomman1 #5118 üzenetére
Van amikor olyan erzesem van hogy a topic-ot sem olvasod rendesen, ezek osregi kerdesek majd egy evvel ezelottrol.
"Azt is olvastam sokszor, hogy a játékok mélysége is jobb valóban? Elite Dangerous például..
Ha egy HTC Vive os játékot tolsz Oculusba játék mélysége jobb lehet a más lencse miatt vagy ugyanaz a tér érzet?"A jatek renderkamerajanal az FOV ugyanaz, a melysegerzes is ugyanaz ha a world scale ugyanugy van beallitva. Ennek semmi koze a lencsekhez vagy a HMD-hez.
"FOV igaz hogy nagyobb Vive ba vagy nincs jelentős különbség?"
A FOV valamivel nagyobb, de hogy ezt latod-e vagy hogy mennyire feltuno az arcformadtol es a szemeid tavolsagatol (egymastol) fugg. A forma is mas a Vive-nal, fuggolegesen tobb inkabb, ebbol van a zoma annak hogy "nagyobb".
"Szebb a szín a Vive ba tényleg? (Azt is olvasni mintha picit napszemüvegen néznéd a képet olyan oculusba kicsit sötétebb a kép)"
A Vive-nal a display vilagosabbra van allitva, ettol vilagosabb, de ugy meg szurkebb a fekete a fekete helyett.
"Goodray mennyire több az Oculusba? Mit dob ez \vesz el az élményen?"
Godrays (mert azutan van elnevezve amit felhos idoben lathatsz kint amikor a nap atsut a felhokon mintha isten atvilagitana rajtuk )
Teljesen mas a kettonel. A Rift-nel az van amit a kepen latsz, a Vive-nal korkoros gyuruk vannak. A Godrays akkor latszik csak ha nagy a kontraszt a hatter es valami mas kozott. Most csak loading screen-eknel latom ahol fekete hatteren feher vagy vilagos logo van.
"Fejformámra passzolna az Oculus vagy nem? túlságosan szorítana?"
Ezt senki nem monda meg neked, ki kell probalnod.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-
Raymond
félisten
válasz #15779328 #5133 üzenetére
Probald ki ezt: Bullett Sorrow VR
Van demo (itt a link jobb oldalt), lehet a full kicsit borsos 19,99-ert Early Access-nek, de legalabb a demobol meglatod erdekel-e. Olyan mint a Bullett Train demo a Rift-re, de hosszabb, tobb palya, szerintem jol nez ki a grafika.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz #15779328 #5136 üzenetére
Jo hogy van Steam refund, mert neztem a kommenteket hogy par Touch demo/problema (lovesek szoge, shotgun freeze) orvosolva van-e a full jatekban es elmeletileg igen, de volt par thread a grafikarol hogy problemas es a demo sokkal jobban nez ki. Nem tudom csinaltak-e ezzel valamit.
Igen, a PSVR-re jon ki a legtobb erdekes cucc AAA jatekoknal ugy mint a RE7 vagy eppen a SWBF VR resze meg ahogy olvastam a Ace Combat VR resze is csak PSVR-nel lesz meg?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Project Cars per pillanat 8eur a Humble Bundle-n: [link] (meg persze par masik jatek is a csomagban. Talan a $15-os valtozat jobb, abban minden DLC benne van.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz #15779328 #5170 üzenetére
Meg ez VR nem lesz jo semmire azon kivul hogy elnezegeti az ember - Cryengine-es, azt meg osszesen egy VR-or jatek hasznal - The Climb. Azzal a kutyuvel egyutt jo lesz photon latency meresre talan, de azt a kombinaciot nem otthonra talaltak ki gondolom.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz dojan75 #5196 üzenetére
Eszkozkezeloben nincsenek ott meg mint ismeretlen eszkoz sem? Amugy az Oculus VR Devices alatt vannak amikor minden OK. Segitene ha lenne egy masik gep amibe beledughatod. Mindegy hogy USB3 vagy USB2, a lenyeg hogy a Windows reagal-e ra mint uj eszkozre, meghajtok vagy Oculus softvert nem kell telepitened. Ha reagal akkor van ertelme nezegetni a meghajtokat es a portokat a gepeden, ha nem reagal akkor viszont nagyon halottnak nez ki es csere kell.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz dojan75 #5206 üzenetére
R9 380X-em van es minden mukodik rendesen, maradj annal ami van egyelore.
Ott vannak a szenzorok rendesen az Eszkozkezeloben es az Oculus setup pedig allandoan csak keresi oket a beallitaskor, nem lesz soha meg egyszer se zold pipa?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen