Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz LaptopSystem #5041 üzenetére

    A grafika mindketton ugyanaz, mert ez a jatektol fugg, a kepminosegben vannak kulombsegek a konstrukcio es a lencsek miatt - a Rift kepe picit elesebb es ez eles "sweet spot" is valamivel nagyobb, de van ilyen "god rays" effekt ha feher/vilagos szoveg stb. van fekete hatteren. Ez a loading screen-eknel jon elo alltalaban, jateknal mar nemigen. A Vive-nal ezek inkabb olyan koncentrikus korok es nem annyira veszelyes, de ott meg az eles "sweet spot" valamivel kisebb. A FOV viszont picivel nagyobb, ez fuggoleges iranyba inkabb. A helyzet az hogy az emlitet dolgok nagyban fuggenek a felhsznalotol is - vagy zavar vagy nem (god rays vagy rings) es raadasul vagy latod vagy nem a fejformatol fuggoen. A ketto kozott a stereo overlap is mas (ebbol adodik a FOV kulombseg es megintcsak a fejformatol fuggoen az egyik jobban bejohet mint a masik. Ezert kell kiprobalni mindkettot.

    Vannak demo allomasok uzletekben, de ezt majd valaki megirja hol mert en nem tudom es nem kovetem.

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák