Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    Na az amazon nem tökölt, ha visszaküldöm a cuccot, visszaadják a touch árát.
    Amúgy az oculus supporttal azért foglalkoztam egyáltalán, mert egy év már eltelt és az amazonon már lejárt a garancia időszak, ezen kívül először csak a hibát akartam tisztázni, hogy ilyenkor javításra kell küldeni, vagy cserélnek, vagy visszafizetik az árát.

    Most hogy leírtam az amazonnak az oculus válaszát, hogy az amazon megsérti a retailer szerződést azzal, hogy nem támogatott régióba is szállít, szvsz az amazonnak egyszerűbb bevállalni a hosszabb garanciát, mint bolygatni a kérdést, vagy csak alapból nem görcsölnek ilyen 100EUR tételekkel.

    Már csak az a macera, hogy meg kell rendelnem egy touch kontrollert (én még külön vettem a hmd-t és a kontrollereket), mielőtt visszaküldeném a hibásat, csak az amazon már nem árul külön touch csomagot, így meg kell kérnem egy kollégámat (szerencsére bécsi cégnél dolgozok), hogy rendeljen nekem egyet a cég címére. Így viszont kapásból egy 32gb-os Go-t is rendelek, aztán majd a kollégámat nyaggatom, hogy érvényesítse a garanciát az oculusnál, ha kell.

    Amúgy tudja valaki, hogy a touch-hoz járó ingyenes szoftvereket mi alapján regisztrálja a rendszer? Mert ha visszaküldöm a touch-t és egy új hardvert regisztrálok, akkor nem akarom elbukni a már megszerzett ingyenes programokat.
    Vagy csak a vásárláskor ellenőrzi, hogy megvan-e a touch és jár-e a szoftver, utána már nem ellenőrzi a hardvert?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák