- Sweet.tv - internetes TV
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Windows 11
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Ubuntu Linux
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Aliexpress tapasztalatok
- Facebook és Messenger
Új hozzászólás Aktív témák
-
LOTR
addikt
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a dvd navigációs volvókhoz létezik e magyarul beszélő szoftver, és ha igen, hol lehet beszerezni? (a szalonban valami olyasmit mondtak, hogy meg lehet venni azt a dvd lemezt 80-90ezer Ft-ért......, mert ha csak ez a megoldás létezik, akkor inkább egy hordozható gps ~50ezerért)
Köszi!One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
így van, a d5-ös dízelekben a 200e km gyakorlatilag semmi - persze ha ésszel hajtja az ember, de nagyon sokat kibírnak
ez a volvo motorokra vonatkozott, ha jól tudom a 60-as szériától felfele vannak volvo motorok, a kicsikben meg ford motorok, a ford meg nem volvoOne Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
szerintem meg az a baj inkább, hogy ford motor van benne, a volvonak nagyon jó motorja van, szerintem túlzás nélkül lehet mondani, hogy az egyik legjobb a piacon
szokták mondani (volvosok is), hogy 60as széria alatt nem "igazi" volvo a volvo (ez a v50-es, most ahogy hallom kivétel akar lenni, meg a legújabb szériákra nem tudom igaz e ez az állítás)a 163le 2400ccm d5 dízel 140-150es tempónál 5 litert eszik, városban 7-9litert, de 10-et is meg lehet vele etetni, mondjuk akkor nem sok potenciális ellenfél marad
CYBERIA
a T5-ös motorok is kibírnak annyit, mint a D5-ösök?
azok már nagyon sokat forognak ahhoz nem?
benzineseknek nem néztem annyira utána[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
-
LOTR
addikt
utána érdeklődtem benzinesnek is, és azt a választ kaptam, hogy mivel a benzines motorban (mindegyikben, nem csak volvoban) sokkal kisebb a kompresszió, mint a dízelben, ezért attól függetlenül, hogy kicsit többet pörög tovább bírja
[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
a renault kb 15, lehet 20 éve volt utoljára jó (vagyis akkor csinált értelmes kocsit), a francia autókkal egyetemben
a ford is sajnos csak egy ford.... (focus és a mondeo lehet, hogy egy üde színfolt, de abban a kategóriában több jobb választás is volt/van - már ha valaki nem cseréli évente az autóját, de azért általában nem ez a jellemző), a mustangra sem azt szokták mondani, hogy ford, hanem, hogy mustang, nem véletlen, shelby szintén - bár sajnos ezeket nem ismerem (még)japánoknál azért a toyota és a mazda az utóbbi néhány évben "szárnyal", nem tudom, hogy ez a "válság" hogy befolyásolja őket, de ha annyira negatívan, akkor ott már nagyon nagy bajok vannak
[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
2003-as d5 163le s60-as volvok ~150E km-rel 3M Ft körül mennek, ha szerencséd van találsz kevesebb km-est is
országúti fogyasztás 5-6 liter, horvát tengerpartra 5 literrel lement 140-150es tempónál
város 8-9liter, de ügyesen talán 7-8cal is el lehet menni, 7 alá nem hiszem, hogy mennev50hez képest pici a csomagtér, de jó motor van benne és nagyon jól néz ki
94centis samu dobozban lévő lcd tv-t nem lehet a csomagtartójába tenni (bár az egyik eladó állította, hogy egyszer egy ilyenbe sikerült belevarázsolniuk), meg a hátsó ülésre sem fér be - annyi baj legyen[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz Versus82 #593 üzenetére
azért mondtam, hogy szerencsével kevesebb km-est is lehet találni
használt autónál először úgyis festékvastagsgot kell mérni -úgy tudom, hogy kötelezően kell lennie minden autókereskedésben-, aztán ha az rendben van, akkor meg szervizben szgép megmondja (tizen néhány ezer ft-ért), hogy annyi km van e benne, mint amit az óra mutat, de szervizesek állítják, hogy egy ilyen motor 200e km-nél még nagyon jó, nyugodtan meg szabad venniOne Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz Versus82 #596 üzenetére
s60 d5 2003as 2004es forgalombahelyezéssel (meg ha jól emlékszem garázsban is állt jópár hónapot állítólag) szervizes számítógépes vizsgálat szerint is tavaly 100e km volt benne, de a kopásokból ítélve sem használhatták annyit, mint amelyikkel 200e km-t mentek el -szerintem leginkább ebből lehet következtetni, meg kell nézni, hogy mi hogy van elkopva, annak idején minium 50 volvot megnéztünk, és mind szana szét volt kopva (vagy fogalmazzunk úgy, hogy látszott, hogy azért voltak használva) az állítólagos 100-150e kmükkel
[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz Versus82 #598 üzenetére
persze, meg is lett véve
ez teljesen igaz is, ahol mindenhol autópálya van, ott nem gond naponta 100-200km-t beletenni, de én úgy értettem, hogy a belseje volt szétkopva (kormány, ülés, műszerfal, kárpit), nem pedig a motor, azt azért nem nagyon látni, olajfolyást meg pláne nem, még ha 250-300e km is van az ilyen motorokbanOne Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
azt hittem nagyobb v50, még nem ültem olyanban, de s60ban ha teljesen hátratolom az ülést nem tudom benyomni a pedálokat, pedig én is 186cm vagyok, viszont ha normálisan beállítom az ülést, akkor meg egy ugyan ilyen termet elég kényelmetlenül fér el hátul, 3 meg csak összezsúfolva, még kényelmetlenebbül
ezért jó az s80, az újnak a formája is nagyon jó, és pont ezen a részen van nagyobb hely benne[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
horzsol
ott van egy cikk a nissan gt r spec v-ről, hát ettől is megindult a nyálelválasztásom[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
rtl klubon volvo-teszt xc60 megy éppen az autós műsorban
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
azzal szeirntem semmi baj nincs, ha "versenyautóként" tud viselkedni egy ilyen suv, inkább azzal van a gond, hogy a sofőrje is ugyan ezt hiszi
mert aki nem egy gyenge autóval tanul meg vezetni, az sokkal könnyebben belemegy a rizikós előzésekbe, mint aki autója 100 fölött nem ugrik meg egy szimpla gázfröccs hatására
amikor sokat használom a 163le-s volvot, és utána ülök bele a 2ezres dízel mazdába, aztán jön/jönne az előzés, kisorolok, hoppá ez nem a volvo, inkább visszahúzódok, jó lesz később is megelőzni
ellenben minél erősebb az autó annál könnyebben megy bele az ember az előzésbe,
és ez nagyon veszélyes főleg rutin nélkül, de ma már a 17 éves teljesen kezdőjogsis is megkapja a 3ezres bömböst - inább ez a veszélyes szerintemOne Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz PotyaPetya #862 üzenetére
ahhoz képest egy számítógépes vizsgálat aprópénz, lehet érdemes lenne elvinni és megnézetni
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
remélem elnézitek nekem az offot, de csak ezt az autós topikot olvasom az f1 mellett
Porsche Panamera
[carscoop.blogspot.com]One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
legkedvencebb nfs (bármennyire is "rossz" volt az irányítása) kijátszottam talán többször is, meg összevásároltam az összes autót, azóta igazi nagy kedvenc a Porsche, majd ha lesz valamilyenem, nyitok neki topikot
egy Caymannal elég jól ellennék[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
a régiek közül a 73-as carrera rs ami nagyon tetszik, meg természetesen a 356os cabrio (ilyenje volt Michel J Foxnak a Doc Hollywood c. filmben) - tavaly az m7esen kora délután előztünk meg egy ilyen kabriót (bár az szernitem egy későbbi modell volt), egy idősebb pár ült benne, hát le kellett lassítanunk megcsodálni, még szerencse, hogy jobb elöl ültem
a 911nek nekem csak az árával van problémám
[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz gamer0101 #940 üzenetére
ha jól tudom a kereskedésekben kötelezően lennie kell festékvastagságmérőnek, azzal mindenképpen érdemes megnézni, nem e volt törött, volt e javítva, ne legyen túl vastag a festék sehol - nem poén ha pár év múlva összetöredezik, vagy le is jön
talán még érdekes lehet, hogy ha sokat állt, ne legyen előtte elindítva, hanem ott helyben hidegen megnézni, szépen indul e
ezen, a korroziók keresésén, egyéb felületi és esztétikai hibákon kívül a kopó alkatrészeket (szíjak, már amennyit látni, féktárcsa - csak, hogy vétel után mire kell egyből költeni) is talán érdemes megnézni, de úgysem nagyon tudtok mit
ha nagyon komoly a vételi szándék, érdemes talán elvinni szervizbe és egy számítógépes vizsgálatot rányomni (ha ezekben már lehet), meg ott a volvoszervizben is szabad kérdezni, aki naponta lát ilyet, az jobban tud tanácsot is adniannyit még, hogy annak idején amikor apa volvoját kerestük, megnéztünk több, mint 50 kocsit, és mégis egy másik lett a befutó
valaki azt mondja mo-n nem is szabad használt kocsit venni, ez mind külföldről behozott, visszatekert, biztosítózott, leharcolt járgányok - azért talán ennyire nem vészes a dolog, de sajnos sok az igazság benne[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
hogy lehet autót váltani?
nekem csak s60 concept van a competitionben, ott mennek 45'xx időket, nekem meg most 54'0 körül van, de az alá egyelőre nem tudom vinni, mondjuk offline lehetne ebből faragni, mert egy kicsi lag azért van
de azért 8-9mp-cel jobbakat menni elég kemény, lehet kontrollerrel könnyebb[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
péntek este hosszú km-eken keresztül kísérgettem egy teljesen új c70et [link], élőben még nem láttam korábban szalonon kívül, ezt is elfogadnám
ez a most júniusban bemutatott legújabb c70 nekem annyira már nem teszik
[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
bár közel vannak hozzá, de még sajnos nem tud kellő biztonsággal vezetni egy gép, pláne amíg a környezet a "saját életét éli"
nem véletlen, hogy ezek a balesetmegelőző fejlesztések csak ilyen nagyon alacsony sebességek mellett működnekOne Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz AMD Power #1184 üzenetére
[a-kinaiake-lehet-a-volvo-is]
a vg szerint egyelőre csak elvi a megállapodás, ez nem tudom pontosan mit jelent, vagy mennyire végleges és hivatalosOne Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz CYBERIA #1197 üzenetére
tipikus kommentelők....
annyi eszük már nincs, hogy lehet sokaknak kell a nagy autó nyújtotta biztonság és a vele járó minden, de ezek a vásárlók belátják, hogy felesleges a nagy motor ha úgysem lehet használni és még a környezetre is figyelnek
aki ilyen autót vesz az nem azért nem vesz bele nagy motort, mert nem tudná megfizetni és fentartani, esetleg tankolni, hanem mert talán kicsit több sütnivalója vanamíg sokaknál ilyen a mentaliás, hogy "csak nagyobb autóm legyen, mint a másiknak, mégha nem is tudom tankolni, de azért 1 körre havonta kiviszem" addig olvashatjuk a hasonlókat, jó lehhe ha megváltozna már ez a helyzet
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz CYBERIA #1199 üzenetére
ha jól tudom a svédek nem egy sietős népség, a pályán is 110 a sebességhatár, norvégoknál állítólag az északi részeken meg még ennél is kevesebb, így gondolom a svédeknél is hasonló a helyzet
az autó nagyon jól fogyaszt, nagyon jó a károsanyag kibocsátása és valószínűleg megy is
1.1-es 55le-s autóval is lehet menni 160-nal, ezen kívül vezettem már néhány olyan autót is aminek a kg/lóerő aránya 20 körül volt, lehet ezekkel is előzni még 100 fölött is, igaz nem ugranak mint a d5-ök, de legalább kétszer is meggondolja az ember, hogy milyen rizikós előzésekbe megy beleOne Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz CYBERIA #1202 üzenetére
én a nem sietős dolgot a mentalitásra értettem, svéd autót és embert is csak Mo-on láttam, de nem is ez a lényeg, az északiakra szokták mondani, hogy nyogodt, ráérős természetűek
nem olyanok, mint sok magyar, sietős-rohanós és csak nagyobb autóm legyen típus (ez sajnos nem csak az én tapasztalatom, jópár ilyen létezik)persze, nem is írtam, hogy jót tesz az ilyen pici motornak ha sokáig úgy pörgeti a vezető
ezt a dinamika dolgot sosem értettem igazán, 50-nel szabad közlekedni városban, általában tele van lámpával minden úgyis, már a vidéki városokban sem ismeretlen a dugó fogalom, nem mindegy, hogy 10 vagy 15 másodperc alatt éri el a 100-at (és arányosan nézve 50-et) az autó?
pályán szintén teljesen mindegy ez a fajta gyorsulás, 130-cal szabad menni ha lassabban gyorsul fel a többi autó aki már lendületben van had menjen a belső sávban
egyedül országúton jön elő, ha beragadna valaki egy lassabb jármű mögé és van folyamatos szembeforgalom, akkor tényleg nem mindegy, hogy 1.6d vagy d5 ami az autó elejében van
és az utolsó kérdésedre akkor itt jön a válasz, ha valaki egy erős autót vezet és látja, hogy szemből jönnek, azt gondolja, hogy á kicsit odalépek neki simán megvan az előzés, aztán van amikor nem jön össze mégsem, ellenben ha gyengébbet (főleg akkor ha ilyenen tanult meg vezetni az illető) akkor meg sem fordul a fejében, hogy akkor és ott előzzön, mert tudja, hogy kell egy kis idő amíg felgyorsul és nem biztos, hogy meglenne
aztán megint visszajutottunk oda, hogy ez azért van mert sietünk (hogy mi miatt sietünk az megint más kérdés...)One Ring to rule them all
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Politika
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Házimozi belépő szinten
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest