Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Freddy76 #11613 üzenetére
futomu kozvetlensegben szerepe van szerintem annak is, hogyha megnezed milyen a rugotornyok kialakitasa
rendesen tobbszoros merevito gerinc van csinalva ott a lemeznek, a Giulia-nal is
azert ez nem tul szokasos megoldas, nem is nagyon lattam meg mas autokban se ilyet, Porsche 714/911 vagy a BMW emm-s akarmik is egy sima melyhuzott anyag ott ilyen nelkul
ezzel azt akadalyozzak meg, hogy a rugotorony lemez deformalodjon kanyarodaskori atterhelesnel
olyasmi hatasa van annak, mint egy toronymerevitonek, de az csavarozva megsem ad olyan extra merevseget, mint amikor direktben ilyen ott az anyagtöbb drón kell ;P
-
TheProb
veterán
válasz Freddy76 #11686 üzenetére
Competizione red a most kiszemelt. Képeken nagyon imba.
Én nem tudtam még megbarátkozni a SUV-okkal. Meg egyedül (+kutya) nincs is értelme.
Egy dolgot találtam eddig a Júlián amit nem tetszik és az a 4 ajtó. Értem, hogy sedan, de mennyivel praktikusabb lenne ha 5 ajtós lenne és úgy lehetne nyitni a csomagteret, mint pl az octavia-n."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
KubanitoS
veterán
válasz Freddy76 #12058 üzenetére
Nyilván túl van beszélve a dolog, pusztán azért érdekes ez az egész, mert ha valóban nem elektromos kompresszor van a kocsiban, akkor fizikai képtelenség, hogy álló motor mellett hűtsön a klíma.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
whited
addikt
válasz Freddy76 #12076 üzenetére
Nagyon köszi a választ
Az ésszerűség engem is a Veloce felé vinne, ugyanakkor bá ilyet kijelenteni merész de nem adnám már el, főleg a szabályozás miatt.
De nagyon kevés a konkrét tapasztalatom, azért is bátorkodtam írni ideHa nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
whited
addikt
válasz Freddy76 #12078 üzenetére
Igen, éppen ez az
Egy használt QV árából kb kijön egy új Veloce és tudom, hogy a futómű nagy része is abból jön.
Ugyanakkor ha később is melyiknek lesz-e jobb/nagyobb értékállósága, akkor az utóbbi a nyerő.
Feltéve, ha közben a szerviz és társai nem emészti fel ezt az árkülönbséget az évek soránHa nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
válasz Freddy76 #12081 üzenetére
Persze, ez gyöngyház, ez fényben adja ki igazán. Képek nem mindig adják vissza. De sztem ez igaz mindegyik gyöngyház fényezésre.
Nem az enyémet láttad valószínűleg, de ismerem azt, aki Budaörsön lakik és zöld Giulia Q-ja van, talán az övét. De van már egy pár zöld Q Mo.-on.
Részben igazad van azzal is, hogy ezek túl erősek. Amíg nem volt ilyenem, addig tartósabban 100 lóerő körüli, majd 150 lóerős, aztán 200 lovas, majd 250 körüli autókat vezettem és mindig az volt az érzésem, hogy a nagyobb teljesítmény jobb, jól ki lehet használni és csak "boomer" szöveg ez, hogy jajj, ez már túl erős. Mint mikor nagyapám mondta a Wartburg után a 90 lovas Opel Astrára, hogy "Jajj, minek már kocsi ekkora teljesítménnyel, ez már túl sok."
Ez a skálázódás tényleg meg is van kb. eddig a 250-300 lóerőig, de ez az 500+ már tényleg olyan, hogy ritkán lehet megindokolni.
Persze kurva jó érzés, amikor utolérsz 160-al a pályán valami kétszer ennyibe kerülő német autót, elkezdi nyomni, 220ig rajta maradsz félgázzal. Majd, amikor kitisztul a külső, akkor jobbról egy padlóval úgy húzol el mellette, hogy a visszapillantóban látod, hogy sírva fakad.
Csak hát ezt nehezen lehetne forgalmi szempontból szükséges vagy indokolt helyzetnek nevezniEzt leszámítva meg folyton csábít, hogy nyomjad, belehajszol veszélyes helyzetekbe és állandóan koncentrálni kell meg figyelni a farát, nehogy nagyon meginduljon.
Nyilván én most is ezt venném, csak már értem, hogy miről magyaráztak régebben azok, akik ültek erősebb autókban és azt mondták, hogy nem feltétlenül van erre szükség.[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
válasz Freddy76 #12136 üzenetére
Én is épp felnijavítást beszélem a gumis topikban. Nekem a nyárin már 3/4 le van padkázva...
Épp mondtam a másik helyen, hogy a fb-s giulia-s topikban valaki inkább rendelt egy új felnit (vagy komplett szettet, már nemtom), minthogy javíttassa..."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
whited
addikt
válasz Freddy76 #12409 üzenetére
Nem erről van szó, nem a nyers számok miatt vennék, ha úgy adódna
300 se kiautózható közúton, nemhogy 500Alapvetően úgy gondolom ha nem nyílik egy új csillagkapu, akkor végleg reszeltek a belsőégésű motorok jelenlegi formájának, és a Q az utolsók egyike ami igenis nagyot szól.
Én úgy vennék ezek tudatában már autót, hogy kb velem temetik el és ha család lesz, akkor már az életben nem lesz lehetőségem ilyet venniHa nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
gipsztigris
addikt
válasz Freddy76 #13656 üzenetére
Mi csak a fűnyíróba töltünk benzint!
#13658 tboldi
"egy Alfához jobban illik a benzinmotor"
Lehet, de pl. egy Brerat senki sem fog leszólni azért, mert egy dízel ketyeg benne![ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
válasz Freddy76 #13840 üzenetére
Persze, a csinos anyukák meg tanárnénik hadd nézzék, mi?
Vigyázni kell vele, mert csábít az ilyesmire. Most én is egyetemre járok levelező szakon, egyik khm... dekoratív, 23 éves csoporttárs-hölgy a parkolóban nézte csillogó szemmel az autót, hogy "Ez a Ferrari motoros Giulia?" Mondom persze. Épp ráértem, mondom ha már ennyire tetszik, megmutatom, elvittem egy körre, kicsit odaléptem, hadd érezze milyen
Miután hazaértem, az asszony meg észrevette, hogy milyen hajszálak vannak az ülésén? Volt is 2 hétig ajtócsapkodás (mármint a lakásban, a kocsiajtót akkor sem csapkodhatja, ha ideges ). Szóval óvatosan az ilyenekkel
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Freddy76 #14240 üzenetére
Minden motorra (kivéve kétütemű ) igaz, hogy legkésőbb akkor kell olajat cserélni benne, mikor elhasználódott. Ezt egy labor pontosan meg tudja mondani. Ha állandó a használat jellege nagyjából, és nem otthon cseréli magának az ember (hanem akár márkakerben), akkor meg is térülhet.
-
hroberto
veterán
válasz Freddy76 #14240 üzenetére
Én mindegyik autómban 10 ezrenként cseréltetem az olajat (most van harmadik Alfám). Egy 20 éve Fiat szervizben dolgozó haverom is azt mondja, hogy 10 ezrenként cseréljem. Persze nyilván használatfüggő, de ártani biztos nem árt.
Amúgy hihetetlen, hogy még mindig mennyire negatív megítélése van az Alfának. Folyamatosan azt hallgatom, hogy ennyi pénzért ilyen meg olyan Passat-ot, Octavia-t, BMW - t, Mercedes-t, stb vehettem volna, nem egy ilyen "szart".
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz Freddy76 #14243 üzenetére
Én sem! Nekem annyira ingerszegények ezek az autók. De ahogy hallom, tapasztalom, megbízhatóságban sem járnak előrébb mint a mostani Alfák.
5 évig volt MiTo, 5 évig Giulietta-m gyakorlatilag nem volt bajom egyikkel sem, csak kisebb apróságok.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
válasz Freddy76 #14244 üzenetére
Nincs, de a varpalotait dicserik
Mas:
Ket oldalt ismertem ahol tudtam cikkszamot nezni lanciahoz.
Mindketto fizetos lett... tud esetleg valaki egy cikkszamos oldalt? Kappahoz neznek elektromos lengescsillapitot, lengyel sracnal van, ketezer euro... De gondolom a kutyanak nem kell mar, ha talalnek.valahol egy ezresert cikkszam alapjan, azt vennem inkabb.
Koszi![ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
sagesz93
addikt
válasz Freddy76 #14608 üzenetére
Köszi mindenkinek! Nem egy gyakori színösszeállítás, de vágytam rá, hogy végre színes autóm legyen, ne fekete-szürke-fehér. Ezt most sikerült megugrani
Egy hátsó kép[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gmail
- Szolnok és környéke adok-veszek-beszélgetek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen asztali médialejátszót?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen