Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SLYM

    veterán

    válasz zoo8800 #1399 üzenetére

    hát pedig ez nem sok. amúgy a 320d is többet eszik, mint 6 pályán, 120 az nem 140, pályán is számít mennyivel méssz. 110-120-nál a 159 is 6 körül eszik. passatot nem tudom, de annál is esélyes, hogy nem áll meg 6 liternél. szóval jól fogyasztanak ezek a dízelek nagyon, de sokat kell velük menni, hogy megérje lecserélni egy benzines hasonló kategóriás autót, mert ha költeni kell rá, akkor az pénzbe fog kerülni

    meg úgy egyébként is számolni kell vele, hogy jóval drágább rá minden, mint egy bravora. egy szett gumi 200k. márkaszervízben egy szűrők+olajcsere 65k (ezt mondjuk most untam meg, fele ennyiből meg lehet oldani maszeknál, ezt pedig nem fogja neked elbaszni senki).

    példa a drága szervízre: a 2.4-es 159-nek nyikorgott valami a futóművénél, bevittük, kaptunk egy árajánlatot a kerékagyakra, meg a lengőkarokra (full csere) egy 500k-s gyári alkatrészes árajánlatot. lol :D. még szerencse, hogy utángyártottból ez csak a fele lett volna, meg a végén azért kiderült, hogy a lengőkarokkal se volt semmi gond, szóval olcsóbb volt ez a kör azért, de itt már látszott, hogy kell költeni a verdára. szóval oké, hogy 1.5-2 misiért most tudsz venni egy németből behozott, tekert órás 1.9 -es alfa 159-et, de azért nem árt ha jó alaposan lecsekkolod milyen az állapota, mert valamiért elég drága szervizeltetni

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák