Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lincoln76

    aktív tag

    válasz v2 #54491 üzenetére

    Na és ebből nem derül ki semmi, én is tudok vezetni 10-15 másodpercig egy kézzel 12Nm-re állítva. K...va nehéz, de lehet, ő pedig egy forma 1 vesenyző, aki napi szinten erre gyúr(nak). Még jó, hogy megbírja tartani egy kézzel.

    --------------
    A többieknek:
    Ha leveszem a nyomatékot, nem érzem az autót, kb minden kanyarban kicsúszok, de minél erősebb (nekem) az FFb akkor érzek igazán mindent. Szóval, azt mondom, amit Robby, ne próbáljuk már a másikra ráerőltetni, hogy mi jó és mi nem jó.
    Felteszem a kérdést, hogy mi a lófüttynek csinálnak 25nm-es bázist akkor?
    Tényleg szeretném tudni már, hogy mi lehet a valóságos nyomaték, pl egy GT3 versenyben.

    Arra is emlékszem, mikor Sumi szét szívatta Raikkonen-t az egyik versenyen, ahogy a végén az Ice man elbőgte magát és riportban nem értette, hogy Sumi, hogy tud így vezetni, hogy tudja így tartani az autó a kanyarokban és a végén úgy száll ki, mit aki leugrott a sarki közértbe vásárolni egy kis autókázással. Ő meg megmozdulni alig bírt, mert mindene sajgott...

    Szóval, én magas FFB-t szeretem.,.. :R

  • Bandit21

    addikt

    válasz v2 #54491 üzenetére

    Ugye, hogy az igazi, az a 6-700 nm. Ezért gyorsabb az f1 autó, mert nehéz tekerni? Mi? Ja, bocs, ez a hátsó keréken mért nm. Akkor is megvan a válasz! Azért lassú a Ferrari, mert 1nm hori kormány van benne. Hiszen fél kézzel lehet 200-nál kanyarodni vele.

    Viccet félretéve, amíg felmerül az, hogy mp-eket tudunk gyorsulni egy pályán, addig nem ismerjük a pályát / rossz volt az előző setup.

    Amikor volt a Porsche Kylami time attack vagy mi acc-ben, akkor a végén már századonként gyorsultam, és ott bele tettem szerintem kb 2-300 kört.

    Biztos van akinek segít a több erő, és biztos igaz, hogy akinek segít, annak gyorsulást is kell okozzon, de egészen addig, amíg több egymást követő este 50-80 köre után nem az van, hogy hurrá, egy kanyarban megvan egy új ív, amitől gyorsabb lett, de a következő egyenes is, ezért a következő féktávot is újra sikerült kalibrálni és végre megvan újabb 1-2 tized, addig nem az ffb fog dönteni.

    2 mp-et javulni egy átlag 4,5 km 1:45 körüli pályán kb. 85 métert jelent, ami 18 autó hossz. Ez rengeteg, de 1 mp-re vetítve is. Ha az ffb-be lenne ennyi, mindenki maxra tekert kormánnyal tolná.

    Senkit nem akartam megsérteni, jó az erő tartalékos kormány, még itt is kevesebben vanank szerintem 15 NM fölött, mint 9 és alatta, tehát részben mondhatjuk, nem is tudom miről beszélek, de ingame és driver 100/100-on a 8 nm csl dd-vel biztos nem vagyok gyorsabb, mint 60/100-on. Tegnap kipróbáltam 80/100-on Imolát amit hétfő óta kb 3 este 30-30-30 körrel toltam és annyit értem el, hogy a kormányszöget le kellett venni fölöslegesen kicsire, mert a sikánokban egyszerűen nem lehetett elég gyorsan áttenni egyik oldalról a másikra. A célegyenesben viszont szétrázott, és bírkózás lett minden olyan egyenes része a pályának, ahol egyébként pihenni kellene (mielőtt valaki kérdezné, nem, nem volt 100-on a damper és a road effect sem, JulesTS összefoglalóban ajánlott beállításaival megyek).

    Ennek nem látom én értelmét, de mindenki más, lehet aki 12 nm-en megy kap valamit amit én nem is ismerek nem is láttam még, és megéri érte az egyenesben is bírkózni. Egyszer ígérem kipróbálok egy DD1-et maxon valahol és addig nem megyek bele ebbe többet.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

  • Lac-coo

    őstag

    válasz v2 #54491 üzenetére

    Csak ott van a segge alatt autó meg G-erő, nekem meg a kormányon kell ezeket éreznem :K

  • biker

    nagyúr

    válasz v2 #54491 üzenetére

    De leclerc 56-os bicepsze lehetővé teszi

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

  • RobbyJr

    őstag

    válasz v2 #54491 üzenetére

    Ismerem, pont ilyen kanyar bevételeket mutattam a Fanának videóban, csak én Qatarban voltam a hosszú 3 jobbos kanyarban, ahol végig padlógázzal mész, egy kézzel csináltam meg max beállításon.

    Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!

Új hozzászólás Aktív témák