-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lincoln76
aktív tag
Na és ebből nem derül ki semmi, én is tudok vezetni 10-15 másodpercig egy kézzel 12Nm-re állítva. K...va nehéz, de lehet, ő pedig egy forma 1 vesenyző, aki napi szinten erre gyúr(nak). Még jó, hogy megbírja tartani egy kézzel.
--------------
A többieknek:
Ha leveszem a nyomatékot, nem érzem az autót, kb minden kanyarban kicsúszok, de minél erősebb (nekem) az FFb akkor érzek igazán mindent. Szóval, azt mondom, amit Robby, ne próbáljuk már a másikra ráerőltetni, hogy mi jó és mi nem jó.
Felteszem a kérdést, hogy mi a lófüttynek csinálnak 25nm-es bázist akkor?
Tényleg szeretném tudni már, hogy mi lehet a valóságos nyomaték, pl egy GT3 versenyben.Arra is emlékszem, mikor Sumi szét szívatta Raikkonen-t az egyik versenyen, ahogy a végén az Ice man elbőgte magát és riportban nem értette, hogy Sumi, hogy tud így vezetni, hogy tudja így tartani az autó a kanyarokban és a végén úgy száll ki, mit aki leugrott a sarki közértbe vásárolni egy kis autókázással. Ő meg megmozdulni alig bírt, mert mindene sajgott...
Szóval, én magas FFB-t szeretem.,..
-
Bandit21
addikt
Ugye, hogy az igazi, az a 6-700 nm. Ezért gyorsabb az f1 autó, mert nehéz tekerni? Mi? Ja, bocs, ez a hátsó keréken mért nm. Akkor is megvan a válasz! Azért lassú a Ferrari, mert 1nm hori kormány van benne. Hiszen fél kézzel lehet 200-nál kanyarodni vele.
Viccet félretéve, amíg felmerül az, hogy mp-eket tudunk gyorsulni egy pályán, addig nem ismerjük a pályát / rossz volt az előző setup.
Amikor volt a Porsche Kylami time attack vagy mi acc-ben, akkor a végén már századonként gyorsultam, és ott bele tettem szerintem kb 2-300 kört.
Biztos van akinek segít a több erő, és biztos igaz, hogy akinek segít, annak gyorsulást is kell okozzon, de egészen addig, amíg több egymást követő este 50-80 köre után nem az van, hogy hurrá, egy kanyarban megvan egy új ív, amitől gyorsabb lett, de a következő egyenes is, ezért a következő féktávot is újra sikerült kalibrálni és végre megvan újabb 1-2 tized, addig nem az ffb fog dönteni.
2 mp-et javulni egy átlag 4,5 km 1:45 körüli pályán kb. 85 métert jelent, ami 18 autó hossz. Ez rengeteg, de 1 mp-re vetítve is. Ha az ffb-be lenne ennyi, mindenki maxra tekert kormánnyal tolná.
Senkit nem akartam megsérteni, jó az erő tartalékos kormány, még itt is kevesebben vanank szerintem 15 NM fölött, mint 9 és alatta, tehát részben mondhatjuk, nem is tudom miről beszélek, de ingame és driver 100/100-on a 8 nm csl dd-vel biztos nem vagyok gyorsabb, mint 60/100-on. Tegnap kipróbáltam 80/100-on Imolát amit hétfő óta kb 3 este 30-30-30 körrel toltam és annyit értem el, hogy a kormányszöget le kellett venni fölöslegesen kicsire, mert a sikánokban egyszerűen nem lehetett elég gyorsan áttenni egyik oldalról a másikra. A célegyenesben viszont szétrázott, és bírkózás lett minden olyan egyenes része a pályának, ahol egyébként pihenni kellene (mielőtt valaki kérdezné, nem, nem volt 100-on a damper és a road effect sem, JulesTS összefoglalóban ajánlott beállításaival megyek).
Ennek nem látom én értelmét, de mindenki más, lehet aki 12 nm-en megy kap valamit amit én nem is ismerek nem is láttam még, és megéri érte az egyenesben is bírkózni. Egyszer ígérem kipróbálok egy DD1-et maxon valahol és addig nem megyek bele ebbe többet.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi 11 Pro 5G gyári független dual 2024.10. 04. EMAG garancia
- Samsung Galaxy A34 5G gyári független 6/128GB 2025.11.19. EMAG garancia
- Playstation 5 lemezes + Asus tuf gaming füles
- Western Digital Gold 10TB - 256MB, 7200rpm, SATA3 - Új, bontatlan, 2 év garancia - Eladó! 79.000.-
- Canon 6D (38k) + doboza, CD, kábel, pánt és 2 akksi