-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
neilszab
őstag
válasz fatallerror #5935 üzenetére
Ezt a topikot olvasgasd, tavaly ez volt a fődíjunk és többen is nyertek/vettek a ligából:
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz goyo206 #5942 üzenetére
"Szóval az én álompárosom a G27-ClubsportPedál kombó! Ez mindent visz, csak sajnos nem olcsó mulatság külön CP-hez jutni! "
Sajnos a CP pedálnak is vannak hibái, ez viszont egy nagyon jó kifogástalan alternatíva (kis hazánkból )
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Ha élőben nyomtad és valahol hasonló élményt keresel, akkor nagyon gyorsan dobd félre a Dirt-et és próbáld ki mondjuk az LFS-t, nagy a NetKAR Pro-t, esetleg valamelyik Simbin játékot. Ha rally, akkor pedig: Richard Burns Rally.
Illetve ajánlom figyelmedbe ezt: Kormány Kalauz- beállítások
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz paramparya #5948 üzenetére
Ezt magadnak kell belőnöd, próbálgatnod, de lényegében: úgy mint az igazsit!
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
A valódi szimulátorok jóval kevésbé pupolárisak, mint a Colin, NFS és hasonló jellgű autós játékok, kevesebb a pénz és a marketing mögöttük, konzolra sem jönnek ki, de realitásban ég és föld közöttük a különbség...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz 00roli00 #5957 üzenetére
A CP pedál bármihez jó, külön USB-ről megy, de a PT Racing pedálhoz kell egy alap G25, vagy G27 set, mert annak az elemeire épül...
Ha hajlandó vagy otthon magadnak fúrni/faragni, akkor persze elvileg más pedálokban is fel lehet használni az alkatrészeket...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz Gyöször #5956 üzenetére
Sztem a Satiek R440 nagyon jó választás, annál lejjebb nem adnám, mert csak a pénzt dobod ki. Vagy amit mindig mondok arcade cuccokhoz: analóg gamepad!
az Xpand rally extreme-re meg inkább nem mondok semmit...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
-
neilszab
őstag
válasz aviator #5973 üzenetére
Szia... a NFS sorozat soha sem arról volt híres, hogy túl jól kezelné a kormányokat.
Első körben próbáld ki az LFS, vagy a Race On demójával (bocs, de lusta vagyok linkelgetni), és olvasd el a kormány kalauz beállításokról szóló részét. Ha ezek után is gond van, akkor gyere vissza ide és megpróbálok tartalmasabban is segíteni.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Szia, a DFP és DFGT között nincs olyan nagy különbség, bár tény, hogy a DFGT azért fejlődött a DFP-hez képest.
A pedálban az egyetlen fontos tényező az, hogy milyen kemény a rugó benne, ez csak barkácsolás kérdése (vagy a jó öreg squash labda trükk!)... a többi csak desing.
A váltófül pedig egyéni ízléskérdése, én személy szerint a DFP pöckénél jobb megoldást nem tudok magamnak elképzelni (most G25-öm van és nehezen szoktam meg a nagy lapátokat, nem áll úgy kézre nekem), de ez én vagyok.
Szóval ne a külsőségek alapján dönts...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Szia, ez így nem teljesen korrekt.
Önmagában csak a fokokról beszélni semmi értelme, mert magát a kormányzást a kormányelfordulás és a kerékelfordulás aránya határozza meg. Pl ha beállítasz 270 fokhoz 15-ös steering lock-ot, akkor az tök ugyan az, mintha 540-hez állítanál be 30 fokot...csakhogy az előbbivel felére csökkented a kerékelfordulási spektrumodat, azt meg ugye minek tennéd, ha lehet több... bármikor jó jöhet az!
A legokosabb hozzáállás az, ha a játék által elérhető maximális kerékfordulást állatsz be (jellemzően 35-40 fok körül) és ehhez állítasz be egy kényelmes kormányelfordulást... de 30-35 fokhoz sztem már 900 fok dukál. (sokan túl idegesre állítják be: 270/15= 18...de a tapasztalat az, hogy akkor igazán jó, ha ez az arányszám 22-24-26 körül mozog...
Tényleg megéri onboard felvételeket nézni, és akár rally, akár GT, vagy akár F1-ről van szó, mindig látszik, hogy igencsak forgatják azt a volánt, az F1-ben is nem egyszer kitekerik a 400 fokot is akár!
Amúgy meg a játékok nagy része észrevétlenül is aládcsal.... alacsony sebességeknél megnöveli a kerékelfordulást, csak is ezért nem tűnik fel, hogy egy 270 fokos kormánnyal a valóságban ki sem bírnál állni a boxból!
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
- Fanatec-et az eddigi tapasztalatok fényében nem éri meg venni, a tartóssági és gariztatási problémák miatt
- A Thrustmaster új üdvöskéje, amit nagyon dícsérnek, de nem jön ki 100 ropiból.Így marad a G27 + a PTRacing pedál mod (a váltót meg nem kötöd rá )
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz gabber9511 #5998 üzenetére
Ha nem akarsz magaddal kib**ni, akkor egyiket se vedd meg!
Olvasd el a Kormány kalauzt!
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Indul a GT Legends Nyílt Nyári FunCup!!
A GTL az új digitális kiadásnak köszönhetően újra nagyon népszerű, ezért ennek örömére rendezünk egy nyári kupasorozatot, ahol a futamokon való részvétel teljesen nyílt, a nyári kupának van fődíja is és az egyszerűség kedvéért csak eredeti autókkal és pályákon megyünk...
Első futam jövő csütörtökön!
Részletek itt: GTR-Masters - GTL Nyílt Nyári FunCupVárunk mindenkit, akit kedvet érez egy jó kis csapatásra!
Illetve aki most bontogatja csak a szárnyait szimulátorozásban, annak ez remek lehetőség hogy rendezett körülmények között a profik segítő keze mellett de még is tét nélkül kipróbálhassa magát, sokat fejlődjön és átélje a az igazi online versenyzés élményét!
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz gabber9511 #6002 üzenetére
Az a baj, hogy ebben az árkategóriában nincs olyan jelenleg, amit nyugodt szívvel ajánlhatnék és nem csak pénzkidobás.
Esetleg egy használt jó állapotban lévő Saitek R440, vagy R660... ami ennél komolyabb és betonbiztos az használt DFP.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz kiskaloo #6045 üzenetére
Hát a gond az, hogy ilyen szempontból (irányítás) sajnos mind a kamionos játékok és mint az F1 2010 is elég gagyi. Ha ezeknél nem akarsz tovább lépni, akkor talán egy Satiek 4 in 1 megteszi, ha komolyabb cucc kell, akár használtan is, akkor olvasd el a kormány kalauzt.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Aki kedvet érez egy kis ütős online mókára, az jöjjön, elég népes mezőny gyűlt össze a kezdőktől a profikig : [link]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz KaraDani #6139 üzenetére
A GTL-es Upgrade nagyon egyszerűen megvan, egyszerűbb és kényelmesebb mint a DVD-vel , meg a crackkel szenvedni: GTL Digitális kiadás (Win7)
Meg van most nyílt nyári versenysorozat is, érdemes bekukkantani akár csak 1-2 versenyre is: GTL Nyílt Nyári FunCup
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Valszeg én vagyok a nem normális, de bármikor visszacserélném a G25-ömön lévő füleket a DFP-én lévő pöckökre...
Nem beszélve a temérdek gombról, szerintem a DFP/DFGT ergonómialilag magasan veri a G25-öt.
A pedál sem akkora ugrás, csak a minőségibb anyagok és a keményebb rugók keltik ezt a benyomást, de belül ugyan olyan rugó + potméter megoldás. Ha bekeményítjük a DFGT pedálját (squash labda trükk), akkor kábé ugyan ott vagyunk, sőt!
A load cell persze már egy másik történet... [PT Racing pedál]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz sz_abika #6168 üzenetére
A DFGT valóban fejlődött valamit a DFP-hez képest, viszont ár érték arányban biztosan a 15-ezres DFP a nyerő, mert hát azért nem kétszer jobb az új
A gari téma igazából mindegy, iszonyatosan kevés meghibásodott DFP/DFGT-ről lehet hallani... nincs típus hiba, nem szokott gond lenni vele, ha ésszel hajtja az ember.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz KaraDani #6186 üzenetére
Jó néhányszor leírtuk már, hogy a kormány elfordulás értéknek önmagában nincs semmi értelme, az "én 300 fokkal játszom" kifejezés értelmezhetetlen.
Két tényező van: mennyit fordul a kerék?, mennyit fordul a kormány? és a két tényező aránya határozza meg, hogy milyen érzékenyen reagál az autó a kormánymozdulatokra.
Pl: ha 180 fokos a kormányod és 15 fok a steering lock, akkor az érzésre pontosan ugyan az a beállítás, mintha 360 fokos kormánnyal tolnád 30 fokos steering lockkal...csak a második esetben még tovább tudod fordítani a kormányt és még tovább a kereket, de egészen addig nincs semmi különbség.
Ezért érdemes minden játékban (sőt minden egyes autóhoz!) a maximálisan beállítható kerékelforduláshoz hozzáállítani a nekünk kényelmes, megfelelő, optimális kormány elfordulási értéket!
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Mint bármelyik játékban, ahogy átállítod a gombokat a contors menüben, hogy melyikkel mit csináljon.... itt is szépen minden egyes parancsra rámész egyesével és átállítod, hogy ne a felfele nyíllal menjen előre, hanem jelen esetben a gázzal.
Igazából a játéknak semmilyen kormányt (vagy bármilyen más vezérlőt) nem szüskéges név/típus szerint felismernie, bőven elég ha az analóg tengelyeket és a gombokat érzékeli... az előre definiált presetektől én amúgy is óva intenék mindenkit, mert jellezően szarok
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz KaraDani #6192 üzenetére
Sajna most nincs fent az RBR, így nem tudok neked konrkétan segíteni, de emlékszem rá, hogy abban kicsit máshogy vannak a dolgok, csak már nem rémlik hogy hogy.
DE, bizonyára ügyes gyerek vagy és ha kicsit elszórakozol vele, akkor magadtól is kitapasztalod!
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz sz_abika #6226 üzenetére
Nincs semmi köze a játékhoz, ez csak a profiler helyes beállításán múlik. Sztem inkább a profil nem aktiválódik a játék indításkor, biztos jól állítottad be?
A másik kérdés, hogy mi a csudáért 360 fokot állítasz be? A játékban a setupban a steering lockot állítsd maximumra és ahhoz lődd be a kormány elfordulásod
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
-
neilszab
őstag
válasz sz_abika #6235 üzenetére
Konzolra nem készült még igazi szimulátor (a GT5 sem ), oda felesleges is lenne ezen beállítások nagy része, me' hát minek?
Viszont az ott leírt beállításokkal tényleg egy valósághoz közeli vezetési élményt kapsz egy arra alkalmas szimulátorban.
A minap vezettem pályán egy kis 170 lóerős kis forma autót és a legmeghökkentőbb az volt a számomra, hogy a fizikai hatásokon, a "tele a gatyám" érzésen - nah meg a fullos grafikán - kívül maga az élmény és az egész érzés nem volt annyira lényegesen más, mint az otthon faszán beállított szimulátorban... tehát nem volt az az ég és föld, intenzív dimenzióugrás szerű érzés, mint amire számítottam.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz goyo206 #6237 üzenetére
Szia, párszor már felraktam és nyomtam vele pár hetet (és hát tetszik is, csak kéne még 2-3 élet mindenhez ami tetszik ), de annyira más a beállítási része, hogy miután letörlöm és 1-2 év múlva újrakezdem, addigra mindig elfejeltem és újra kell tanulnom az egészet és újra beállítani/kitalálni mindent!
Ha majd újra rám tört a rallyizhatnék, akkor ígérem, hogy lejegyzetelek mindent!
Bár a különböző fokokkal nem hiszem hogy érdemes bajlódni, tekintve, hogy ki kell használni a játék adta maximális határokat, mert annak van csak értelme. 540 fokot is be lehet álíltani úgy, hogy pontosan ugyan úgy történténjen minden 360 fokig, mint egy 360 fokos kormánnyal... csak így még tovább tudod fordítani ha kell, akko meg mé' ne?
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz KKK-007 #6244 üzenetére
Hogy is fogalmazzak, de talán így lesz a legértelmesebb:
Jelenleg a piacon nem ismerünk olyan kormányt, ami tovább bírná rendszeres használat mellett, mint a DFP/DFGT/G25.
Legalábbis nem az elérhető árkategóriában.
Ha tényleg nagyon keményen tolod neki akkor ~2 év, ha nem olyan keményen, de nagy peched van, akkor is ~2 év, ha ésszel használod és a problémákat még csírájában észreveszed/kezeled, akkor sztem nagyon sokáig elkarikázhatsz velük.
De persze nem szabad elfelejteni, hogy ez egy olyan eszköz, ami rendszeresen igen komoly erőhatásoknak van kitéve, kopó, melegedő alakatrészekkel, tehát egyik sem az örökké valóságnak készült.
Nekem mind a DFP-ém, és mind a G25-öm 2-2 év lehúzása után teljesen újszerű hibátlan állapotban van... kopp - kopp
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz izomhod #6246 üzenetére
Inkább semmit.
15 K alatt új kormány pénzkidobás
NFS-hez és társaihoz kormány pénzkidobás.Egyébként pedig ha kitartasz az elképzelésed mellett, akkor valahol nézd meg személyesen őket, és olyat válassz, ami kellően masszív és strapabíró és lehetőleg minél kevesebb funkciót tud, annál kevesebb dolog fog rajta elromlani.
Viszont használt Logitech DFP remek vétel!
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz IreN!CuS #6255 üzenetére
Téged mint vásárlót törvények/jogszabályok védenek, amennyiben megvan a számlád, akkor azon kívül, hogy esetleg morcosan rá kell csapnod egy asztalra, ezen kívül más baj nem érhet.
Ezen felül a Logi ügyfélszolgálatának hozzáállása is dicséretes, nem fogsz befürödni...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz izomhod #6253 üzenetére
Nézd biztosan jó élmény és még talán vmi vacak kormánnyal is lehet élvezni, jobban mint a billentyűvel, de:
- A Dirt és NFS és az új F1 sorozatokban lévő kocsik mozgásának semmi köze egy igazi autóhoz, mindegyik úgy lett megírva, hogy brutális legyen a tapadás és azt érezd, hogy száguldasz, mint a barom, de közben mégis milyen ügyes vagy
- azok után, hogy kipróbáltál egy igazi szimet egy jó kormánnyal megfelelően beállítva, az után egy dirt max 20 percre tud lekötni, amíg élvezed a grafikát, meg a suhanást és egy jót derülsz rajta.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz sz_abika #6285 üzenetére
Nem csak Monaco-ban ...onboard felvételeken rengeteg pályán el lehet kapni olyan momentumot, hogy 270 fok fölé mennek...
De baromi mindegy ki mit gondol, ezek a profi körökben általánosan elfogadott tények:
- egy jó kör bármivel lehet menni, még bill-es is akár.
- 270 fokkal is lehet hatékonyan versenyezni, ez azonban kompromisszumokat követel a realitás, a megfelelően finom beállítás és a hosszútávú fejlődés oltárán
- 900 fok-os kormánynal hosszú távon érezhetően stabilabban, és gumikimélőbben lehet autózni, több esély/lehetőség van megfogni a hibákat és jóval realisztikusabb is.
- Arcade játékokhoz, NFS, GIRD, F1 2010 nem kell 900 fokos kormány, sőt még kormány se feltétlenül, ajánlott vezérlő: analóg gamepad[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
fagy54:
Nem tudom milyen autód van, vagy milyen városban élsz... de a 400° az gyakorlatilag az jelent, hogy mindkét irányba max félig tekered ki a kormányt, pedig városban azért rendszeresen van úgy, hogy alá kell szedni. De az igazság az, hogy valódi kocsiban olyan magától értetődően és olyan természetességgel át tudjuk fogni a kormányt és csavarni rajta pár fordulatot.. hogy szinte észre se vesszük!
De ez valamiért otthon a szobában a gép előtt már valahogy nem ilyen magától értetődő, sőt még kényelmetlen is...nem tudom miért, de így van.
zodo:
Ez valóban szokás kérdése csupán. Sőt, a 900 fokos kormány is hiánya fel sem fog tűnni soha, amíg nem próbáltad. De miután egyszer már ráéreztél, soha a büdös életben vissza nem térnél 270 fokra.... ilyen ez.
Én egyszer lemértem egy versenyen. Én alapvetően full lineáris beállítás mellett 900-as kormánnyal és 30-32 fokos steering lock-kal játszok. A futam 95%-ban nem mentem 270 (azaz 135 fok) fölé, viszont volt a pályán két kanyar, amihez kellet már a 400 (azaz egy irányba 200) fok, illetve kétszer megcsúsztam és akkor olyan lazán és szélsebesen kitekertem a 900 (450) fokot, hogy csak na...és ezzel megfogtam az autót.
Ha csak 270 fokos kormányom lett volna, akkor ahhoz a két legélesebb kanyarhoz kellett volna belőnöm a kormányzásomat, ami azt jelentené, hogy minden más kanyarban valamivel idegesebben reagált volna az autóm a kormánymozdulatokra, és nehezebb lett volna mérnöki precizitással a kiszemelt íven tartani a gépet, tehát a minden körömben több lett volna az apróbb hiba, ami körönként 2-3-4-5 tizedet is jelenthet, az egy versenye több másodperc, azaz 1-2 pozíció elvesztése. Plusz kavicsoztam volna kétszer, mivel nem tudtam volna megfogni, az meg már renget pozíciót jelentett volna a befutónál.
Azt pedig, hogy nagyobb mozdulatokkal kell vezetni és át kell fogni néha a kormányt, azt idővel meg lehet szokni, sőt még élvezni is!
"én 540 fokkal játszom..."
ez butaság, mindig a játék által beállítható maximális kerék elforduláshoz (steering lock) kell beállítani a kormány elfordulási szögét, a neked szimpatikus áttételre. Az ok nagyon egyszerű, ha nem így teszed, akkor szimplán korlátozod a saját lehetőségeidet, hogy mekkorát tudj maximálisan fordítani kereken és ezzel, hogy mekkora bajból tudd még visszahozni az autót.Ha 540 fokkal játszol 21-es steering lock-kal, akkor ha beállítod 900 fokhoz a 35-os steering lock-ot, akkor 540 fokig ugyan az lesz minden, csak utána nem koppan a kormány, hanem van tovább is. 900/35=540/21
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz ricshard444 #6297 üzenetére
Igen... érdemes azért pár hetente ellenőrízni a melegedést 1-2 óra masszív játék után. Ha nagyon melegszik a ház, akkot lehet, hogy szellőzési, vagy por/kosz problémák vannak... bele kell nézni, van-e vmi pucolni, helyrerakni való.
Illetve nem érdemes sem a saját eredményességed, sem a kormány élettartama miatt full FFB erősségen játszani, és ajánlott kikapcsolni a tök fölöslges effekteket a kormányról, mint péládul a fék és motor vibráció és más baromságok...
ISI enginben (rFactor, Simbin) az effektek mennyiségét "medium"-ra érdemes állítani, az ennél magasabb szinten már csak kamu effektek vannak 5 éveseknek...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz Vectraboy16 #6314 üzenetére
Ebben a topikban alapvetően nem ismerjük a belépő szintű kormányokat... igazából amire ezek valók, az "szakmai" körökben nem téma. Egyébként a Saitek egy jó márka, így biztos hogy korrekt kormányt vettél a kategórián belül.
De én egyébként nem is értem a problémádat... jó volt, most meg nem jó? Most driver problémád van, vagy a játék beállításaival nem boldogulsz? Nem lehet, hogy elállítottál vmit a játék vezérlő kiosztásában? Nézd meg, hogy minden gomb/tengely működik-e, a játékban a controls menüpontban egyenként állítsd be szépen a funkciókat, hagyd a különböző profilokat.
Hogy biztosra menj, javaslom tölts le a Race On Demo-t kezdetnek, az legalább korrektül kezeli a kormányokat, ha ott jó a cucc, akkor a másik játékban barmoltál el valamit.
Illetve olvasd el a Kormány Kalauz beállítások részét, ha szeretnél elmerülni a témában.
De a legfontosabb, ne nyávogj!
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Csak játék közben, vagy a driverben is?
Ha csak a játék közben, akkor cseréld fel a gázt és a féket, nyomd ki őket tövig és engedd fel teljesen, majd cseréld vissza őket.
Ha a driverben is csinálja, akkor kapd szét és pucold meg a potikat,m és nézd meg , hogy nem mozdultak-e el...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz IreN!CuS #6381 üzenetére
Javaslom, hogy olvass kicsit vissza, tele van a topik a témával, a összefüggésekkel, a helyes/valósághoz közeli beállításokkal, és a tévhitek ledöntésével... ezt neked is ajánlom proof88
Illetve ne akarj egyből mindent egyszerre, még a jó dolgokhoz is több hét kell, mire teljesen rááll az agyad és a kezed, semmi nem megy pikk-pakk. Én egy szemvillanás alatt tekerem ki a 450 fokot (egyirányba) ha meg kell fogni az autót, de az elején nekem is nagyon kényelmetlen volt.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz proof88 #6383 üzenetére
Pedig van jónéhány kanyar a szezonban, ahol bizony összeakad a kezük és nem csak Monacóban... (kérlek ne haragudj, de most nem fogok bizonyítékot keresgélni a Youtube-on)
Illetve ha kikapcsolod a plr fájlban azt a csalást (a menüből nem lehet), hogy 90 km/h alatt ne növelje meg önhatalmúlag automatikusan a steering lockt a program, akkor a garázsból sem bírnál már kiállni egy 260 fokos kormánnyal, ...és a Grand Hotel visszafordítóról már ne is beszéljünk...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kína miatt izzad a német robotipar
- Futás, futópályák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Opel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Videókártya felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés.
- Processzor felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés
- Processzor felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés
- Alaplap felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés.
- Alaplap felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés.