-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisbuba
tag
Még egy kérdés! Azt olvastam valahol, hogy a kormány 900-as elfordulását nem lehet állítani kisebbre, mert ilyen nagy tekergetésre a jó idő elérése érdekében "nincs idő", mert elég gáz lenne ha egy hajtű kanyarban többszöri kormány tekergetés kellene oda-vissza, hogy befordulj és vissza egyenesbe. Ez igaz? Ez a része állítható PS3-nál?
Bocs, hogy ennyit kérdezek, de nagyon érdekel ez a szett.
Köszi! -
neilszab
őstag
Én hamarosan fogok írni egy tesztet a PT Racing pedálról, de még egyelőre gyűjtöm hozzá a tapasztalatokat, mert az nem 1-2 nap....
Elöljáróban annyit, hogy nagyon jó és nagyon tág keretek között kalibrálható, állítgatható... ha akarom vaj puha, ha akarom kő kemény és a felbontása, adagolhatósága is nagyon ott van.
A pedál konstrukció úgy született meg, hogy kiküszöbölje a Fanatec ClubSport pedál hibáit, hiányosságait is, szóval én mindenképpen e mellett tenném le a voksom... tovább részletek majd a cikkben.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
KaraDani
addikt
Első benyomás az volt, hogy sokkal kényelmesebb a hosszabb pedálok miatt. Emiatt a pedálok útja is hosszabb, a gázadás jobban, finomabban adagolható. A fék a load cellel teljesen más kategóriát képvisel. Felépítés úgy néz ki, hogy a gyári rugó maradt benne amibe került egy annál rövidebb kemény gumi (nagyon hasonló a nixim modhoz), ezzel lett elérve az, hogy legyen a pedálnak az elején egy finomabban járó rövid útja (ennek az útnak a hosszát ízlés szerint lehet variálni a gumi hosszával), majd amikor eléred a gumit, elkezd progresszívan keményedni. Abszolút igazi fék érzete van, rálépsz kicsit finoman jár, majd taposhatod mint az állat A load cella remekül működik maximum 50kg nyomást bír mérni, nekem most a maximum fékerő kb. 36-38 kg környékére van állítva ami zokniban jónak tűnik. A 100% fékerőhöz (amit ugye általában nem szabad kinyomni) már kicsit erőlködnöm kell, így viszont az optimális fékezési tartományhoz szükséges erőt remekül érzem. Előbb-utóbb ez már izommemória lesz valószínűleg, hogy mekkora erővel kell taposnom, és végre nem arra kell figyelni, hogy hány mm-t nyomtam le a pedált, de pár kör után is nagyon leredukálódtak a füstölős fékezések. Nekem saját usb vezérlő került a pedálba (Nem a Leo féle, ezt már egy magyar srác csinálja), így különálló eszközként működik és a gyári 8bites (256) felbontás helyett 12bitet (4096) tud küldeni a PC-nek. És ami nagyon nagy pozitívum, hogy van hozzá egy remek kalibrációs szoftver, amivel lehet állítani a minimum maximum input jelet (például a kuplung pedálom rövidre van kalibrálva vele), és egy limitert is be lehet állítani az output jelre. Ennek akkor lehet haszna ha soknak érzed mondjuk egy autó maximális fékerejét és nincs brake pressure állítási lehetőség a programban, akkor ezzel egyszerűen beállíthatod. Bár ezzel a fékpedállal nem érzem különösebben szükségét. A beállítást a pedál elektronikája tárolja el, ha bedugod egy másik pc-be akkor is azonnal a te megszokott beállításaiddal működik (windows szépen fel is ismeri azonnal mint PTR pedal), de bármikor átvariálhatod ezt a szoftverrel.
Negatívumok:
- A kuplung új rugót kapott ( a kuplungét kapta a gázpedál, eddig ez pozitívum ), ami nem sikerült teljesen passzentosra a duagattyúhoz, kell neki egy kis idő összekopásra, egyáltalán nem zavaró számomra, a kuplung útjának legvége kicsit darabossabban jár még, de amúgy sem használtam eddig se teljes úton, illetve amúgy sincs szükség a kuplunggal finomkodásra abban a tartományban. Attila rajta van amúgy az ügyön és ha a következő rugószériát sikerült tökéletes méretűre gyártatni ez is teljesen megszűnik.
- Szinte kötelező lesz fixen rögzíteni a pedált, most falhoz tolva helyén marad left foot brakelve, de ha heal&toe-zni próbálnék azonnal felborítanám Ez sem igazi negatívum, nem igazán várható el, hogy egy földre rakott pedálsor, a helyén maradjon és élethű erőhatásokat is ki lehessen fejteni rá.
Összeségében imádom, lehetne még jobban kifejteni, az apróbb részleteket, de ezzel neilszab irományát érdemes lesz megvárni, neki sokkal több tapasztalata van kormányok terén mint nekem.[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
[link]
iRacerseseknek van kedvezmény, gondolom simán magyaroknak is.
Miért ezt választottam?:
-Fanate szettért csorgattam a nyálam én is még egy éve, aztán egyre több rossz tapasztalatot találtam.
-Árban is kicsit jobban jöttem ki összességében, úgy hogy 55-ért vettem az alig használt G27-et.
- Logitech szupport remek, fanatecéről ellenben az eddig hallottak alapján ez nem mondható el, bár állítólag javul
-G25/27 ezer embernek van, így szinte minden felmerülhető gondjára létezik megoldás, és találni is lehet olyan embert aki ért hozzá.
- Értelemszerűen a pedál mod szupportja is jó lesz , és sokkal testreszabhatóbbnak tűnt mint a clubsport pedál. Könnyedén kiszedhető a házból és akármire rögzíthető a 3 pedál ahogy kényelmes. Ott a remek kalibrációs szoftver is.Én így gondoltam lehet sok mindent nem látok jól, nem volt lehetőségem fanatecet próbálni
[ Szerkesztve ]
-
kisbuba
tag
Először is köszönöm a gyors és segitőkész válaszaidat. Megvettem a G27-et végül, ami nagyon tetszik bár még csak épphogy kiprobáltam. A Gran tourismo-ban lehet állitani, hogy ne legyen a kormánynak akkora ellenereje, vagy ez a normális, amit meg kell szoknom a későbbiekben?
Köszi! -
ricshard444
veterán
Sztem adnak kedvezményt egy másik termékre és kész, nem foglalkoznak ilyennel főleg ha nincs gari, legalábbis velem sosem volt kedves a magyar support ezért is fordultam az amerikaihoz akik 3 héten belül elrendezték nekem az új kormányt ellenben a magyarokkal akik csak kötözködtek...
Vannak dolgok...
-
kisbuba
tag
Ismételten segítségre lenne szükségem, mert a G27-kormány beállításoknál, nem sikerül a kormányon levő piros gombokra beállítani szinte semmit. A kormányon levő bal felső gombra lehet csak funkciót berakni (nálam most tolatás), a többire semmit, bármit is állítok nem csinál semmit. Két helyen (gombon) ugyanaz a funkció (pl.handbrake) szerepelhet?
Ez miért lehet? A GT5-ben kormányt a beállításoknál simulationra raktam és az alatta levő menüben 6-ra van rakva, de még mindig elég sokat akar korrigálni automatán, pl mountain pályán, amikor kijövök az alagútból és egy hosszú egyenes követekezik, állandó ellenkormány kell (kicsiket), mert elindul automatán egyik-másik irányba kicsit.
Van olyan kormány beállítás, hogy semmilyen automata korrigálást ne csináljon a kormány, csak én irányítsak?
Válaszodat előre is köszönöm! -
-
atomeec
senior tag
Köszi a választ!
Pedig annyi videó van fent helyeken, hogy tolják a RBR-t váltóval normálisan (pedál nem látszik, lehet nem is kuplungolnak...). Kár, mert ennél jobb rally-s játék nincs (a dirt3 nagyon jó, de nem az igazi). Még azért kutakodom, de mivel órák alatt nem leltem megoldásra, valószínűleg neked lesz igazad...gondolom GTR2-ről akkor nem tudsz? -
zodo
nagyúr
Szia Alex
Egyelőre csak kérdezősködőm mert hát a valós autók működési elvét sem vágom mivel nincs autóm de ha más nem lesz akkor marad valami ledes cucc ami talán könnyebben kivitelezhető.
Konkrétan egy "kis dobozkával" is megelégednék amiben benne lennének az állapot jelző órák valamilyen formában.
Helyhiányból olyan mértékben én sem tudom lekoppintani mint a linken lévő de valami pofás fél cockpitet szeretnék összehozni a G27 köré pláne a H váltó konzol végett ha már megvettem drágáért.(#8076) atomeec
Tegnap este találtam a linkre és hirtelen felindulásból felkerestem a "hobbielektronika" oldalt de igencsak macerásnak tűnő megoldásokat találtam.
Igaz ezek többségében valamilyen óra átalakításokról szóltak de konkrét példába még nem futottam bele.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sóherek voltak a teljeset adni
Amúgy G27-es kormányhoz fontos csatlakoztatni a váltót is? Vagy lehet anélkül is játszani? Csakmert f1-hez tök fölösleges felszerelnem.. Vagy az egész rendszer ( kormány pedál váltó ) úgy működik ha minden összevan kötve?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
-
arty
veterán
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
veterán
Na felvettem telefonnal. Feltöltöttem data-ra. Megtennéd hogy letöltöd AMD_ok? Ilyen a hangja amikor nyomom a kuplungot. Kicsit majd tekered fel a hangerőt, mert halk lett picit. Illetve aki meghallgatná még annak megköszönném
köszi
hopss PH! addikt lettem
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
werszomjas
őstag
-
neilszab
őstag
Mindegyik Simbin cím ugyan azt az engine-t használja, az első ami kijött az a GT Legends, aztán a GTR2 és végül a Race07 meg a különböző kiegészítői.
Igazából maga a fizikai alap ugyan az mindegyik címnél, fő különbség a menüben meg pár funkció működésében van a különböző címek között, de mikor a pályán mész a verdával, az 99%-ban ugyan az mindegyik szoftver esetében.
Tehát igazából ugyan az a játék mindegyik, csak más csomagolásba (keretprogramba) ültetve és más típusú autókkal.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Debilon
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Mobil flották
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Nők, nőügyek (18+)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen