-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
N€T0X|N
őstag
Sziasztok!
Vicces problémám van, nem tudom találkozott-e már vele valaki. Az értesítési területre csücsül windows indításkor a Logitech Profiler, ami nagyon kényelmes is. Na ezt sikerült egy véletlen klikkel eltüntetnem, mert azt mondtam neki, hogy hide-olja magát.
De vissszarakni már nem sikerül... egy egyszerű restarttól nem tért vissza, az opciók között pedig nem látok ilyen beállítási lehetőséget. Valaki tud megoldást?N
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz IreN!CuS #6369 üzenetére
No csak meglett. Ideje alázni.
Nálam 720/30+, illetve 540/23-24 a standard a legtöbb modhoz (utóbbi akkor, ha nem lehet legalább 30-as steering lockot beállítani a modban), ezzel sem kell olyan őrülten tekerni egy jól bevett visszafordítóban. Az erőt meg tényleg érdemes visszavenni, ha nem gyúrni akarsz verseny közben (+ ajánlom a leo's ffb-t rendesen beállítva).Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz IreN!CuS #6375 üzenetére
A 400 fok + 30-as steering lock, az sokkal direktebb, mint a 270/16... valami nálad nem kerek szerintem, ha ennyire nem akar kanyarodni 540/34-en. Elvégre ez lényegében ugyanaz az arány, mint amit korábban használtál. Biztos, hogy 540-et fordul játékban, szóval működik a profil, amit beállítottál Profilerben?
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz IreN!CuS #6538 üzenetére
Hna ja, sokan azt hiszik, hogy aki szimezni akar, az tud is áldozni rá annyi pénzt, hogy mindjárt g27-tel kezdje az "ipart". 30K körül a DFGT egyértelműen nyerő, a G27 meg több, mint dupla áron adja azokat a fentebb sorolt tulajdonságokat. Ami egyébként valós, csak hát na... én pl. 25-ért vettem a DFGT-t és az a pénz se jött össze csak úgy egyik pillanatról a másikra.
Pedig én is tekergetnék egy G27-et, de talán még máig se tudtam volna összegyűjteni rá a pénzt...Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz KaraDani #6548 üzenetére
Én azt vettem észre, hogy gép bekapcsoláskor a POST után, amikor elkezdi betölteni az OS-t, ismét kikapcsolja magát (nem világít a GT felirat a dudán) és olyankor szintén lehet "manuálisan kalibrálni" pár másodpercig. Windows bootolása közben visszajön a fény és akkor a kézzel beállított pozíciót fogja középértéknek venni.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz goyo206 #6557 üzenetére
Ha a program nem támogatja - aktuálisan az RBR - akkor mit tehetnének? Nem a Logi feladata ezt megoldani.
KaraDani (+mindenki): fogtam tegnap a DFGT-t, szétkaptam pedált, kormányt. Előkevertem némi gépzsírt és adtam a pedáloknak először, mivel fél év használat után lehetett rajta érezni, hogy kicsit darabos a mozgása, nem tudtam eléggé finoman adagolni - na sejtésem beigazolódott: kinyomta maga alól és kicsit kiszáradt a cucc, így műanyag a műanyagon már nem volt igazán sima járású (bár minimálisan, de engem zavart).
Ami érdekesebb ebből, hogy nagy ötlettől vezérelve - amúgy is kíváncsi voltam hogyan néz ki belül az EX után - a kormányszerkezeten belül pedig a dupla áttételű fogaskerekes résznek is nyomattam egy keveset. Jól megtekergettem, hogy eloszoljon, aztán összerak, kipróbál: ha csodával nem is ér fel, de simább járású, némileg halkabb lett a cucc, sőt egy kicsit kevésbé érezni a fogaskerekeket is tekerés közben (bár én alapból kis ffb-vel használom, aminél eleve nem olyan darabos a mozgása). Na lényeg a lényeg, hogy most jobb, mint újkorában volt.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Igazából sikerült megtapogatnom egy 430-ast a minap és annyira azért nem ájultam el tőle. Szépnek szép, tekergetésre finomabb kicsit, a pedál fém. Sajna játékban nem tudtam kipróbálni, hogy mennyire pontos, állítólag azért nem annyira, mint pl. a Logi kormányok (DFP-től felfele) - a tesztekben ezt írják legalábbis. A 900 vs 270 fok meg adott (meg a botváltó is, bár az nem akkora fegyvertény, a support viszont annál inkább a megízhatóságról pedig vannak adatok és az is kiváló).
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz Barthezz2 #6820 üzenetére
ha max 30-35k-t akarok költeni egy kormányra, akkor egyértelműen a Thrustmaster Ferrari 430 a nyerő
Ez volt a kiindulási pont, amire reagáltam, márpedig ez a mondat egyszerűen nem állja meg a helyét. Nem kell hozzá Logi fannak lenni.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz Barthezz2 #6823 üzenetére
a dfgt pedálja, meg a váltója(mind a kettő), csak egy izé, nem is értem milyen létjogosultsága van, de köze nincs a valósághoz, az tuti..
Nem mondanám, hogy a szekvenciális botválót nem használják versenysportban, mert ezzel a mondattal kb. ezt jelented ki. Azért mert a 430-on még ez sincs, nem feltétlenül hülyeség, akárcsak a 900 fok.
Szerintetek mindenki profi szimes, és ha nem fordul 900 fokot a kormányunk, akkor jó messze bújjunk el.
Nem mindenki profi szimes (én se vagyok az), de mutass már egy olyan igazi autót (nem gokartot), ahol 270-et fordul a kormány...
A második felét meg te kreáltad magadnak azzal, hogy előre tudtad, hogy mindenki a Logit ajánlaná.Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz neilszab #6828 üzenetére
Na ez szép összefoglaló!
Zodo: alapvetően nem vitatkozni akartam. Ha megnézed, olyan dolgokat írtam, amik hasznosak és közben mások kijelentették, hogy hülyeség és a 430 a legjobb vétel az árkategóriában. Ennek próbáltam ellent mondani (és nem azt mondani, hogy a 430 egy szar, sőt azt sem mondtam, hogy dfgt über alles) de neilszabb szebben, jobban, bővebben kifejtette a lényeget.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz Barthezz2 #6853 üzenetére
Az egész onnan indult ki, hogy valaki fentebb leírta a mondatot, hogy az f430 egyértelműen a legjobb a harmincezres árkategóriában. Mire én reagáltam, hogy szerintem meg nem (és ezzel még nem mondtam azt, hogy ezzel szemben a dfgt egyértelműen az lenne).
Részemről nem bántottam az f430-at és/vagy a tulajdonosaikat és nem írtam azt egy szóval sem, hogy bármi áron logitechet kell venni, meg 900 fok alatt mindenki forduljon fel.Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Kijelentetted a véleményedet, amit nyilvánvalóan nem tudsz mire alapozni máskülönben nem ez lenne a véleményed. Én meg leírtam a saját véleményemet. Mi a probléma? Vagy én nem írhatok véleményt, mert beleesek a véleményed szerinti "full profi" kategóriába?
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Én értem, csak nekem van is rálátásom arra, amiről beszélek, mert 180 fokon kezdtem, ma pedig 900-nál tartok, pedig ugyanúgy egy hobbi számomra a szimezés, mint a legtöbbeknek. Magyarul amatőr vagyok, mégis kell és nyugodt lélekkel ki merem jelenteni - mert van tapasztalatom - hogy másnak is kellhet, nem csak profiknak. Remélem érted.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Így van, kellhet, de nem csak profiknak. Ezért nem igaz az a mondat, ami az állítólagos véleményed, miszerint csak profiknak kell, illetve akinek kell a 900 az máris profi. Nem tudom eldönteni, hogy tényleg nem érted vagy csak nem akarod, de az előbbire tippelek, mert nyilvánvaló, hogy semmiféle tapasztalatod nincsen.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz "Infinity" #6977 üzenetére
DFP előtt nem kézzel kellett még tekergetni mindet? Nem emléxem, hogy ismerősöm momo-ja valaha is kalibrálta volna magát, de lehet rosszul. 360 fokot mindenesetre fokot biztosan nem tud, hiszen 270-es. A led nem csak azt jelzi, hogy áram alatt van a cucc?
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz ricshard444 #7018 üzenetére
DFGT-vel én is 25-ön kezdtem (35-40 fölé ma se nagyon rakom, játéktól függően). Bizonyos tekintetben azért a valósághűség mellett nálam is szempont, hogy ne birkózás legyen a szimezés.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz "Infinity" #7020 üzenetére
Sokmindenttől függhet, pontosan nem tudom. Én rFactorozok, de több moddal játszok. Egy olyan modot találtam, ahol én is felraktam 100%-ra ingame az erőt (driverben 105-ön van), az pedig az rf training kis formaautó. Annak valamiért nagyon gyenge az ffb-je.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz fatallerror #7205 üzenetére
nem értem akkor ha vettel rajtnál tövignyomná a gázt táncolna körbe-körbe?
Igen. Ezért nem nyomja tövig a rajtnál.
illetve hát pörögni nem pörögne, de elfüstölné a gumit egy helyben. Annak meg nincs sok értelme.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz fatallerror #7210 üzenetére
Hát amíg egyenesben van a kormány és egyformán tapad a két kerék (elpörgés közben is van tapadás), addig egyenesen menne. De ha egy kis egyenetlenség van az aszfalton (és ez megesik), abban a pillanatban kitörne az autó segge, mert az egyik kerék gyorsabban forogna mint a másik - a differenciálmű révén - a jobb tapadás miatt.
Na, sokáig írtam...
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
-
N€T0X|N
őstag
Én szétkaptam már 1-2x. Gyakorlatilag annyi a trükk - ahogy Dani is írja - hogy két rugó van benne. Az egyik ugyanolyan, mint ami a gázpedálban van. A másik pedig jóval keményebb és rövidebb is. Kb. félúton éred el azt benyomáskor, akkor kezd keményedni és akkor mindkét rugót érzed egyszerre. Kicsit furcsa érzés, mert hirtelen lesz keményebb és még kicsit kotyogó hangja is van, de szokható és azért valamivel hatékonyabban lehet vele fékezni, mint pl. egy EX-szel. De azért nem egy technológiai robbantás, az tény.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz Gabesz1019 #7555 üzenetére
Nem kapsz hozzá lemezt, mert ez a PS3-as GT5 hivatalos kormánya, (de 100%-osan működik PC-vel), úgyhogy mindenképp netről kell lehúzni a drivert.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz Gabesz1019 #7587 üzenetére
Be van kapcsolva profilerben a középre húzás (centering spring strength)? Azt vedd le 0-ra mindenképpen, ha igen. Options/Global device settings alatt találod.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz Gabesz1019 #7589 üzenetére
Hát a spring effect és damper effekt értéket is 0-ra szoktuk tenni, azon kívül viszont akkor val'szeg csak túl erős az ffb (overall effects). Azt vedd le a játékon belül inkább.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz Gabesz1019 #7591 üzenetére
Nem tudom, hogy 100-on meddig bírja (én 40 körül használom általában). Nyilván valamivel jobban kopnak az alkatrészek, de gondolom úgy méretezték, hogy kibírja legalább azt a két évet, amíg garancia van rá.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz Gabesz1019 #7593 üzenetére
Én driverben 105-re teszem, azon kívül játékban mindig úgy, hogy ne legyen küzdős, de ne is pörögjön magától a kormány. rFactorban ez jellemzően 35-45 között van, de volt olyan mod, ahol 100-ra tettem.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Na én meg beléptem a G25-ösök táborába.
Ha esetleg érdekel valakit az előző kormányom: DFGTSent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Tényleg jókorák, de zavarónak azért túlzás lenne nevezni, elvégre a kormány mögött van, kéznek nincs útban .
De jó az, ha mindig biztosan elérhető.
Mondjuk én váltásra biztosan soha nem fogom használni, mert 1. nem rallyzok, 2. mire odaér az autósport, hogy csak ilyen váltók lesznek mindenhol, abba is hagyom.Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
-
N€T0X|N
őstag
-
N€T0X|N
őstag
válasz MalterKoma #7758 üzenetére
Nagyjából semmi, de a pedált érdemes lehet kitisztítani. Nálam egy idő után rakoncátlankodott, mert telement porral, hajszálakkal, minden egyéb retekkel. Újrazsírozni sem árthat időnként (akkor, ha nem jár igazán finoman, mert ha kiszárad elkezd nagyon kopni és lötyögni fog). Nagyjából ennyi, 10 hónap tapasztalatából legalábbis.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Ha senkinek nincs ilyen, úgy nehéz... Google az első oldalon kidobja a használati útmutatót, ha nincs hozzá.
Amúgy meg talán ki kell húzni az adapterét. A Logi kormányoknál akkor nincs ffb, mert főleg az kapja onnan az áramot, de úgy is működnek, csak nélküle. Jelen esetben ez a cél, ha jól értem.Sent from my keyBoard
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya