Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Vicces ez a digitalco, bár könnyen lehet, hogy a vásárlók kergetik őket az őrültbe és ezt szenvedem meg én velük.

    Csak egy vacak porszívót rendeltem (szóval semmi kényes [amikről sokszor kiderülne, hogy nem passzol a többi alkatrészhez/környezethez], nagy értékű, vagy nehezen szállítható, nagy mennyiségű, csak egy szál egyszerű cucc), majd a rendelést követő másnap teljesen véletlenül észrevettem, hogy a visszaigazoló automata email-ben van egy link, amivel külön jóvá kell hagynom a már előre bankkártyával kifizetett rendelést is (addig érvénytelen), úgyhogy máris csúszott az ügy egy napot (bár ennyi belefér).

    Csak azért néztem meg újra az email-t, mert megláttam a hivalkodó "NAGYON FONTOS" dolgot a levél tárgyában, ezért megnyitottam és átfutottam újra, hogy mi lehet olyan fontos, amire ennyire fel kell hívniuk a figyelmet = mi az, amit >50% nem olvas el benne soha, és nekik már elegük van belőle, hogy senki nem olvassa végig alaposan, ezért odaírják a tárgyba, hogy fontos végigolvasni...

    Aztán ma felhívtak telefonon, csak hogy elmondják feladták a csomagot.
    Ha már felhívtak, gondoltam informális panaszt teszek, hogy hülyeség ez az email visszaigazolás, és hogy még telefonon is külön felhív most engem, hogy gyakorlatilag harmadjára is erősítsem meg a vásárlási szándékom.
    Erre valami olyan reakciót kaptam, hogy "bocsánat, de én csak a munkám végzem, nem én döntök erről", úgyhogy elköszöntem és letettem a telefont.

    De legalább most már tényleg-tényleg-tényleg fel is adják a porszívót. :))

    Ennyire nagy divat lett mostanában, hogy az emberek össze-vissza rendelgetnek minden félét, de utolsó pillanatban lemondják, nem veszik át, vagy kamu adatokkal adnak le rendelést? Vagy mire fel ez a tripla megerősítős játék azokkal is, akik előre fizettek bankkártyával? (Jó, tudom, a kártya is lehetne mondjuk lopott, vagy valahogy talán visszavonható néha a tranzakció a banknál, de...)

    Drágább, kevéssé kelendőbb és nehezebben visszacsomagolható (érts visszaküldés esetén is újként eladható) cuccokat is szoktam rendelni utánvéttel is, és a nagyobb boltok nem szoktak problémázni, csak küldik és kész.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz tknof1871 #748 üzenetére

    Szerintem semmi logikus, objektíven megalapozott összefüggés nincs.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    A Digitalko.hu webshop-nál meddig lehet húzni a rendelés jóváhagyását, mielőtt automatikusan változik a státusza, illetve ilyenkor (ha sokáig nem kattintok rá a jóváhagyó linkre, és telefonon sem érnek el) törlik, vagy kipostázzák, ha bankkártyás fizetés volt (már zárolták az összeget)?

    Egy fura helyzetben vagyok, hogy 29-én próbáltam valamit megvenni a lehető legolcsóbban. Estig ők voltak a nyerők, de éjjel felbukkant máshol 30k-val olcsóbban ugyan az, így megrendeltem ott is. Ma jött ez a jóváhagyási kérelem a Digitalko-tól, a másik boltból pedig semmi új (pedig pénteken azt írták, hogy "raktáron" és keddre várhatom, ha megrendelem, de ahhoz ma kellett volna feladniuk). Ma pedig már mindenhol drágább az a cucc, szóval nem szeretném elveszteni mindkettőt (ha esetleg kiderül, hogy az olcsóbbik egy "túl szép, hogy igaz legyen" vevőcsalogató/átverő ajánlat volt, amit nem szándékoztak teljesíteni, vagy esetleg újracsomagolt, bontott, kishibás visszaküldött cucc, mert nem ismerem azt a boltot).

    Van valakinek tapasztalata az eShop24-el?

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz janos666 #757 üzenetére

    Úgy tűnik, hogy a soron következő második munkanap vége felé automatikusan elfogadottnak minősült (digitalko): jött egy email, hogy másnap feladják. Inkább gyorsan írtam nekik, hogy töröljék (amit szinte azonnal meg is tettek még zárás előtt), mert nem sokkal előtte írt a másik bolt is (24), hogy már átadták a futárnak (szóval megnyugodtam, hogy ez nem az a móka volt náluk, hogy kiraknak valamit olcsót vevőcsalogatónak, aztán mégsem teljesítik a rendelést, hanem törlik).

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák