Új hozzászólás Aktív témák

  • cucka

    addikt

    válasz Noukoum #72 üzenetére

    Na de hadd válaszoljak mégis.
    Az egyik, hogy az összes érv az akkumulátorgyár ellen elhangozhatott volna a szentgotthárdi opel, az esztergomi suzuki vagy a győri audi gyár építésénél is. Ott is volt környezeti-infrastrukturális terhelés, azok se "ingyen" voltak a magyar államnak, akkor is lehetett volna mondani, hogy ne legyünk összeszerlő-üzem ország.

    A másik, akkumulátor gyártásról. Szóval van egy olyan helyzet Európában, hogy
    1. 12 éven belül az elektromos autók piaci részesedése a jelenlegi 11%-ról 100%-ra fog emelkedni.
    2. Magyarországon az autógyártás kulcsfontosságú iparág.
    3. Politikai-gazdasági okok miatt az akkumulátorok importja várhatóan nehéz lesz.

    Namost rakd össze ezt a hármat, ebből a gyapotültetvényes párhuzamot levonni, hát nem tűnik túl bölcsnek.

    És nem tudom, ki kinek a szekerét tolja, ne haragudj, én nem a napi politikai szardobálás koordináta rendszerében gondolkozok bármiről, egyszerűen nem érdekel, ebben a szellemi nyomorban nem kívánok részt venni.

Új hozzászólás Aktív témák