- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Crypto Trade
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- SkyShowtime
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- DIGI kábel TV
- Synology NAS
- Mikrotik routerek
- DIGI internet
-
IT café
Ha TV-t szeretnél vásárolni, a Milyen TV-t vegyek? topikba írj!
Meglevő készülékkel kapcsolatban ebbe a topikba írhatsz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
skyrush7
aktív tag
válasz
Piftuka #40421 üzenetére
Ma nagy nehezen elértem az ügyfélszolgálatot, egy nagyon rendes fiatal srác volt az ügyintéző. Ma már fel is adták, a héten érkezik a cserepéldány.
A dolog pikantériája, hogy az Edigital sehol nem írja le az oldalán, hogy mi történik a 3 napos hibajelentés esetében. A jegyzőkönyv szerint csere lesz, de ezen kívül semmi más információval nem szolgáltak, csak annyit, hogy egy helyesbítő számlát kapok majd. Ma a srác azt mondta minden rendben, csak egy ügyintézőnek rögzítenie kell a cserekérelmet. Ezzel önmagában nincsen baj, csak elfelejtettek szólni, hogy a számla után meg kéne keresnem őket. Ha ma nem hívom fel, várhattam volna örökké.