Új asztaltémák a Windows 7-hez – hirdetőknek is

A Microsoft pénteken Monte Carlóban, a Monaco Media Forum rendezvényén jelentette be, hogy lehetőséget ad arra a hirdetőknek, hogy a Windows 7 asztaltémáin keresztül reklámozzák magukat, s egy 2010 októberéig tartó kísérleti program keretében a Coca-Cola, az Infiniti, a Twentieth Century Fox (most épp az Avatar kapcsán), a Ducati, a Porsche stb. már kínálnak ilyen témákat a felhasználóknak.

Windows 7

A már eddig is szép számmal megtalálható (saját termékeket reklámozó) témák bővítése kapcsán elsősorban a nagy nemzetközi cégekre számítanak, akik márkanevüket, márkáikat a sokmilliónyi PC-n is hirdetni kívánják. A Microsoft az Internet Explorer felületét korábban már bérbe adta hasonló célra, de az operációs rendszer kapcsán ez az első ilyen kezdeményezésük, s a téma lehetősége mellett engedélyezik azt is, hogy a hirdető felkínáljon egy olyan miniprogramot is, mely az ő weboldalára irányítja a felhasználót.

Windows 7

Egy szakértő, Allan Krans, a Technology Business Research munkatársa szerint komoly bevételnövekedésre nem számíthat ebből a Microsoft, promóciós értéke lehet inkább a számukra.

A telepíthető témák letölthetőek a Windows galériájából.

Azóta történt

Előzmények