A vállalat mai hivatalos közleménye szerint a névváltás egy széles körű folyamat része, amely a PPF Telecom Csoport három Telenor néven működő telekommunikációs vállalatát érinti, Magyarországon, Szerbiában és Bulgáriában.
Hirdetés
„Üzleti stratégiánk három fő célkitűzésre összpontosít. Először is szeretnénk ügyfeleinknek a legjobb szolgáltatási élményt nyújtani. Célunk továbbá a legkorszerűbb távközlési hálózatok üzemeltetése, valamint a legmagasabb szintű vállalati hatékonyság és eredményesség elérése. Az erős márka kulcsfontosságú az elképzeléseink megvalósításához” – mondta Marek Slacik, a TMT CEE, PPF Telecom Group ügyvezető igazgatója. „Ma új fejezetet kezdünk a PPF Telecom Csoport portfóliójának három piacán, építve a nagyon sikeres Telenor márka alatt kialakított szilárd piaci pozícióra. További törekvésünk, hogy még nagyobb összhangot teremtsünk ügyfeleinkkel, további hozzáadott értéket nyújtva az új Yettel márkán keresztül.”
„A PPF Csoport régiónk hosszú távú befektetője. A saját, Yettel márka bevezetése is erre bizonyíték, miközben a helyi vállalatok stratégiai fókusza változatlan marad: a helyi piacok növekedése és fejlesztése, hozzájárulás a helyi társadalom és gazdaság fejlődéséhez azáltal, hogy magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtunk folyamatosan fejlődő, világszínvonalú hálózatunkon.” – mondta Peter Gazik, a Telenor Magyarország vezérigazgatója.
Mint írják, a Yettel márka bevezetése a mai nappal, 2022. január 27-én kezdődik. A Telenor Magyarország Zrt. neve hivatalosan március 1-gyel változik Yettel Magyarország Zrt.-re, így a Yettel márka hivatalos és teljes bemutatkozására is március 1-jén kerül sor. A cég ügyfeleinek a márkaváltással kapcsolatban nincsen teendőjük, az ügyfélszerződéseket és a szolgáltatások elérhetőségét a névváltás semmilyen módon nem érinti. Az új márkáról és a márkaváltás hátteréről további részletek a http://telenor.hu/yettel címen érhetőek el.