Nagyot nőtt idén a DuckDuckGo

Nagyot nőtt, de még mindig aprónak számít a webes keresési piacon a DuckDuckGo. A keresőmotor azzal próbál ügyfeleket szerezni magának, hogy nem követi a felhasználóit. A stratégia arra elég volt, hogy az idei évben 74 százalékkal növeljék a keresésszámot 2014-hez képest, viszont még így is jócskán elmaradnak a legnagyobbaktól.



(forrás: Atlas) [+]

December közepéig 3,25 milliárd keresést indítottak a látogatók a DuckDuckGo szolgáltatásán keresztül. Ez egy elég nagy szám, de nagyon messze áll a piacvezető Google adatlekéréseitől, melyek havi szinten elérik a 100 milliárdot. A bizalomra építő keresőmotor atyja továbbra is azt mondja, a legfontosabb betörni a köztudatba, elérni, hogy az emberek egyáltalán tudjanak róla, van Google-alternatíva.

Azóta történt

Előzmények