Pályázatot hirdet a Huawei: reklámötleteket várnak

Be kell fejezni egy elkezdett hirdetést, a legjobb sztorik pedig akár egy csúcskészüléket érhetnek.

Forgatókönyvíró pályázatot hirdetett legújabb csúcskészüléke, a P40 Pro reklámfilmjének elkészítéséhez a Huawei.

A film különlegessége, hogy első néhány másodperce már elkészült – az akciófilmbe illő történet befejezését azonban a legkreatívabb felhasználókra bízzák a vállalat szakemberei. A május 24-ig tartó #Speakimagination pályázatra bárki jelentkezhet Magyarországról is, a Huawei a legjobb ötleteket P40-készülékekkel jutalmazza.

A P40-széria kamerás képességei kapcsán a Huawei Speak Imagination kampányával azoknak kíván lehetőséget biztosítani, akik affinitást éreznek a reklámfilmek iránt, éppen ezért a versenyben társzerzői lehetnek a P40 Pro reklámfilmjének. A pályázóknak nem kell teljesen csak a saját fantáziájukra bízniuk magukat, ugyanis a Huawei a reklámfilm első másodperceit már leforgatta: https://www.facebook.com/watch/?v=1101871790178660

A történet első jelenete egy jól öltözött férfival kezdődik egy lakás négy fala között. Az úriember láthatóan készül valahova, és indulás előtt magához veszi okoseszközeit, majd szokatlan módon a bezárt ablakon keresztül távozik. Hogy mi történik ezután? Ezt kreatív ötleteivel bárki szabadon alakíthatja, aki csatlakozik a Huawei kihívásához az alábbi kategóriákban: Lassított felvétel, Zoom, Éjszakai Mód és AI Legjobb Pillanatok.

A Speak Imagination verseny május 13-án kezdődött a nyitófilm közzétételével és a Lassított Felvétel kihívással. A következő szakaszok május 18-án, 20-án és 22-én kezdődnek. A verseny május 24-ig tart, a nyertes reklámot június közepén teszik közzé.

A versenyhez az egyes Facebook-posztok alá írt kommentekkel lehet csatlakozni. A legjobb ötleteket a Huawei nemcsak P40 készülékekkel díjazza, hanem meg is valósítja – lendületet adva ezzel akár egy filmes karrier kezdetéhez.

Azóta történt

Előzmények