Duplázott itthon az Allied Telesyn

Megduplázta forgalmát az Allied Telesyn (AT) hazai leányvállalata. A bevétel jelentős emelkedése részben a vásárlói kör bővülésének, részben a termékek iránti kereslet változásának eredménye. A korábbi években a forgalom 90 százalékát az egyszerűbb megoldások tették ki, az idén a vásárlók zöme a menedzselhető középvállalati termékekért kereste meg az AT magyarországi képviseletét és disztribútorait – mondta Szuszkó László, a hazai kirendeltség vezetője. A változásban fontos szerepet játszott, hogy az AT két évvel ezelőtt direkt képviseletet nyitott Magyarországon. Az idén pedig megnyílt a cég magyarországi szolgáltatóközpontja, mely négy órán belüli hibaelhárítást vállal az ország bármely pontján. Ennek köszönhető, hogy a felhasználók ma már leginkább azokat az értéknövelt termékeket keresik az AT portfóliójában, amelyek nem pusztán a számítógépes hálózat működését, hanem a hatékony és korszerű vállalati kommunikációt biztosítják.

A disztribúciós forgalom 30 százalékos növekedése mellett a 2005-ös eladást az iMAP termékek (DSL-koncentrátorok) vezették. A termékek kiemelkedő jelentőséggel bírnak a koncessziós telekommunikációs társaságok és a bevételeiket széles sávú, ún. Triple Play szolgáltatások útján bővítő alternatív távközlési vállalatok számára. A Triple Play technológia, mely egyszerre képes biztosítani a valós idejű kép-, hang- és adatátvitelt, az interneten keresztüli tévézés széles körű elterjedésének egyik kulcsa.

Azóta történt