A héten vált a Pannon

Hirdetés

Amint azt az anyavállalat, a norvég Telenor tegnap délelőtti bejelentéséből már tudni lehetett, megváltozik a Pannon GSM arculata, ami a név rövidülését is magával hozza: a korábbi sajtóértesüléseket igazolva eltűnik a cég nevéből az idővel elavuló mobiltechnológiára utaló GSM betűszó. A február 14-től tapasztalható átalakulás érinti a cég díjszabását, szolgáltatásait és ügyfélkapcsolati rendszerét is, ezekről azonban egyelőre nem közölt részleteket a mobiltávközlési vállalat. Közleményében csupán az szerepel, hogy „az ügyfelek márciustól az eddigieknél is átláthatóbb, felhasználóbarát számlát kapnak, és egyszerűsödik és megújul a Pannon szolgáltatásportfóliója is.”

Az 1994 óta szolgáltató Pannon logója és arculata csupán kisebb változtatásokon ment keresztül, az átfogó megújulás ezért is bír nagy jelentőséggel a társaság életében. A márka megújítása magyar és nemzetközi szakemberek – köztük a márkamegújítások nemzetközi szakértője, a londoni Wolff Ollins munkatársai – közel egyéves közös erőfeszítésének eredménye. Az arculatváltás a Telenor új márkajellegzetességeinek kialakításával párhuzamosan zajlik. A csoport két dániai vállalata, a Sonofon és a Cybercity ugyanezt a vizuális arculatot alkalmazza, miközben a Pannonhoz hasonlóan megőrzi erős márkanevét.

„A felfrissült márka, az új arculat és a hozzájuk kötődő újdonságok olyan kellemes meglepetéseket rejtenek ügyfeleink számára, amelyek 2006-ot mindannyiuk számára a megújuló Pannon évévé teszik majd” - mondta a bejelentés kapcsán Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények