Hirdetés

Kinyílnak a Pannon virágai

Hirdetés

Nehéz lenne megbecsülni, hogy pontosan mennyibe kerül a Pannon GSM Rt. most zajló arculatváltása, hisz az egy hosszabb folyamat eredménye lesz, ebből adódóan a költségek is folyamatosan jelentkeznek, ráadásul azt is nehéz megmondani, hogy mely helyeken kellett volna egyébként is lecserélni a berendezéseket vagy beszerezni különböző eszközöket – mondta a Napi Gazdaságnak Somlyai Dóra, a Pannon kommunikációs igazgatója, aki tehát a felmerülő költségekről nem tájékoztatott, de piaci információk szerint milliárdos nagyságrendű összegről van szó. Az igazgató elmondta, hogy az arculati elemeket nem egy csapásra vagy egy szűkös időintervallumon belül cserélik le a cégnél, illetve annak különböző egységeinél, üzleteinél – mint ahogyan azt annak idején a Westel-T-mobile tette –, hanem folyamatosan, de nyárra minden bizonnyal valamennyi helyen megtörténik az átalakítás. Lassan véget ér a Pannon új imázskampánya is, vagyis szinte mindenhol – óriásplakátokon, a nyomtatott, illetve az elektronikus sajtóban, az interneten megjelent hirdetésekben is – kinyílnak a Pannon virágai. Ezt egy újabb kampány követi, amikor már a szolgáltatásokhoz kapcsolódó hirdetések jelennek meg – mondta Somlyai Dóra –, s egyúttal megújul, letisztul, egyszerűbbé, átláthatóvá válik az ügyfelek előfizetői számlája is.

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények

  • Januárban is javított a Vodafone

    Egy év alatt 6,81 százalékkal nőtt a mobilszolgáltatók ügyfeleinek száma. A Vodafone tovább morzsolja riválisai piaci részesedését.

  • A számlás ügyfelek erősítették a Pannont

    Az utolsó negyedévben 73 ezerrel bővült a szolgáltató ügyfeleinek tábora. A tavalyi árbevétel 11 milliárd forinttal nőtt.

  • Változtat tarifacsomagjain a Pannon

    Az arculat átalakítása után most az előfizetéses ügyfeleknek szánt díjcsomagjain is változtat a mobilszolgáltató. Cél az egyszerűség.