- Aliexpress tapasztalatok
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Hálózati / IP kamera
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Crypto Trade
- DIGI internet
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- C# programozás
Aktív témák
-
fsb1000
nagyúr
"Masreszt az 50% alatti win rate-ert egy olyan 100 csata lejatszasa utan mar aktivan tenni kell"
És szerinted 1 játékos csak a vereség írányába mozdíthatja el a csatát, vagy a győzelem felé is? Ha igen, akkor a "hűlye" játékosok miatti panaszok csak a játékélmény rontásának szólhatnak, mert ezek szerint elképzelhető, hogy 100 csata lejátszása után az 50% feletti eredményért is tenni kell vagy kellett volna...
(47%-on állok és 49% volt mielött 3 napig spotterkedtem volna, pedig az átlágnál biztos gyengébben játszom - valahol az alsó harmad tetején, sacc/kb 35-40% körüli eredményemnek kéne lennie, ha a játéktudásom legalább részben meghatározná win ratiot)
hja.. és az itt megszólaló progamereknek meg 65% felett kéne lenniük, de szerintem ilyen kevés van. Szóval ezért gondoltam, hogy a "win ratio" kevésbé jellemző a játékosokra, mint a többi stat adat.
---Én sokkal inkább abban "hiszek" hogy a csapatösszeállításnál olyan algoritmust alkalmaznak amely kiegyenlítetté teszi az adott csatát, ezzel is az átlag 50% felé terelve a win ratiot.
(bár a fő cél inkább a pozítiv élmény egyenletes eloszlása lehet a játékosok között.)