-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Backspace
tag
válasz DigitXT #5060 üzenetére
Én voltam a guruloséjszakaipartnered. Köszönöm az észrevételt, gondoltam rá. De amint olvastam a moderátorok lábjegyzetét, az 1. HSZ-ben, hogy csoportosan kell jelentkezni, már nem is volt olyan fontos számomra. De Csizmás kolléga már állítolag dolgozik az ügyön. Köszönet neki!
-
TannerHUN
aktív tag
válasz DigitXT #5205 üzenetére
"Ha ég egy piros lámpa azzal foglalkozni kell!" "Igazából a robot leszállna magától, de kézzel viccesebb" Alapvetően, ha már érdeklődik valaki ilyen szimulátor iránt akkor az oktató kb fél órában el tudná mindenkinek magyarázni mi-mit és hogyan kell, de itt csak szórakozásról van szó.Ha gazdag lennék akkor beszereznék ilyen fülkét itthonra Egyébként ismerősöm a nagy FS megszállott.Van neki egy csomó szoftvere és hardvere is.Kb 500 E Ft körül lehet, ha összeszámoljuk.Jó móka meg minden, de ennyi pénzt én jelenleg sem adnék ki rá, csak ha gazdag lennék.
TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)
-
knbs
senior tag
válasz DigitXT #5398 üzenetére
Undo funkcio van benne, nezz csak ra jobban, a history gomb alatt lehet undo-t nyomni! De ez is keves, mint mondtad az otlet maga jo, csak a kivitelezes pocsek, de legalabb van es mehet mindenki egyedi verdaval. Lesznek majd klan szinezesek is??? Komoly lenne, ha mar kulsorol kruzolas kozben lehetne latni hogy na ezek azok az arcok a top 10-bol... stb.
A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #5460 üzenetére
Ja még azt akartam írni, hogy az FF is megy rendesen...
A bukkanókon, meg - ahol "elkönnyül" a kocsi - totál lehet ezt
érezni a kormányon is, tehát sokkal inkább van fogalmad arról,
hogy mi is történik, mint a gamepaden 2 analóg kart tologatva.Igazából még mindig az útmodellezés szögletessége a gond*,
az irreális bukkanók/kanyarok: ilyen szintkülönbségeket nem
szoktak az úthálózatba beépíteni, mivel nagyobb tempónál az
autó ugratna, az meg ismert, hogy az autónak az "nem nyerő".(Tudom, a rallysek szoktak néha, de ettől eltekintve sima közúti
járművek nem tudom, mennyit bírnának ki, meg hát azokat nem
is szervizeljük minden egyes pár km-es szakasz után ugyebár.)*: bár már sokkal jobb a helyzet, mint az első részben.
Ui: talán még az érzékenységen kell majd picit állítanom, meg
a sebességfüggő kormányzáson, de amúgy simán vállalható...
(Az A3 bajnokságot simán meg is nyertem, igaz, ez nem mond
semmit, mivel az AI elég gyenge. Majd megtekerem az R8-at a
kaszinó körül, ott legalább van referenciaidőm a gamepaddel.)Szerk: az első rész alapján tudok olyan jó lenni a G25-tel, mint
gamepaddel, csak többet kell gyakorolni, plusz egyéb praktikus
okok miatt eddig sose erőltettem a kormány használatát (hangos,
helyigényes, macerás volt felszerelni): rövidebb játékra nem érte
meg elővenni, éjszaka nem lehetett vele játszani, meg ilyenek...
Ezzel az állvánnyal legalább az elővétel nagyban egyszerűsödik,
plusz így a pedálok sem fognak elcsúszni. Versenyen H-váltózni
mondjuk necc, meg azt sem tudom, hol váltom a 7. sebességet,
tehát van még kérdés, de majd kialakul... Kár, hogy nem lehet a
H-váltó mellett a pillangóváltót is használni, mint az első részben.
(Franc se fogja folyton a menüből kapcsolgatni, nem igaz?)[ Szerkesztve ]
-
Enton
addikt
válasz DigitXT #5461 üzenetére
Ezt én nem értem, eddig te vagy szinte az egyetlen akinél működik az FF G25-nél.
Nálam semmi FF nincs csak nyomorék vibra. Az első részhez képest ez éppenséggel visszalépés.
A kuplung pedig 100% hogy digitális gombszerű, ezt azzal lehet magyarázni hogy nincs motorindítás gomb és nem tudsz elindulni a kuplung felengedésével a kisebb kategórás autókkal.
7. sebességre én azt gondoltam ki hogy beállítom a hátramenetet 7diknek, de sz*rik az rá, alapból hátramenet marad hiába állítottad átt az options-ben gondolom ez az elődefiniált hülyeség miatt van.
Így sajnos az egyetlen mclaren is ugrik mint versenygép max kruzolni lehet vele. Vagy visszállítjuk szekvenciálisra."mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Rusher
őstag
-
Davetim
tag
válasz DigitXT #5481 üzenetére
Az nem a centering spring lenne? Mert van olyan csúszka is külön, de azt sose kapcsolom be.
Ha ezt a spring effect strength-et lenullázom, akkor egyáltalán nincs ffb, bekapcsolva viszont több van sima középre húzásnál. Az ugratóknál felenged, ha padkára megyek, azt is érezni. Aszfalton középtájt semmi ellenállása nincs, csak erősebb kanyarnál kezd el működni. Offroad már középen is erős, és az is működik, hogy ha farolásnál már az első kerekek se tapadnak, akkor megszűnik az ellenállás.
Szóval valami van, de az biztos, hogy messze nem az igazi.
[ Szerkesztve ]
-
Enton
addikt
válasz DigitXT #5480 üzenetére
Azért már 1,5 szer végigtoltam a karrier részét H shift+ Clucht-al, csak megtudom tán mondani, hogy gomb érzése van avagy sem?
A legjobban pont a váltásnál lehet kitapasztalni. Kezd el nyomni a a kuplungot szépen lassan és nézd meg mikor veszi be a sebességet.
Majd szépen visszafele is. Indulásnál csúsztatni nem nagyon sikerült még, főleg nem versenyen.
Igazából maradjunk annyiban hogy ez az egész vacak az első részhez képest.
Remélhetőleg mihamarabb megcsinálják.
Esetleg még talán a beállításokban lehet eltérés. A linearitásnál még lehet a csuszkán tologatni de én ahhoz nem nagyon nyúltam hagytam ahova a g25 észlelésekor berakta.A casino részen pedig itt, nem érvényes a mindig a bank nyer különben mindenki csóró lenne akinek nincs csítje a pénzre.
Itt direkt pénznyerőhelynek van benne!"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz DigitXT #5483 üzenetére
Had válaszoljak kérdéssel a kérdésedre.
Mi az esélye annak, hogy pókeren zsinórban 6-szor forgat ki az asszony párt a FLOP-ba? Tehát hogy 3 lapból 2 azonos. És mégis megtörténik, sőt, előszeretettel húz mellé egy másik párt is...
Ennyit a random-ról. Meg hogy 30 kör alatt egyetlen olyan leosztás sincs, amivel vinni tudnék. Egyetlen sincs. A legjobb, amit a 7 kártyából össze tudtam volna rakni (ha végigjátszottam volna a köröket) ennyi kör alatt az egy ász-magas volt. Aztán lett volna egy sorom, amit flössel megütnek és ennyi.
Ezeknek mekkora az esélye?
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
szacsee
nagyúr
válasz DigitXT #5508 üzenetére
Nem mondom, hogy nem így van, de a végeredmény ugyanaz.... na most nem írok trágár szót, inkább úgy fogalmazok, hogy nem megfelelő a kuplung kezelése a játéknak.
Sajnos nekem nincs G25-öm, mivel nem láttam értelmét a DFP-ről a váltásnak.
35K-s akcióról lemaradtam, így nincs pedálom.
Jogsim viszont régebb óta van. -
Enton
addikt
válasz DigitXT #5508 üzenetére
Ami szar az szar, ezen nincs mit ragozni.
Elméletioleg dolgoznak rajta, hogy valójában mit is csinálnak az már egy nagy kérdőjel.
De ennyi pénzért elvárhatjuk hogy legyen olyan mint legalább az előző részben.
Viszont van egy olyan sanda gyanum hogy nem fog olyan lenni, kezdve a motorindítógombbal, innen indult ki a kuplungos baromságuk is, vagy ha nem 50% ban biztos rájátszó tényező volt!"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
knbs
senior tag
válasz DigitXT #5513 üzenetére
Nem beleugatnek, de az egesz tema felesleges, aki ezt a jatekot H-s valto+kuplunggal jatsza az eltevedt Ertem en a feeling miatt,de felesleges ez egy arcade jatek, szerintem boven eleg egy sima kormany kormanyvalto aztan had szoljon.
Ha valaki kuplungot es igazi vezetesi elmenyt akar az jojjon velem LFS-elni! Na ott meg a legkisebb autot is orom jo idovel a celba juttatni. Ez egy masik jatek szerintem.A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá
-
szacsee
nagyúr
válasz DigitXT #5536 üzenetére
Fogj egy botváltós verdát.
Pl Zonda C12S, csinálj CVC-ben egy challenge-t és időmérőt menj rajta szekvenciális váltással, és utána botváltóval.
Nálam 1 mp-et vertem szekvenciális váltóval ment időmre az első CP-ig H+Clutch-al igaz gombokkal, de bénáztam is szóval H váltóval is hozható ez az idő... mondták már hogy bugzik a játék? -
Enton
addikt
válasz DigitXT #5549 üzenetére
Én az elsején nekiálltam 900 fokkal játszani, hamar rá kellett döbbenjek, hogy A3 és felette kategóriákban így már használhatatlan.
Plusz pár B2-es szerpentinen is jól jöt hogy visszábbvettem a fordulásszögön. Most 400-420 fokon áll és teljesen használható minden A1 A2 A3 verda.Még tegnap este nyomtam egy kis pókert. 2500 beülős, 200000-ig meg sem álltam. a lényeg ha 2-es párt ad kézbe az "ALL IN" flop vagy turn után csak hogy legyen mit vinni is!
AK meg hasonlókra szinte lehetetlen játszani ha nagylap van a kezedben akkor kicsit oszt le, ha kicsi van kézbe akkor nagy lap megy leosztóba.
Plusz ha valamit kézből bedobsz mert vacaknak találtad akkor még flop-ban bedobja hozzá a két párt neadj istena sort vagy flösh-t.
Nem egy ilyen screenshot-om van erről. Hogy csesszemeg![ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
szacsee
nagyúr
válasz DigitXT #5555 üzenetére
Igazából jó ötletnek tartom, viszont a CRC reggel mikor ránéztem nem ment.
Valami single player missiont kellene kijelölni, ahol lehet menni 200-250-et is egy szakaszon.
Lehetne nézni laggot is, ha már benchelni akar az ember, mert ha pl a Fraps 0,5mp-enként pillanatnyi FPS-t írja ki és épp a következő 0,2 mp-ben nem változik a képkocka, akkor az ugye elég nagy laggot okoz, de nem látni az eredményen... feltételezve, ha a Fraps 0,5mp-enként monitoroz (persze ez elmélet, be lehet lőni 0,001 mp-es monitorozásra is de ott még az I7 is lehet letérdel, vagy a HDD lesz szűk keresztmetszet a sok I/O művelet miatt.A2/A3-as verseny egy fél km-es egyenes szakasszal némi forgalommal megspékelve... de lehet speed challange is (nem radar)..
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz DigitXT #5555 üzenetére
Nem basztalak én le sehonnan sehova, csak épp megjegyeztem, hogy nem arra kaptam választ, amit kérdeztem...
Ha a GTX580 neked nem hozott számottevő előnyt a GTX285-tel szemben, akkor szvsz a kettő között bármit vehetek, ugyanazt az eredményt kell kapnom, mint amit te is kaptál.
Egy biztos. Ez az eredmény is optimalizálatlanság tényét támasztja alá.
Minden eddigi hibát és a javítás látszólagos tempóját figyelembe véve a TDU2 még hónapokig nem lesz kész. Tényleg rá kellett volna még húzni egy fél évet lehetőleg open-beta-val...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Enton
addikt
válasz DigitXT #5596 üzenetére
A casino clubb meg időjárás szerverek mellé még egy ekkora storage servert is?
Az lenne már csak a vége a játéknak.
Örüljünk, hogy eddig ennyivel "elbírnak""mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
TGaben
tag
válasz DigitXT #5596 üzenetére
Igazad van. És jah, volt már olyan játék amit ujra, és ujra. De nem azért mert egyszer csak olyan lett mintha addig semmit nem csináltam volna. Pl. GTA. bármelyik. de ott mondjuk rajtam múlt,h mentek, vagy nem. Persze az is igaz, h ilyen jellegűeknél mint a TD 1,2 ezt nem igazán lehetne, és jó az auto save. Sőt, kifejezetten tetszett,h ezzel nem kell foglalkozni, és kb minden fűszál után ment. A versenyek meg az iskolák még csak hagyján, de a megtalált dolgok, meg a több ezer felfedezett kilométer...
Sokszor volt ugy,h tök véletlen mentem arra,legyen felfedezve az a rész is és volt ott roncs auto. 1-2-höz már csak pár darab kellett volna, és megvan a 10, és végre megkaptam volna érte az autót. Az ilyenek idegesítenek
Milyen autókat lehet kapni? azt amit kiraksz a darabokból? WWBogár meg ilyesmi? Gyűjtette már össze valaki az egyiket telesen? 10/10 ?[ Szerkesztve ]
Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)
-
DonMedve
addikt
válasz DigitXT #5605 üzenetére
"Sajnos ha ilyen alapvető problémák vannak a mentési rendszerrel, akkor az HIGH prioritásban kellett volna kezelniük, és nem a "party" funkcióba, meg ilyen hülyeségekbe ölni a fejlesztési időt: szar ügy."Milyen igazad van.Ehhez nem is kell mit hozzáfűzni!
Én még azt szeretném megérteni,hogy miért így mennek a dolgok?Kiadnak egy félkész játékot,már egy hónapja kint van,és még egy javítás nem jön hozzá.Azt amikor meg nagy nehezen kész lesz,az MS/Sony is leszáll róla,beharangozzák,azt sehol semmi.Ennyire nem adnak a saját nevükre,a hírnevükre?De sajnos nem ez az egyetlen területe az életnek ahol ez így van.Mindennek az ára egyre magasabb,a minőség meg...!
"...Nekem nincs semmim ezen a világon,csak a tököm meg a puszta szavam...,és ezt a kettőt nem játszom el senkiért,megértetted?!..." <Tony Montana>
-
fatal`
titán
válasz DigitXT #5648 üzenetére
"Lehet, hogy valami olyan házad van, ami nekem nincs pl.?"
Nem, sokkal inkább:
- Klubversenyen volt, ahova csak ő inviteolhat.
- Zárt póker, ahova szintén.
- Esetleg sima multi verseny, avagy offline küldi.
- Nem fedezted fel még az utat, ahol volt
- Tuningműhelyben / festőnél volt. -
Enton
addikt
válasz DigitXT #5831 üzenetére
Hát ha összesedted az összes roncsot felfedezted az összes utat megycsináltad a bombásmissziókat, összefotóztad a kellő fotókat mindenhol, akkor verseny már csak online van illetve adott versenyek feladása, újrajátszása(amivel a megnyert pénzt nem bukod el csak az éppen nem első helyre megcsinált versenyeken tudsz javítani), illetve még a CRC de ez is online.
Működik minden elvileg ilyen fekete maszlag mögül is. Habár nekem még verseny közben nem dobta, így nem tudom, hogy menti-e, de szinte 100%-ig biztos vagyok benne, hogy igen.
Alapozom ezt arra, hogy a felfedezet út felfedezve maradt!"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
szabod
senior tag
válasz DigitXT #5838 üzenetére
"nem értem azokat, akik még mindig billentyűzettel szenvednek: miért?"
Hát én most akartam venni gamepadot, de közben másra kellett a pénz, ami fontosabb. Amúgy eléggé megszoktam már a billentyűzetet. Tegnap szacseeval megnéztünk egy A3-as online versenyt, hogy mire is kell odafigyelni. Azóta folyamtosan verem el a sok kormányos/gamepados májerkedő hülyegyereket, akik Astonnal meg Spykerrel jönnek az én Outlaw Mercim ellen, de mit sem érnek az előnyükkel, ha az 1. vagy 2. kanyarban elvéreznek, mert féket lusták használni. Persze ez csak egy példa volthunfatal: tényleg, főleg azok amik Ibizán voltak, a kőfalban elég könnyű volt felakadni.
zuchy: jó persze biztos lehetett mással is,de egy rakat kocsinak esélye sem volt.
[ Szerkesztve ]
-
AthlonXP
őstag
válasz DigitXT #5850 üzenetére
"a billentyűzet erre a célra alkalmatlan beviteli eszköz."
Na, hát erről beszélek. Ezért sem tolom online, mert semmi értelmét nem látom annak, hogy a sok Vérpistike ( akik egyébként még esetleg csalnak is ) kilökdössenek, meg állva hagyjanak a rajtnál a kormány/kuplunkg stb. cuccaikkal. Esélyem sem lenne ellenük ( vagy bárki ellen is innen a PH!-ról ). Úgy is csak sík ideg lennék, annak meg nincs értelme .
Szoktam nézni a videókat is amiket linkeltek itt a fórumon, nagyon jók! Nézem az időket amiket elértek a Pagani-val meg a Veyronnal is, figyelem ahogy szépen veszik a kanyart, meg a kanyar sebességet is. Olyankor arra gondolok, én vajon a billzetemmel, milyen időt futnék ott?
Azok a kanyarsebességek is amik ott vannak billzettel szinte elképzelhetetlenek, mert ott egy apró mozdulat és az autó már a fán van egyből, ami kormánnyal ( vagy analóg karral ) simán megoldható, de egy gombot csak egyféleképp lehet nyomni ugye ( on-off ).Sajna ez van. Hiányzik, hogy itt nem lehet olyan jól beállítani az irányítást, mint pl. a Shiftben. Ott nekem úgy volt, hogy az ABS on, ASR on aztán kész. Más egyébb rásegítés nem kell, hisz így nem blokkol a kerék, meg nem is pörög ki, így kanyarban is sokkal stabilabban vezethető az autó még nagy sebesség mellett is. Egész élvezhető volt így a játék, még az agyig húzott 750 lovas BMW-t is relative szépen lehetett irányítani, persze ezek nélkül elindúlni sem tudtam, de így már jó volt. 2x végig is vittem egymás után .
És ez a lehetőség itt nincs, így ez nem jön össze, de mint említettem az első- ill. az összkerékmeghajtásos autókkal elvagyok.
A Sport verziót meg azért használom, mert az alatt már annyi segítség van, hogy szinte a gép vezet helyettem, még kanyarodni és fékezni is segít ami azért már sok. Ilyen a Shiftben is van de ott minden egyesével állítható, pedig az sem fullos szimulátor.Igazából sztm az a baj, hogy a TDU-nak nincs igazi konkurenciája. Hisz nincs még egy olyan autós game, amiben ennyi féle autót lehet irányítani és ekkora területen, ráadásul teljesen szabadon és akkor még nem is említettem az egyéb lehetőségeket.
Valószínüleg pont ezért is van annyi "hiba" benne, hisz a fejlesztők is tudják, hogy ellenfél nélkül a játékosok úgy is "rá vannak kényszerítve", hogy az ő játékukkal játszanak, mert nem tudnak mással.
Ha volna egy normális konkurens játék, amibe szintén lennének hasonló lehetőségek, akkor nyilván nem lenne az, hogy már a sokadik pecs jött ki a játékhoz, de még mindíg egy csomó gond van vele ( nem mondd, hogy nincs, mert mióta a játék megjelent, azóta folyamatosan olvasom a fórumot ). Ellenfél hiányában "ráérnek" a javítgatásokkal, mert aki megvette az már úgy is játszik vele.
Pedig sztm igazán ráférne egy kis konkurencia, hisz lenne aki tudna ilyet csinálni pl. az EA, de más is, csak vmiért hanyagolják a témát, pedig igény az lenne. Hisz az a játékosoknak is jó lenne, ha több féle verzió közül lehetne választani, nem csak ez az egy volna.Bocsánat a hosszú hszért..
-
AthlonXP
őstag
válasz DigitXT #5883 üzenetére
Nem akartam összefüggést a 2 közt, csak rosszul fogalmaztam és félreérthető volt, bocsánat. Az itteni PH!-sokat meg főleg nem akartam minősíteni, hisz csak normális egyének vannak természetesen. A "Vérpistikéket" nem az itteni emberekre értettem.
Inkább azt akartam volna ezzel mondani, hogy egy billzetes eleve hátrányban van egy kormányossal szemben. Az autamata váltó sokszor nem vált időben, főleg indulásnál, ahol így rögtön oda van 1-2 másodperc, ami egy versenyen rengeteget számít. Plusz kormánnyal sokkal finomabban lehet irányítani az autókat, finomabb gázadásokra van lehetőség, nagyobb kanyarsebesség érhető el vele a jobb irányítás miatt, stb. Billentyűzeten elég zvaró tud lenni az, hogy egyszerre kormányozz, kézifékezz, váltsál és még az úton is tartsd az autót, miközben nyomodban van az ellenfél kocsija.
Kormány használatával ez sokkal egyszerűbb, emlékszem én is szépen el voltam anno az NFS 5-ben még a régi kormányommal, de mióta azt nem tudom használni, marad a billzet és aszívás.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a topic összefoglalót!
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Futás, futópályák
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Dacia topic
- HBO Max & OD topic
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen