Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fel

    addikt

    válasz knbs #5515 üzenetére

    Ebben egy kicsikét tévedsz... Árkád a TDU, ez nem vitás, de egy jól működő kuplungos H váltónak meg lenne benne az előnye. Az autók adatlapjain fel van tűntetve, hogy melyikben milyen típusú váltó van. Ha a játékban szekvenciális beállítást használsz, akkor a szekvenciális váltójú kocsikkal érdemes versenyezned, mert ezen beállítás mellett a kézi váltós ("mechanical 6 gears") példányok bizony kikapnak gyorsulásban. De ha kuplungot és a H-váltós beállítást használod, akkor biza nagyot változik a helyzet. Fordul a kocka.
    Úgyhogy ha ez az opció működne rendesen, akkor mindenki számára világos lenne az előnye. Így ahogy most van, viszont csak nyűg...

    Korábban már megfogalmaztam azt a véleményem, hogy szerintem, azért nem emelték át a régiből a váltás megoldását, mert az aránytalanul nagy előnyt adott a kuplungolóknak.. Különösen azoknak, akik digitálisan tengelykapcsolóztak és emellé a szekvenciális váltást használták (egyszerű fel-/le léptetés). Most megpróbáltak kedvezni a célhardverrel rendelkezőknek, de sajna (mint oly sok egyéb francia próbálkozás) balul sült el a dolog. Mondhatni két szék közé a földre ültek...

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz knbs #5515 üzenetére

    Senki nem mondta, hogy kötelező H-váltó+kuplungot használni.

    De nagy feelingje van, ezért ha valakinek van ilyen cucca, miért
    ne használhatná? Csak legyen tisztába a korlátaival, viszont ne
    higgyen el minden sületlenséget, amit olyanok állítanak, akik pl.
    ki sem próbálták a dolgot, csak azt hallották, hogy... Meg csak
    úgy érzik, de azért 100%-ra állítják, miközben a tények cáfolják
    őket... De nekem mindegy: én leírtam a tapasztalataimat, hogy
    mi megy, hogyan megy, erre valaki belevau, hogy az nem igaz,
    végül meg kiderül, hogy felesleges az egész - szépen vagyunk.
    Mondjuk a tények ugye makacs dolgok: felesleges velük vitázni.

    Én mondtam, hogy nem akarok többet a témában írni. Csak egy
    újabb érdekes meglátás tűnt fel a topikban, gondoltam egy picit
    oszlatom a homályt: lehet, hogy nem kellett volna? Sajnálom.:(

    Igen: az LFS S2-ben tényleg nagyobb feelingje van a vezetésnek,
    de ez a játék nem csak a vezetésről szól, hanem az egésznek a
    hangulata az, ami magával tud ragadni. Itt nem csak versenyzel,
    itt lehet(ne) normálisan is közlekedni, ha picit jobban figyelnek a
    részletekre (index, kuplung, kamerakezelés). Igen, másik játék.

    Btw. ha jól emlékszem anno a világrekordot az LFS demóban egy
    csomó ideig olyan srác tartotta, aki egérrel vezetett - ez mekkora!
    Anno én is egérrel toltam, de olyan magasságokba (és itt akár 2-3
    mp-ről is szó volt egy körön) sosem jutottam. Próbáltam amúgy a
    Force GP-mel, de mivel megszoktam az egeret, nem voltam jobb,
    inkább örültem, ha annyit tudok menni, mint korábban, meg anno
    is macerás volt a kormányt a géphez felszerelni, használni. Aztán
    külön feeling volt, amikor a rombolók megjelentek, és az FFB csak
    úgy tépte ki a kezemből a cuccot (vagy ami még rosszabb, nem is
    fogtam, mert én már célba értem, erre belém csattan egy barom, a
    kormány meg kicsapódik, mint állat: nem voltak kellemes dolgok).
    Viszont ha elárulod, hogy hogy a tökömbe kell "vissza aktiválni" az
    S2 licencemet, akkor feltenném a legújabb verziót (a G25 örömére),
    aztán megyek a játék topikjába csapatni.:D (Már ha lesz időm.:DDD)

    De azért valljuk be: versenykörülmények között még ott is mindig
    a szekvenciális váltó az ideális, talán nem véletlen nem H-váltó +
    kuplungoznak a legtöbb versenysportban: egyszerűen időigényes.

Új hozzászólás Aktív témák