- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- JavaScript topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Mobilinternet
- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
- Windows 11
-
IT café
Mindenképp SSDre rakd fel, HDDt nem támogat és szörnyen fog egyébként futni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
myckey
veterán
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Gave
addikt
Kivettem 499 vasat a telephelyemről, meg szerintem volt nálam 10-15, ennek nem kellett volna teljesítenie a "Rock Collection" -> Collect 500 inorganic resources - Steam Achievementet?
Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
Vesa
veterán
válasz MasterDeeJay #4549 üzenetére
Így már érthető. Akkor nem a mérettel van gond, hanem az egységnyi területen futó scrip mennyiségével. Akkor ez ismét engine limit. Tényleg meneszteni kéne már ezt a CE2-t, nagyon elavult egy ilyen méretű játékhoz.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Egyébként ez egy kifejezetten jó része lehetne a játéknak, az alapjai megvannak, csak sajnos ez is teljesen értelmetlen, mert gyakorlatilag semmihez nincs szükség olyan mennyiségű anyagokra és termékekre, amit egy ilyan automatizált kitermelő/gyártó rendszerrrel elő lehet állítani. Szinte majdnem minden téren ezen vérzik el ez a game. Tök jó ötletekkel van tele, de nem képez egy teljes egészet, nincs célja és értelme a legtöbb részegységnek, így aztán túl sok időt beleölni sincs értelme, mert a végén ott fog állni a rendszer teljesen hasztalanul, és a fullra töltött konténerekből soha nem lesz kiszedve a tartalom, mert nincs mire/hova felhasználni.
Szerintem ez a game a játéktervezőn hasalt el. Vagy még azt tudom elképzelni, hogy ki kellett adni, de már nem volt idő rendesen összegyúrni a tonnányi különböző tartalmat és ötletet. Pár rendszeren látszik is, hogy utólagg herélték ki (pl. a hajó üzemanyagfogyasztása, grav hatótáv stb.) Én bízom benne, hogy idővel ezeket talán befejezik vagy javítják, célt adnak ezeknek a rendszereknek. Talán majd az érkező DLC-ben.
A tudomány a valóság költészete!
-
veterán
-
myckey
veterán
Nem értelmetlen, mert kell a nyersanyag a játékban, most itt megint embere válogatja, kinek mire mennyi stb...
HA akárki végigszalad a programon, mondván kijátszotta mer a sztori lement ésatöbbi, na annak konkrétan semmi nem fog kelelni, az biztos is. De az hiozzá sem szagolt a játékhoz kb.Sokszor ki lett sztm az si tárgyalva, hogy némely elemet kiheréltek, ahogy írtad is.
Valószínű sokan eret is vágnának, ha nem módosították volna a mechanikákat.DE, lehet így is játszani, ahogy a kolléga felépítette ezt a remek rendszert, az Outpostra.
Őt biztos nem érdekelte, minek mennyire van értelme, és mennyi sebből vérzik a játék vagy a nem létező célok, jobb játékok stb...
Gondolom jól szórakozik, ez lenne a célja a programnak, és ki is élte magát az adott lehetőséggel.
Megsüvegelendő.Értem miért írtad
Nekem sem minden kerek, hűűű,jah. Ahogy már leírtam "ezerszer", én is.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Vesa
veterán
Persze, ez valid, a szórakozás öröme _szubjektív_ egyéni megítélés kérdése. Van akit 5 percig nem érdekel az építés, van aki ezzel száz órákat el tud tölteni, ez teljesen normális. Nem is ez a lényeg, hanem hogy ettől még _objektíven_ a játékon belül nincs túl sok értelme, nincs igazán célja, pedig akár lehetne is, ha jól lenne megcsinálva. De nincs jól megcsinálva.
Ez a game tényleg olyan, hogy az első 100 óra adja, aztán ahogy egyre jobban belemegy az ember, úgy üresedik ki, úgy válik teljesen lélektelenné. 170 óránál járok, de már egyre kevésbé indítom el, ráuntam. Ezzel együtt ennyit megért a belefeccölt, alapvetően élvezetes játékidőhöz mérten. GOTY-tól nagyon messze van ez a cím sajnos. Pedig az első 15 órában még így láttam.A tudomány a valóság költészete!
-
-
gulupeti
senior tag
A kézi bányászlézerrel kell megcsinálni az 500-at, akkor kapod meg, mint ahogy a szerves cuccokból is kézzel kell összeszedegetni ugyanennyit. Szerencsére a második esetében egyik burjánzó bolygón belefutottam egy "virágoskertbe", szerintem ott szedtem össze az utolsó 150-et, egy helyen.
-
VikMorroHun
senior tag
-
veterán
válasz VikMorroHun #4565 üzenetére
Igen konzolon játszok a pc-m pedig alsókategóriás. Gondolom cloud gaming keretében nem működik a dolog....
-
VincentVG
senior tag
lassan en is elkezdem
bevartam par mod-ot + DLSS-t,
reshade es egyebekben lehet h a digital dreams-es set-tel mennek:itt egyebkent kb az varhato ha a reshade mellett le kell szednem 50 nexusmod-ot es egyesevel felpakolgatnom - vagy lehet valahogy egyben kezelni? ( sry sosem nexus-oztam meg )
u.i. : egy korabbi verzioban meg "csak" 20+ mod volt, nekem mar ez is elegge bejon latvanyban:
-
gyimger
őstag
válasz gulupeti #4563 üzenetére
Van az a Jedi Pull képesség, a környezetedben lévő nyersanyagokat össze lehet gyűjteni vele, ezzel röhejesen gyorsan összekapkodtam az 500 nyersanyagot.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
Micsurin
nagyúr
Az Emissary miért maradt hátra miért nem jött velünk? A Hunter miért engedte, hogy meggyőzzem harc helyett? The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #4569 üzenetére
Ez az egész, hogy az Emissary csak a méltókat akarja átengedni annyira blama nekem. Na most vagy többet átjöhetnek egy síkból és akkor eleve mindegy mert nélküle is fognak utat találni vagy ha nem jöhet át több entitás egy egy síkból akkor a Hunter és az Emissary nem találkozhattak volna több ezerszer. The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
ppp001
csendes tag
Sziasztok! Elkezdtem a játékot tört verzióval, megtetszett, szeretném steam-esre váltani. Kérdésem, hogy az eddig mentésem átvihető valahogyan?
-
-
őstag
👍megoldodott
[ Szerkesztve ]
-
ppp001
csendes tag
válasz MasterDeeJay #4574 üzenetére
Nagyon szépen köszi.
-
gulupeti
senior tag
válasz MasterDeeJay #4572 üzenetére
Szerintem is az. Amikor írták itt többen a játék megjelenése után nem sokkal, hogy melyik küldetésig érdemes haladni a sztorival, mert akkor jön az extra a játékban, számomra meglepő volt, hogy ebbe ilyen került. Valahogy nem passzol a játék világába, én személy szerint kihagytam volna.
-
válasz gulupeti #4578 üzenetére
Amúgy az NG+ dolgai meg szerintem rendben vannak, mármint sokkal hihetőbb számomra mint az ilyen szupererős cucc. Bár gondolom amcsiknak szánták ahol külön kultúra a szuperhősözés.
Jobban örülnék egy kibontakozó nagyobb háborúnak amit vagy megállítunk vagy egyik másik fél oldalán végigvisszük mint a skyrimnél.
Sokkal erősebb frakció harcot várnék.
Crimson fleetes és UC questek rohadt jók voltak.
Komolyan mondom ezek a frakciós questek viszik a játékot a legjobban.
Ha lehetne a fő szálat dobnám ki a fenébe és inkább a frakciós questeket kellene többszörözni.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
gulupeti
senior tag
válasz MasterDeeJay #4579 üzenetére
"Crimson fleetes és UC questek rohadt jók voltak."
Egyet értek ezzel, a Crimson Fleetes nekem különösen tetszettés bár végig jó fiú voltam, Jasper Kryx örökségét végül mégis a kalózoknak adtam. Természetesen ennek sincs semmilyen következménye a játékban, hogy az UC Vigilance elfoglalása közben halomra lőttem egy csomó emberüket. Még csak vérdíj sincs a fejemre, visszamentem NA-ba, mindenki happy volt, mintha mi sem történt volna. -
Bad Pritt
nagyúr
válasz MasterDeeJay #4579 üzenetére
+1 a frakciós questekhez. Ami nekem furcsa volt kicsit, hogy a UC küldi elején a tárlatos expozíció alapján a Va'Ruun Ház elég nagy hatással volt a történelemre, de végül a játékban alig voltak benne, talán majd a DLC-ben kapnak nagyobb szerepet.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bad Pritt #4581 üzenetére
Data minerek kiderítették elvileg a Serpentinben lett volna velük valami szóval nem véletlen, hogy az pl tele van velük. Végül valamiért átnevezték a rendszert is és a Varuunokat is a lakott űrtől messzire tették lore szerint. Lesz még itt tipre valami tervben...
MasterDeeJay ez nekem is volt sőt többször is főleg rendszerbe beugráskor mikor Freestar-oknak kell segíteni stb. Azért nem kapsz bountyt mert nem Te lövöd meg őket. Hanem Te vagy eltalálva akár csak rakéta vonzásában voltál (nem tudom hit check-es vagy impact-os a rakéta mechanika tippeleke) de az biztos, hogy nem Te hanem Ők neked okoztak valamekkora mértékű sérülést. Utána meg a rendszer nem tud vele mit kezdeni ha bedarálod őket. Jogos önvédelem lenne?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Micsurin
nagyúr
Spoileres endgame kérdés:
Ha a Keeper és a Hunter azonos személyek de mégis elméletileg a Keeper a Pilgrim és csak emiatt tudta hova kell menjünk és, hogy mit keresünk... akkor miképp harcolhatott meg "másik magával" újra és újra míg nem elfogadta és itt maradt a kezdő univerzumban? A Hunter respektálja ha NG+-ban összefutunk vele pl a Viewportban, hogy már nem az eredeti téridőben vagyunk? A Hunter sose ölte meg az Emissaryt ténylegesen? Másképp nem lenne ismétlődő a történetük nem? Ha mi vagyunk az első PlayerEntity akik elérték a Unityt, akkor mégis miért referált arra a Unity, hogy jelenleg is végtelen énünk van jelen itt és miért beszélt arról mind a Hunter mind az Emissary, hogy ezt a csatát sosem nyertük meg ellenük az utolsó templomban? Értem én, hogy az lenne a magyarázat, hogy amint a téridő megváltozott azzal, hogy a hajónkat elértük a Hunter üldözése alatt akkor megváltozott az egész és végtelen sok új alternatív sík jött létre... de ezt NEM mondja ki a játék. Még ha ki is mondaná olcsó megoldás lenne de így még csak nem is kihasznált lehetőség csak plothole. A Unity elsőre ugye megválaszolta a templomok eredetét még ha csak egy szintén olcsó "Creators" címkével is.. fog változni vele a dialógus az NG+-ok végén? Pl ugye most jönne a ki után a miért kérdés... Jók ezek a
történetek csak nagyon nehéz őket plothole mentesíteni, még a Flash sorozatban sem sikerült nekik ténylegesen pedig érzésre ott messze rutinosabbak voltak az írok.multiverse Laza 150 órát tekertem az első playthruba de kellemetlenül sok kérdést hagy a főszál maga mögött. Valamint nehezen hiszem csak azért mert DLC-re készülnek a srácok... kb a High price to Pay vagy mi a szöszt követően mintha elfogyott volna az írokból a kakaó pedig az alap nagyon jó lehetne.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
myckey
veterán
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
SaGa59
őstag
válasz Micsurin #4585 üzenetére
Úgy tűnik, nem ment át nálad az egész "multiverzum" kérdés. A multiverzum nem akkor jön létre, mikor a hajót elérted. Az mindig is volt és lesz, egymással párhuzamosan. Mindegyikben ott van a Hunter, az Emissary, meg a játékos karaktered egy-egy példánya. Így van "végtelen éned". Persze mindegyik eltér kissé a többitől, nincs két egyforma univerzum, van, ahol pl nem a te karaktered gyűjti vagy gyűjtötte össze az artifaktokat, most is békésen bányászik Lin felügyelete alatt és mit sem tud a Constellationról. Ahogy (nálam Andreja, az első kijátszáskor Sára) halála után a karaktered el is mondja a többieknek, "létezik olyan univerzum, ahol ő él és én vagyok halott". Itt, ebben az univerzumban, most történik meg először, hogy valaki elkezdte összeszedni az artifaktokat, számtalan egyéb univerzumban ez már lejátszódott, a Hunter és az Emissary onnan ismerik egymást, mert ők a számtalan univerzumban létező és egymással, plusz a reménybeli starbornokkal küzdő Hunter és Emissary entitások összegzése, mindent tudnak, ami a "többi" példányukkal az idők során megtörtént. [ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Gave
addikt
SSD benchmarknak sem utolsó a játék.
Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4589 üzenetére
Mikor odaraktad a vonalzót a töltésjelző csíkhoz, mert nem tudtad eldönteni, hogy lefagyott vagy tényleg ilyen rohadt lassú.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Gave
addikt
válasz TESCO-Zsömle #4589 üzenetére
Átlagban a 8mp elfogadható nekem, de azért van pár hely ahol 30mp játék sincs az áttöltések között, ilyenkor nekem az a 8mp is sok.
Azt még nem néztem pl, hogy az undocking, docking pl fix hossz e, és az olyan töltelék animációk mint a grav jump. Ezeken azért így 150 órához közelítve már szívesen faragnék kicsit.
Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
Bad Pritt
nagyúr
A docking, landing, take off, ezek igen, a grav jump nem. Amúgy az átlag töltésidő Xboxon mai mércével azért sok és ezt főleg abból tudom leszűrni, hogy végig tudtam olvasni több tippet is, míg sok más játéknál még az elsőt sem.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
[link]
Ezt is modderek javítják meg.
Alapból a konzolok miatt nincs bekapcsolva a lemez gyorsítótárazás. (Ramot fogyaszt) Takarékoskodnak a konzol hardver miatt ezzel is,nem csak a vrammal. Pc port szándékosan ilyen gyenge, már sok minden bizonyítja.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Micsurin
nagyúr
Nem nem ment el nálam. A multiverzum létezik minden sík egymástól független de itt bárhogy nézed bukfenc van. Ha nincs idő ahol eljutottunk a hajóig NEM LEHETETT idő és tér ahol harcoltunk velük a templomba. Épp mivel azt állítod ismerik egyszerre az összes síkbeli énjük tapasztalatait (nem egészen így működik ám a multiverse téma de ne menjünk bele...) na már most annak is csak az az egy magyarázata lehet, hogy mikor mi elértük a hajót akkor létrejött az eseménytérben egy olyan variáció most először amikor túléltük még a menekülést is, így lehetségessé váltak olyan alternatív valóságok ahol a templomba is eljuthattunk velük harcolni de olyan még mindig nem jött létre ahol le is győztük volna őket. Flash és Loki messze értelmesebben kezeli ezt... Itt eleve bukik a dolog azon, hogy ha egy egy Starborn azontúl, hogy vándorolhat a multiverzumban még intergalaktikus agytröszt is aki kaptár elmével rendelkezik... nem ez nem így kéne működjön ez pusztán takarózás a plothole ellen. Nézad meg a Lokit vagy a Flashpointnak túrj utána, mindkettő szépen levezeti és kezeli a multiverzumos témát. A Starfield szeretett volna valamit ami látványosan nem megy neki pusztán mert az írok harmatosak hozzá. Ami vicces mert a frakció sztorik nem erről árulkodnak... azok egész jók míg a főszáll kb tisztes B közép. Az egész játék olyan mintha 12 studió gyártotta volna az asset-eket majd ezt a főcsapat csak összeollózta volna aztán lesz ami lesz. Ha valahol kicsit kilóg? Levágjuk, lyukas? Ráplaccsantunk egy kis ragasztót.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Kelvin
őstag
Úgy olvasom leginkább hdd-re telepített játéknál van jelentősége, szóval nem sok mindenkit érint.
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Bad Pritt #4590 üzenetére
Nem tudom már melyik játék volt, ami még trollkodott is ezzel. Kb 40 centi széles képernyő közepén 6 centis csík, szépen elmegy 100%-ig, aztán folytatja a csíkon kívül a képernyő széléig. Pár mp szünet, majd a képernyő átellenes oldalán 10 centivel fejlebb folytatódik...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
veterán
Nekem a frissítés óta tele lett buggal a játék. Az összes elérhető küldetés kéken világít, nemcsak az amelyiket éppen kiválasztom, ami nagyon zavaró és rengeteg idő megy el avval, hogy kisakkozzam melyik az amelyik irányába mennem kell pl a csillagközi térképen. Kraftolasnál pedig (gondoltam kipróbalom) kiírja mennyi alapanyag szükséges hozzá pl 2 fiber 3 polymer és ebből nekem csak 1 polymer hiányzik. Elmegyek a 2 kioszkkal arréb lévő resources üzletbe és megveszem, majd amikor újra a spacesuit workbenchbe lépek már azt írja ki, hogy 7 polymer kell nem 3. Megveszem azt is de akkor már 12 polymert ír ugyan arra a craftra amire elsőnek csak 3-at. 😀
Volt, hogy oda kellett mennem valakihez felvenni a küldetést de hiába szólítom meg mindig azt írta ki, hogy this individual is busy, holott teljesen egyedül állt és bámult maga elé a semmibe. Ilyenkor csak egy utolsó autosave újratöltése segített. A day 1 megjelent verzióval bugmentesen végig tudtam játszani a játekot most viszont egy bughalmaz lett az egész.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Ps4 1TB megkímélt 3db kontrollerel
- Gamer matricák nagy választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan
- Nintendo Switch OLED Bontatlan
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen