-
IT café
Mindenképp SSDre rakd fel, HDDt nem támogat és szörnyen fog egyébként futni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mvkly
senior tag
[ Szerkesztve ]
-
myckey
veterán
Nem kell itt foglalkozni a károgókkal, mindig akad belőlük...elég !
Steam is vicc kategória, meg ezek az értékelések, ugyan már....
ahogy akarják, úgy csavarják a statisztikákat is.De ez nem csak erer a játékra igaz, az élet egyéb területén is tetten érhető !
Persze ettől még a játék olyan, amilyen. Idővel remélem jobb is lesz.
szrk
Bár a fejlesztőbrigád, nem iparkodik...[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4906 üzenetére
Mert a Psychonauts egy jó játék. Itt azért érdekes a dolog, mert ugyanaz a csoport ad neki egy leginnovatívabb díjat, amelyik mellette átlag 6 pontra értékeli. Mindegy igazából, a többi jelölt jól beárazza a Starfield díját is.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Bad Pritt #4907 üzenetére
Ha olyan jó járék, miért nem játszott vele senki?
Az innováció egy aspektusa a játéknak. Attól még a többi ponton elhasalhat, mint ahogy a Starfield el is hasalt a kivitelezéstől kezdve az optimalizáción át szépen mindenen.
A játék technikai kivitelezéséről egy zene címe ugrik be: It’s Only a Paper Moon.
Megerőszakoltak egy ősöreg, elavult motort, hogy beletegyenek valamit, amit sosem szántak bele és ez minden ponton visszaütött.[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4908 üzenetére
Minőség és népszerűség nem feltétlen jár a kéz kézben.
Starfieldben semmi nincs, ami indokolna egy leginnovatívabb díjat.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Bad Pritt #4909 üzenetére
Kicsit elhúzódott a szerkesztés, úgyhogy re:
Az innováció egy aspektusa a játéknak. Attól még a többi ponton elhasalhat, mint ahogy a Starfield el is hasalt a kivitelezéstől kezdve az optimalizáción át szépen mindenen.
A játék technikai kivitelezéséről egy zene címe ugrik be: It’s Only a Paper Moon.
Megerőszakoltak egy ősöreg, elavult motort, hogy beletegyenek valamit, amit sosem szántak bele és ez minden ponton visszaütött.
A CIG 10 éve kalapálja a CryEngine-t a Star Citizen alá hogy képes legyen arra, amire sosem szánták és még mindig nincs kész. Tény, a legnehezebb része a multiplayer, leginkább az az, amivel gond van. Ha csak Single lenne a játék már készen lehetnének vele, mert tartalmat generálni nem olyan nehéz 600 emberrel a hátad mögött.[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4910 üzenetére
Igazából jó lenne tudni, mire gondoltak a Starfieldre szavazók. A díj leírása (
e játék fejlesztői a kreatív kísérletezés frontvonalában állnak, friss nézőpontot és észbontó meglepetéseket hozva el. Ez a játék olyan újszerűséggel gyönyörködtetett, inspirált és szórakoztatott, amit játékban korábban még nem láttunk
) semmilyen szempontból nem illik a játékra.
Ami még érdekes, hogy a többi döntősre ránézek és azok sem tűnnek még hosszabb utánajárást követően sem elképesztő innovatívnak, szóval azt is el tudnám képzelni, hogy a játékosok szimplán nem tudják, mit jelent a kifejezés.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
sixpak
nagyúr
válasz Bad Pritt #4911 üzenetére
Sokan csak 2-3 játékot vesznek évente, melyik legyen a leginnovatívabb ezen 3 közül?
Más: én 2 hónapja elő sem vettem, még a fő szálat sem fejeztem be, megérte a deluxe edition-t megvenni, egy fél fizetésért.Szerk.: ja, Alan Wake 2-t mindenkinek!
Na azt nehéz letenni.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
p a s s e r
őstag
innovatív, azbémeg... a végéig reméltem, hogy egy jóindulathármas osztályzattal nyugtázom, de a sztori vége is olyan zsés lett, hogy lement jóindulatkettesre...
utána a ratchet and clank következett nálam, és egyből meglett a minőség, minden szempontból... még ha egészen más is a játék, azért űr-űr, a (a töltés nélküli) bolygóközi ugrabugra pl. itt is adott, és egy-egy jelenetet szerencsére erőltetés nélkül is össze lehetett hasonlítani... ilyen volt pl. a sf redmilerun (asszem) röhejes szurkolótábora vs. a r&c tök hasonló kocsmája arénával, szurkolók tömegével, egyesével megkoreografált, igényesebbnél igényesebb űrlénystatisztáival, amikből vagy 20x annyi (ergo szurkoláshoz, kocsmázáshoz reális nagyságú tömeg) volt jelen... érzésre azért van köztük vagy három évtized kreativitásban, látványban, atmoszférában, rendezésben, hangulatban, úgy általában: minőségben...
[ Szerkesztve ]
beszéljünk másról! filmekről, képekről... semmit a lényegről, csak jelenségekről...
-
mvkly
senior tag
válasz Bad Pritt #4913 üzenetére
Képtelenség a kategóriák jelöléseiben következetességet vagy értelmet találni. Gerilla marketing, eladások megtolása, értékelések száma... Semmi. Nem is értem, mi alapján találták oda azt az 5-5-öt (egy részüket persze). Mert ha lenne valami mögöttes szándék, abba bele lehetne kötni és pörgetni a sztorit. De így csak kamillázik az ember, aztán legyint és lép tovább.
Az, hogy a user szimpátia alapján bök az 5 közül valamelyikre, mert a többit nem is ismeri, meg azért, hogy megkapja a steam badge-ét minden kategóriában muszáj szavazni, már nem is tétel.[ Szerkesztve ]
-
A.C.E.
aktív tag
Töröltem is...ez számomra valahogy egy féligkész összedobott valami....egy kiváló ötlet volt egyébként de inkább lett volna 100 interaktív bolygó mint 1000 sivár unalmas szar....
F.P.S. FOREVER!
-
gyimger
őstag
Ha már annyira szidjuk a játékot, hadd toldjak ide én is valamit: semmi bajom nem lenne az "üres" bolygókkal, de hogy centire ugyanazt a krio-labort hányszor ki kellett pucolnom... Ugyanazokat a szobákat, ugyanazokat a zárakat, ugyanzokat és ugyanott álló ellenfeleket minden egyes alkalommal és semmiben sem különbözött a kettő. Értem én, hogy ugyanaz a Lölő nyeri mindig a krio-labor beruházásokat és csak ugyanolyat tudnak építeni, de legalább egy apró részletben lehetne más, hogy az illúziója meglegyen a változatosságnak.
[ Szerkesztve ]
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz gyimger #4918 üzenetére
Szerintem ide is írtam, hogy én azon a procedurális generált jelenségen égtem ki teljesen, mikor a random újonnan felfedezett bolygón a random újonnan megismert quest givernél a beszélgetés opciók már ki vannak szürkítve, mert egy másik bolygón ugyanezt megcsináltad már.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4921 üzenetére
Nem számít amúgy, csak vicces. A Hogwarts azért nem lett jelölve sem, mert nem olyan jó.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4923 üzenetére
Most tételesen végig akarsz menni minden díjátadó minden jelöltjén, vagy mi? A Starfield RPG jelölése a TGA-n is elég nagy wtf, a Hogwarts Legacy meg egy generic open world Harry Potter skinnel, még annyi egyediség sincs benne, mint egy Nemesis rendszer a Shadow of Mordorban 10 éve.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
p a s s e r
őstag
válasz TESCO-Zsömle #4923 üzenetére
tavaly nekem pont ez a két játék (és a fogadtatásuk) festette le azt a jövőképet, amiben tömegek örülnek a nagy büdös semmiknek...
beszéljünk másról! filmekről, képekről... semmit a lényegről, csak jelenségekről...
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Bad Pritt #4924 üzenetére
+ p a s s e r: Egy Harry Potter játéknak mi többet kéne tudni annál, hogy 100% Harry Potter? Ráadásul az első RPG valaha. Tette ezt komolyabb technikai hibák nélkül, kimondottan jó optimalizációval és látványvilággal, meglepően fluid harcrendszerrel.
Pont az volt, aminek lennie kellett. Nem próbálta meg újragondolni a frencsájzt, amit feldolgozott. A minijátékok is tökéletesen illeszkedtek az univerzumba. Az egyetlen, amit rá lehetne olvasni, hogy a Kviddics kimaradt, de arról ugye hamar kiderült, hogy azért, mert külön játék lesz.[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
mvkly
senior tag
válasz Bad Pritt #4924 üzenetére
A TGA-n való top5-ös Starfield ennyire wtf? Ezt most komolyan kérdezem, mert ezt a két listát átfutva (nagy részükről nem is hallottam, szóval ebben vak vagyok) nem a hagyományos rpg elemeken csúszik el: [link] [link]
Pl. a skillfa és a használathoz kötött fejlődés, bár biztos ezer éves leporolt megoldás, nekem tetszett. -
Bad Pritt
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4926 üzenetére
És ez tök oké így, csak nem díjnyertes matéria főleg egy ilyen évben.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
mvkly
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #4928 üzenetére
Igen, erről a kritikáról hallottam és ugye ez rajta van a TGA RPG listáján. Meg a Lies of P, ami most soulslike vagy RPG? Vagy lassan lehetne soulslike kategória is.
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Bad Pritt #4929 üzenetére
Senki se beszélt díjnyeréstől, én arról beszéltem, hogy jelölést sem kapott politikai okokból míg mondjuk a FF16, ami nem is RPG meg de.
BG3-at nem lehetett megfogni, és ha hűek akartak volna lenni a kategóriákhoz, akkor a Larian-nak ugye vinnie kellett volna az Indie kategóriát is, mert nincs kiadójuk.[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4931 üzenetére
Én nem látom a politikai okokat mögötte, szimplán nem volt elég jó.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Bad Pritt #4933 üzenetére
A TGA egy kaliforniai gyökerű rendezvény. Kaliforniában pedig nem szeretik Rowling-ot a nézetei miatt. Ugyanez a politikai oldal próbálta felszólítani a világot, hogy bojkottálják emiatt a Hogwarts Legacy-t, ami annyira jól sikerült, hogy 12+ millió páldány fogyott belőle első hónapban.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Gave
addikt
Nálam ez már a sokadik finish, most már a frissítésig __téényleg__ nem akarok hozzá nyúlni, az utolsó 80 óra kb. a level-100 ikon, lol. De az is lehet, hogy gyengébb pillanatomban törlöm, és cserérem egy BG3 vagy hasonlóra . Ellentéttel a fan-hate dimenzióval, szvsz ez továbbra is egy 7-es termék, ami néha bezuttyan 6 köré a proc gen "üressége" miatt.
ez a kép amit elkezdtem elemezgetni, hogy kb milyen szkripttel lehetne legyártani, hát.. ott kicsit lebomlott az illúzió xdHere? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4934 üzenetére
A jelöltállítók nem mind kaliforniaiak.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Bad Pritt #4907 üzenetére
Szerintem nem kell túldramatizálni a Starfield díját. Egyszerű trollkodás volt.
Én egyébként remekül elvagyok a játékkal, ha néha van időm játszani. Ma volt. Csodálkoztam is, hogy kerül a plüss cica a hajón kívülre.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
virkir
veterán
válasz gyimger #4918 üzenetére
Csatlakozom. Az ideg megölt amikor már harmadszor megyek centire ugyan abba az ojjektumba, ahol ráadásul az istennek nem találok ki, mert láma létemre orbitálisan xarul tájékozódok a virtuális térben. A készítők meg az irányítást megoldják azzal a pöttyel ami hol felfelé, hol lefelé mutatja az irányt de semmi többet. Miért nem lehet egy CP szerű nyomvonalat felrakni egy kistérképre?
Menedzsment.
Állítom ennél szarabb még nem volt játékban.
Lootolgat az emberfia aztán 10 bolygón kell kereskedőhöz menni mert csórók mint a templom egere 5k-nál alig van párnál több lóvé. A legszebb amikor már jobb cuccokat azért nem tudod eladni mert a darabár meghaladja ezt az összeget.
Najó akkor nyergeljünk át a zűrhajókra. Ahhoz hogy eladd ugye regisztrálni kel ami egy 30k-s hajónál 28k. A hüjjének is megéri. Nem? Még jó, hogy van rá mod úgy már azért jobb biznisz.
De ha hajót módosítasz akkor a fedélzeten lévő összes szemét ugye raktárba kerül mert természetesen nem lehet élni 32 db pikk ász nélkül meg negyvenhat teafőző nélkül.
Azt csak kammilázok, hogy mi a rákkal van tele a 6,5 tonnás rakterem de, hogy örüljek is öt darab alatt csak egyenként kattintgatva lehet eladni ami az 100 körüli szemétkupacnál minimum háromszor annyi kattintás a géppuska mutató ujjammal. Mert kurva bonyolult lett volna megoldani, hogy kijelöljem amit egyben el akarok adni.
A fejlesztés, előőrs építés hasonlóan túlbonyolított, de a csillagtérképnek az nem megy, hogy legalább a felfedezett rendszereket kiírja, folyamatosan sasmadár megy, hogy valamerre a a jobb felső részen volt ahova vissza akarok menni.
A grafika, játékmeneti bugok már csak habok a tortán, pl amikor az NPC derékig hajóban van, vagy kiszáll velem a -250 fokos bolygóra egyszál pendelyben.
Alapjaiban ez egy jól kitalált játék lenne de a megvalósítás egy kalap szamóca sajnos."Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
-
VikMorroHun
senior tag
Kis térkép nem tudom, van-e a játékban. Nagy térkép van, de borzalmas. Viszont, ha kijelölsz egy pontot a térképen, hogy hova akarsz eljutni, scanner módban a padlón levő nyilak mutatják az oda vezető utat. Nekem néha épületekben is szükségem van rá, mert nem találom a kijáratot úgy, hogy 5 perce jöttem be valami küldetés miatt.
Túl sok a szemét a raktérben? Dobd ki! (Jettison). Bár lehet, hogy 5 db alatt ez is egyesével megy. StarUI tud olyan listát, hogy a legnagyobb tömegű vacakok legyenek legelöl.
Hajófejlesztéshez, Előörshöz szerintem szintén jól jön a StarUI megfelelő modulja. A térkép, ha minden igaz, színkódokkal mutatja a felfedezett/bejárható/ismeretlen rendszereket. Mondjuk lehetne ennél jobb is.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
pandras83
senior tag
válasz VikMorroHun #4939 üzenetére
A februári patchben lesznek térképek elvileg, helyi is.
Cyberfuck Patchrunner
-
TESCO-Zsömle
félisten
Tapasztaltabbaktól kérdezném, hogy kiadás után hány évvel szokott általában egy Bethesda játék elkészülni? Mármint hogy benne legyen minden, amit az első héten még a modderek raktak bele szükségből.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4941 üzenetére
Modok nélkül?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
mvkly
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #4941 üzenetére
Itt inkább strukturális hibák (sajátosságok) vannak szerintem, azt nem tudom hogy tudnák orvosolni. Ez a játék ilyen lett. Színesítik, kiegészítik, meg beleteszik a mod supportot és ennyi.
-
válasz TESCO-Zsömle #4941 üzenetére
Hát a Skyrim is az SE-vel elég nagyot lépett motor tekintetében szóval olyan 4-5 év max és a Starfield is jobb lesz mint a mostani állapota. Lesznek ugyan úgy must have modok, illetve szokás szerint a grafikát nem fogják jelentősen növelni. Persze esélyes hogy meg kell újra venni.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
SaGa59
őstag
válasz MasterDeeJay #4946 üzenetére
Az SE valójában csak 64 bitesre cserélte az addig 32 bites motort, de a korlátai ugyanúgy megmaradtak, csak RAM-ból tud többet használni, ha van a gépben, így a texturák minőségeben valóban lépett. Ami a modderekre igazán hatott, a „ligth” esp-k bevezetése. A legutóbbi (egy hónapja) frissítés igazából ezt bővítette, megduplázta az egy esl-ben elhelyezhető objektumok számát (gyanítom a Starfieldben is ilyet lehet használni, azt ültették át), így nagyobb modok is beleférnek az esl kategóriába, így sokkal több modot lehet ráhúzni egy játékra. Nekem eddig is több mint 900 van benne, igaz, ezek egy része az upgrade miatt most kicsit szünetelni kénytelen.
Az alaphibák továbbra is ott vannak a játékban, így az unofficial commuinity patch továbbra is kötelező, meg az skse is. Ezeket az SE motorja se váltotta ki.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Gave
addikt
Amióta el lehet kérni 2 évnyi online fetch questért 120-150k-t, azóta szerintem az 50k mint 1x ár nem olyan vonzó a corpo.öltönyöknek. Stafieldhez is 100%, hogy terveztek DLC-ket ami skinshop féle tartalmakkal van tele. Weapon moddingnál van skin selector, csak még skinek nincsenek, de gondolom a hajókhoz és az outpostokhoz is lesz +tartalom DLC.
Az az 50k még bőven összejöhet...
Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
Daert
őstag
Üdv mindenkinek!
Számomra anomáliával találkoztam nemrég.Elkezdtem egy Outpost felállítását;Kitermelö egységek,energiatermelők,konténer lakhely,leszállópálya,szenzor erősítő,és egy transzfer konténer.
Az első anomália hogy egyéb videók alapján ha a leszállóhely elég közel van és a kivonó tárolókonténerei a transzer konténerrel össz vannak kötve,akkor át tudom a hajómra vinni a kitermelt nyersanyagot.Ez nem működött.Nem volt "Cargo hold" lehetőség(nem tudok a saját leszállópályámon landolni)
A második; egy ideig küldetéseket nyomtam és mikor kíváncsiságból ellátogattam az outpostra,látom hogy csak a kitermelők és a transzfer konténer maradt,minden más eltűnt.
Mit ronthattam el?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen