-
IT café
Mindenképp SSDre rakd fel, HDDt nem támogat és szörnyen fog egyébként futni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4450 üzenetére
Zsír legyen Hard Cap A-ra legyen Soft Cap B-re és ne legyen Cap C-re, hogy tényleg megérje és ne csak a számokat lássam nőni.
A hajó szerzésre ugyan ezt tudom mondani, nem is értem ha pl csak úgy felszállsz lopottal miért nem ugrik rád pl a sysdef. Lazán meg lehetne magyarázni, hogy a transponder jel alapján sus vagy és ugranak etc etc és máris lehetne az értékét és az értelmét is növelni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
válasz TESCO-Zsömle #4450 üzenetére
Igazából a komplett skillrendszer kuka. Minden arra késztet hogy mindent ki kell fejleszteni. Pontosabban eleve pontot kell rakni hogy menjen a hozzá tartozó fejlődés.
Sokkal nagyobb roleplay lehetne ha specializálódna a karakter, azaz a skillek mélyebbek lennének legalább többszörösével akár fa szerűen. A mostani rendszer egy baromság minden téren. Jelenleg semmit nem ér a kezdő karaktergenerálás, kapsz 3 skillt meg pár extra dialogot. Ha én bounty hunter akarok lenni akkor szeretnék az irányú skilleket, aztán mondjuk később extra class választható.
Piloting skill legyen inkább mobility, irányítás reakcióidő bónusz. Class maradhat de úgy hogy ne a reaktorhoz köthetően hanem méret és súlyhoz együtt. Így nagyobb nehezebb hajót is tudjon vezetni 0 skillel csak bónuszok nélkül.
Starship design is inkább a cuccok hatékonyságát kellene hogy növelje nem a minimum szintjét. (kevesebb energiát igényelő cuccok felrakását, vagy speckó alkatrészeket)
Több pajzs esetén meg nem az össz pajzs növelése lenne a cél, nem összeadódna direktbe hanem mondjuk két pajzs két részen fedné a hajót. Ha felraksz 4 pajzsot akkor 4 részre osztódna a hajó felületén, nem összeadódna egy részre azaz oldalról ugyan annyi pajzsod van mint egy esetén de több irányból vagy védve. Nagyon nem ugyan az.
Class szerint egyre nagyobb területet tudnának lefedni, azaz egy C méretű hajó működhet 6db A classal is vagy egy darab C-vel...(csak szólok hogy ezt már star citizennél kitalálták, ott úgy emlékszem 3 a váltószám, 3db small volt 1 medium szintje bár lehet már változtattak)Igazából a komplett lvl-es limitációs hülyeséget is kivenném. Cserébe iszonyat módon meg kellene növelni az árakat. hülyeség hogy 9k-ért regisztrálom a hajót 10k-ért eladom amiből van 1k hasznom és vehetek belőle 5 medipakkot
Aztán hajók javítása megint egy vicc...nem megyek bele mert wall of text lenne az egész.
A hajók kisajátítása rendben van, totál oké hogy ellenséses frackiókól hajót megszerzünk és eladjuk haszonsítjuk. Barát frakciók ellen viszont bounty járna hajó lopásnál.
Ugyanígy ne lehessen sajátnak regisztráltatni (vagy csak sok pénzért) eleve visszalopott hajókat de járjon érte reward.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz MasterDeeJay #4455 üzenetére
Bármilyen StarCitizen-nel kapcsolatos hasonlatra #nemszim a jelige.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
válasz TESCO-Zsömle #4456 üzenetére
Ott van egy kész működő rendszer (legalábbis az a része működik)
Reaktor, fegyver, cooler, pajzs, lopakodás, em sugárzás stb.
Itt meg van valami agyonkorlátozott rendszer mint valami mmo-ban amit persze az első tizenpár óra alatt ki lehet maxolni.
Nem azt mondnom hogy totál rossz az egész csak lenne egy rakás ötletem másként megoldani ami talán tartalmasabb.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Micsurin
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4454 üzenetére
Eleve körözött hajók... figyelj egész jó játék nem kell védeni Én is szeretem csak látom, hogy kb ezer sebből is tud vérezni pont akkor ha megpróbálod átélni.
MasterDeeJay +++++
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #4456 üzenetére
Az a baj, hogy a Starfield űrszim akar lenni, de nemszim. A Star Citizen meg 10* bonyolultabb a kelleténél, ezért nem egyszerűen űrszim, hanem univerzum szim.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz MasterDeeJay #4457 üzenetére
Meg egy egészen más motor. A SC "csak" annyira próbál szimulátor lenni, hogy még ne bántsa vele a kazuárokat.
#4458Micsurin: Nem védek én semmit, csak visszaböfögöm, amit nekem mondtatok itt a topicban az első héten. Persze, hogy 1000 sebből vérzik, hiszen Bethesda játék.Sub-Dungeoneer lvl -57
-
válasz TESCO-Zsömle #4460 üzenetére
Ennek ellenére vért izzadok egy felszállásnál a Reclamerrel. Hostas meg facetrakkal igen durva tud lenni. Na azt a szintet még félig sem szeretném a starfieldben.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz VikMorroHun #4459 üzenetére
"Az a baj, hogy a Starfield űrszim akar lenni"
Ki hazudott már megint neked?
"A Star Citizen meg 10* bonyolultabb a kelleténél, ezért nem egyszerűen űrszim, hanem univerzum szim."
#BSSE
#4461MasterDeeJay: Akkor valamit rosszul csinálsz. Pár fel-/leszállás alatt rá lehet érezni a tömegre és a tolóerőre. Utána már szinte látod előre, hogy merre fogsz menni. Leszállás külön poén DCPL csak úgy úszik a hajó a levegőben. Legnagyobb kihívás a vízszintes kapun átteni egy vasat, ami kb 2-5m-rel rövidebb, mint maga az ajtó. Ott néha nem egyszerű belőni a dolgokat, de ennyi.Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Gave
addikt
válasz MasterDeeJay #4461 üzenetére
• Starfield* (DX12)
o Up to 117% uplift at 1080p with Ultra settings
o Up to 149% uplift at 1440p with High settings
Intel Arc driverHere? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
-
Gyorsított valóban, Lodge 50-60fps megy 30-40 helyett. Szóval simán elképzelhető hogy bizonyos helyen 2x gyorsulás is van. Mindegy igazából mert nekem a 30-40 is játszható volt de minden extra fps ajándék. Meg mondjuk gyengébb intel kártyákon lehet pont ez a plusz hiányzik. A580, A750-esekhez pl.
Jó lenne egy benchmark progi starfieldhez.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Gave
addikt
válasz MasterDeeJay #4465 üzenetére
Az is szép javulás akkor, talán a ReBar is számít, jó lenne egy benchmark igen, bár szerintem a Bethesda annyira nem akarja azokat a reportokat látni .
Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
Vesa
veterán
válasz TESCO-Zsömle #4450 üzenetére
Szerintem ebben a játékban teljesen el lett cseszve a skill/perk tree. Rá akarok menni valamire a karakterrel, de nem tudok, mert kötve van 1-2-3 másik olyan perkhez, amire semmi szükségem nincs.
Lopakodás kvázi nem működik. Kimaxoltam az összes vonatkozó skillt, betolom a stealth képességeket erősítő kajákat vagy gyógyszereket, guggolva osonok a fedezékek mentén, mégis észrevesznek egy tereptárgyon keresztül. A nekem háttal álló NPC is rendre megfordul és riadót fúj, mielőtt még leszúrhatnám. Fel is adtam már ezt a részét, mert teljesen használhatatlan.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz TESCO-Zsömle #4456 üzenetére
Neeem. Csak az űrrel és a hajó irányítással kapcsolatos részekre ez a válasz. De ez pont olyan, hogy a No Man's Sky sem szimulátor. Egy causal vicc a hajók irányítása, mozgása, mindene. Mégis élvezetes a játék.
Egyedül az X4-nek van szimulátor jellege, ott viszont nincs bolygóra szállás. A harc ott elég jó, a hajók irányítása is elmegy, van némi fizika, de pl. a leszállás/felszállás olyan, mintha egy darab tégla lenne a hajó nulla fizikával. Elite pedig sajnos tartalmilag egy tripla nulla, hiába jó ott is az űrszimulátornak nevezhető része.
Még mindig az van, hogy ezekből kéne egy jót összehozni[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
nubreed
veterán
Végig játszottam a fő sztorit is. Ennyi??? Mert ha igen, ez viccnek is rossz. Ez minden idők leggagyibb, legrosszabb Bethesda kampánya. Jézusom.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Gave
addikt
B-s minimál hajó, picit billeg, lehet kevés a 4db talp .
Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
st3v3np3t3r
veterán
válasz Micsurin #4449 üzenetére
Ez számomra is érdekes... azonos osztályú reaktorból és pajzsból miért em lehet 2-3 mondjuk... a fegyverzet is eléggé karcsú
Bár értem a késztetést, hogy strapabíróbb és erősebb hajót akarnak sokan, de abba mi a játékélmény, ha 1 lövésből porladnak az ellenséges űrhajók... ez olyan lassan, mint anno a half-life-ban a god mode meg,impulse 101,noclip csalások... nincs akadály, nincs ellenség, nincs fegyverhiány,örök élet... nem lesz értelme mint "játék"
Isten komlexusos embereknek(kinek nem inge,nem veszi magára) javasolt inkább a "Black&White" PC játék, ahol a jàtékos istent alakíthat szó szerint...
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
TESCO-Zsömle
félisten
Nekem ilyen gondom -hosszú távon- nem volt, minden sorban van 1-2 skill/perk, amire szükségem van. A challenge-limiter, hogy futkossak fel-alá, farmoljam a killeket, stb az jobban szorít. Főleg a krafotlós rész, mert az viszi a nyersanyagot/kreditet fölöslegesen, csakhogy elérhetővé váljon a magasabb szintű.
Az, hogy a lopakodás nem működik egy őszintébb kifejezés arra, ahogy a lopakodás minden Bethesda játékban működik. (nem saját tapasztalat, nekem is mondták) Ha azt várod, hogy full stealth skillekkel odalopakodsz valaki mögé és megjelenik a "takedown prompt" mint kb bármelyik másik játékban, ahol opció lopakodni, akkor a semmire vársz, mert ilyen nincs. Én csak azért tartok melee fegyvert, mert találtam egy 0,02kg-os Titanium Tanto-t. Semmire nem jó. Egyszerűen kapsz egy stealth meter-t meg egy szorzót a DMG-re, mikor fent a csík zöld. Ennyi. Ráadásul ha nem guggolsz, akkor ugye nem vagy stealth módban, szóval a bónusz is off. Én kifulloztam scoped ballistic rifle-re mindent, guggolva eleve jobb a célzás és úgy még a stealth bónusz is rámegy, ha nem látnak.Sub-Dungeoneer lvl -57
-
gyimger
őstag
válasz TESCO-Zsömle #4473 üzenetére
Ahogy a Fallout 3-ban, ebben is lopakodok, űrruha nélkül és könnyű fegyverrel bárki mögé oda lehet lopózni, ahol ez nem járható út, ott messziről repül a golyó a fejbe. Az elején én is gondban voltam vele.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
Mindig reszelek rajta valamit. (itt már unlimited modokkal)
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Micsurin
nagyúr
válasz st3v3np3t3r #4472 üzenetére
Ez nem isten komplexus csak elértünk oda is akkor a témázgatásban, hogy amúgy az űrharc is férc munka olyan félig meddig megcsinált valami. Azon túl, hogy van egy szorzó a HP és a DMG-en semmit nem változtat a nehézség... még flare sincs vagy pontvédelmi turret a rakéták ellen, nincs tényleges mondjuk electrical warfare modul a hajókhoz etc etc. Nagyon sok mindent ki lehetett volna ide találni és tényleg élvezetessé tenni... mivel jelenleg kicsit üres. Simnek nem sim, tényleges Arcade shooternek nem az mert kb van pewpewpew meg puwpuwpuw és ennyi, ebben a műfajban vannak messze jobb megoldások.
Az egész hajó managementnek kéne egy hatalmas refactort adjanak a srácok és marha jó lehetne. De az a baj már most látszik ez sem fog ilyet kapni ahogy kb semmi sem. Mióta is van kint a játék? Kaptunk egy FOV csúszkát...
TESCO-Zsömle [link] bocs magasat adtál. Nagyon vártam de ott meg elmegy az egész a részleteken és a managementen... Elite D volt eddig a legjobb próbálkozás, de ott meg annyira nem érdekelte őket mit akarnak a játékosok, hogy szép lassan kivégezték az amúgy egész jó iparosmunka alapot.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4479 üzenetére
Nem volt az eredendően egy lehetetlen projekt, kellett volna egy tapasztalt projektmenedzser, aki gátat szab a kreatív szakemberek ötletburjánzásának.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
nubreed
veterán
válasz Micsurin #4478 üzenetére
Ugye állítólag a Starfield Todd Howard nagy álma. Sok évvel ezelőtt azt mondta, ha most nem kezdenek neki akkor lehet, hogy már sosem lesz rá alkalmuk, ezért lett a következő Fallout vagy Elder Scrolls helyett a következő nagy projekt a Starfield. Én elhiszem, hogy Todd Howard jót akart, de a végeredményt látva, a Starfield az utóbb 25 év leggyengébb Bethesda játéka. Még a Fallout 76 -ban is sokkal több volt nekem az élvezeti faktor mint a Starfieldben. Jó lenne kicsit belelátni Todd fejébe, hogy őszintén mit gondol erről a projektről, szerintem ő sem ezt és így akarta, de ezt sosem fogja elismerni a nagyközönség előtt. Nem tudom hol ment félre ez az egész. Szvsz. már most látszik, hogy a Starfield biztosan nem lesz olyan státuszban ahol a Skyrim jelenleg is van, hogy még 12 évvel a megjelenés után is viszonylag sokan előveszik és a mai napig készülnek hozzá modok. 2 év múlva a kutya sem fog már emlékezni erre, kis túlzással, annyira üres, semmit mondó játék lett a Starfield. És ezt még a modderek sem tudják megmenteni. Ahhoz olyan szintű overhaul kéne, amivel gyakorlatilag újraírnák a játék nagy részét és ilyen szintű belenyúlást nem hiszem, hogy megengedne a Bethesda.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4482 üzenetére
Helyette itt egy projekt, ami jelen állapot szerint a világ legdrágább játéka, sose lesz kész, nevetség tárgya iparágon belül és egy intő példa resource allocation szempontból. Azért a kettő közt lenne néhány átmenet.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz nubreed #4481 üzenetére
...és ilyen szintű belenyúlást nem hiszem, hogy megengedne a Bethesda.
Kifejezetten szeretnék, hogy belenyúljon a közösség, nézd meg, hol tart a Skyrim. Most csak abba az abszurdumba gondoljunk bele, hogy az egyik legtöbbet letöltött mod a Bethesda játékokhoz az unofficial patch. Gyakorlatilag ingyen javítják a modderek azt a játékot, amit a Bethesda saját pénzen nem akar.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Bad Pritt #4483 üzenetére
Ebből kettő élből ferdítés, a harmadik kérdéses. Egyrészt nincs itt, mert nem adták ki. Ebből jön a kérdéses rész, hogy sose lesz kész. A világ legdrágábbja dolgot pedig azt hiszem idén negálta a Rockstar mikor bejelentették, hogy a GTA6-ot cirka másfél milliárdból fejlesztik. (meglevő stúdióval, kész koncepció alapján)
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Micsurin
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4482 üzenetére
Vagy egy tisztes B közép alap amit fele idő alatt lefejlesztenek a másik felében meg lifeservice és támogatnak lásd No Mans Sky.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nubreed
veterán
válasz TESCO-Zsömle #4482 üzenetére
Az a baj, hogy pár év múlva így sem fog rá emlékezni senki Tuti megérte elbacni a projektre csillió dollárokat.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz nubreed #4489 üzenetére
Szerintem amíg nem jön valami hivatalos szerv, ami bezárja a boltot, addig ez a veszély nem fenyeget. Egyelőre az van, hogy megint pár napon belül elkelt minden jegy a CitizenCon-ra elővételben és ebben az évben is több pénz folyt be a kasszába, mint az ezt megelőzőben.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4485 üzenetére
Akkor a világ második legdrágábbja, sokkal jobb. A lényeg továbbra is annyi, hogy 2M meg 600M között lenne azért pár átmenet, amit megcélozhattak volna az elmúlt évtizedben bármikor a megfelelő scope becélzásával. Tudod, addig nyújtózkodj...
De részemről ennyi a SC off, így is megszegtem még egy 2018-as ígéretet, hogy nem szólok hozzá ehhez a kabaréhoz többször.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
nubreed
veterán
válasz TESCO-Zsömle #4490 üzenetére
Ja, hogy te a Star Citizent mondod ha jól értem. Én kérek elnézést, én a Starfield -ről beszéltem.
A Star Citizenből meg nem tudom mi lesz. Én drukkolnék neki, néhány free flight alkalmával próbálgattam, de eddig egyszer sem tudott megragadni annyira, hogy legalább megvegyem a starter csomagot. Pedig jó lenne nagyon valami szuper űrhajós játék már. Ed-ben benne van több mint 1000 órám, de azt kb 2 éve örökre ott hagytam, számomra meghalt és látva a Frontier fásultságát szerintem számukra is. NMS meg nekem nagyon nem jön be, annak ellenére, hogy pontosan tudom, mennyire gatyába rázták a játékot és, hogy mennyire visszahozták a sírból a katasztrolfális launch után. Az X4 Foundation az amit viszont nagyon szívesen előveszek bármikor, igaz, hogy nincs benne bolygós leszállás meg fps kombat de minden más megvan benne ami egy nagyon jó űrkalandhoz kell. És az Egosoft a legjófejebb csapat akiket valaha is láttam, hihetetlenül lelkesek és reszponzívak a játékukkal kapcsolatban, pedig idén már ez is egy 5 éves játék, nyugodtan elengedhették volna, de még sem tették...
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
addikt
válasz nubreed #4481 üzenetére
"Ahhoz olyan szintű overhaul kéne, amivel gyakorlatilag újraírnák a játék nagy részét és ilyen szintű belenyúlást nem hiszem, hogy megengedne a Bethesda."
Khm, Enderal, khm (és korábban az Oblivion motorján a Nehrim). A legkomplexebb Total Overhaul amit láttam, min. 100, de inkább 150 óra játékidővel - és a Bethesdának egy szava sem volt ellene, persze az is igaz, hogy ingyenes (a készítők csak a játékzenéért kérnek pénzt, és azt is csak opciósan, mert az a saját szerzeményük). Mondjuk nagyon helyes is, hogy nem hőbörögtek ellene, mert elképesztően jó játék lett, a Skyrimtól teljesen eltérő, de nagyon jó mechanikával, világgal, karakterekkel, történettel, élveztem minden percét
Úgyhogy amíg a modderek ingyen szabják át akár teljesen is a játékot, az nem hiszem hogy különösebben zavarja a Bethesdát. És a hivatalos modtámogatás még meg sem érkezett, nincs se Creation Kit, se Creation Club, majd ha azok beindulnak, akkor jelenhetnek meg szakmányban a modok Xboxra is - az meg valószínűleg meg is dobja az eladásokat, annak meg csak örülnek.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz nubreed #4493 üzenetére
Okkal van ám mindez off-ba. SF-ről nem tudok nyilatkozni, még vannak skill-ek, amik nincsenek meg, a farm nem lett nehezebb, szép bolygón ölöm a könnyű ellenfeleket. (illetve most nem, mert valamiért a steam cloud-ba csak lvl21-es mentés van )
Őszintén? Én se. Azt látom, hogy 1-2 hetente jön a ping a discord-ról ,hogy ilyen-olyan event-eket szerveznek a srácok, de nekem egyelőre a "patch-enként repkedek pár órát"-ban kimerül az SC. Ha jön új mechanika, azt kipróbálom, aztán megy vissza pihenőre. Ez még nem játék, csak tech-demó. Igaz, annak olyat ad már vagy 5 éve, amit azóta se tudsz máshol megcsinálni.Sub-Dungeoneer lvl -57
-
nubreed
veterán
OK, ez jó hír, legyen így a SF esetében is. Erre az Enderal -ra mindjárt rá is keresek. Egyébként a Fallout London lesz még ilyen nagyon durván belenyúlós overhaul és hát végül is, ebbe se szólt bele a Bethesda... amúgy kíváncsi vagyok rá nagyon.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
negyven2
veterán
válasz TESCO-Zsömle #4485 üzenetére
És még szolnak meg azért mert kritizálni merem a clickbait újságcikkeket (legyen az a 'thebestreliablegamingsiteever.com' vagy akár nagynevű oldalak is.
Nem senki nem jelenete be, hogy a következő GTA fejlesztése több mint $1.5 milliárdba kerül. Ahogyan az se igaz, hogy $150-be fog kerülni a standard kiadás, vagy hogy 500GB-ot fog enni. Ezeket valaki elkezdte terjeszteni, a média meg mint gyöngytyúk a takonyra, egyből ráugrott. Természetesen lehet, hogy igaz mivel megcáfolva sincs, de ez már az a terület ahol egy random állítás addig igaznak lehet tekinteni, amíg hivatalosan nem cáfolják. De ugye ezeknek a forrása kb. annyi, mintha én most azt írnám le, hogy a következő GTA Switch 2 és iPhone 17 Pro ex. cím lesz majd! Cáfold meg most, hogy nem igaz !!!
Amúgy ennél a GTA-s dolognál azért pár fokkal erősebb lábakon áll az a szóbeszéd, hogy az RDR2 is több mint $5-600 millióba került marketing nélkül. És elvileg ez az alapja ennek a pletykának.
Az SC fejlesztési költségénél meg azt páran elfelejtik, hogy az, ha nem is nyereséges, de kvázi visszahozta az árát. Hiszen szinte teljesen abból a pénzből készül, amit már beleadtak a játékosok, támogatók.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
addikt
válasz TESCO-Zsömle #4499 üzenetére
Nem gondolnám. A MS-t még kevésbé érdeklik a modok mint magát a készítő Bethesdát. Amíg a modok nem mennek az eladások rovására (miért mennének, ahhoz hogy modold a játékot eleve kell egy eredeti alapjáték) addig aztán ők nem fognak olyan total overhaulok ellen sem fellépni, amik akár alapjaiban írják újra az egész játékot. Pénzért ne akard adni, arra nyilván ugranának, hiszen az az alapjáték amire te a mododat építed még mindig az ő termékük.
Egyébként az Enderalhoz is kell az eredeti Skyrim, ez a Steam oldalán is jól láthatóan ki van írva. Tehát maga a mod ingyenes, de ahhoz hogy futtasd kell egy eredeti alapjáték - ez a készítőnek/kiadónak egy példány eladott játék=profit.
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen