- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Direct One (műholdas és online TV)
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Milyen routert?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
-
IT café
Mindenképp SSDre rakd fel, HDDt nem támogat és szörnyen fog egyébként futni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Tárgytalan.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Kicsit elvesztem survey-kedés közben, de végül sikerült összerakni, hogy is zajlik a dolog, legyen a példa a tutorial hold, Kreet: itt 3-3 Flora és Fauna, 8 Resource és egy úgynevezett Trait kell a 100%-hoz, viszont a játék nem mondja el igazán (a help menüben írja csak le röviden), hogy is zajlik a survey.
Kreet esetében három különböző biom van, ezt a Starmap-en belül ha átváltunk a show resources módba (kontrollerrel LB) jól lehet látni, mert három színűvé válik a hold biomoknak megfelelően. A három állat (fauna), nyolc nyersanyag (resource) és a holdhoz tartozó trait mind megtalálható és szkennelhető a vulkanikus biomban, ahova a sztori is visz, viszont a három növényből (Flora) csak egy, a másik kettő a másik két biomban van. Ha egy biomon belül beszkennelted az összes elérhető florát vagy faunát, akkor a szkennelős módban írja is a játék, hogy biome complete.
Ezt csak azért írom le, mert szerintem senki nem vizsgálgatja a help menüt és nekem is vagy 20 perc bóklászás kellett, mire rájöttem, hogy a növények nem lesznek ott, ahol szeretném, hogy legyenek.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ezt gyakorlatilag mindenki mindenhol elmondja és leírja spoiler nélkül, hogy addig ne nagyon barangoljon az ember, amíg a spoilered alatti küldihez el nem ér. Lassan ott vagyok én is, szóval rohadt kíváncsi leszek, miért is gondolják ezt, ha az eddigi Bethesda játékoknál kifejezetten mehetsz amerre látsz mentalitás mentén működött az open world.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Azért most letettem a hajam egy picit, nem sztorihoz kapcsolódó, de spoilerbe teszem:
indítottam egy új karaktert, gyorsan Kreetre értem megint és felfedezgettem kicsit. Találtam egy civil bázist, aminek a jámbor népét épp terorizálta egy lvl 10 terrormorph (én lvl 2), a helyi civilek ugyan lövöldözték, de hamar felszecskázta őket, odaértünk, mi is elkezdtük lövöldözni, de Vascónak is gyors vége lett, úgyhogy bemenekültem az épületbe, ahol volt egy csávó, a terrormorph meg elkezdte szétbontani az objektumot. Lehetett hallani, ahogy ütlegeli, bent repkedtek a cuccok, felrobbant a porral oltó, csávókám szokásos Bethesda npc módon készenléti módban rettegett, én közben jól kiraboltam, majd eladtam neki a cuccait, aztán végül inkább elhagytam a helyszínt, hogy megütközzek a szörnnyel, ami hosszú percek alatt győzelemmel ért véget. Na ez egy olyan random encounter, amire azt mondom, érzésre érzékelhetően fejlődött a F4 Deathclaw összecsapásaihoz képest, hiába ugyanolyan szar (sőt, szarabb) a harcrendszer. Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Persze, már az első gameplay trailer óta borítékolható volt, hogy gagyi lesz. Kapásból az, hogy nincs VATS és ezzel a Falloutok minimális taktikai mélységét is kukázta a játék egy óriási mínusz, konzolon ugyan jobb az irányítás, mint a korábbi Bethesda játékoknál, de szinte semmit nem lehet testreszabni, súlytalan a gunplay, mintha légpisztollyal puffogtatnál és az egésznek a golyóspam darálás a lényege. FPS-ként és RPG-ként is értékelhetetlen, viszont az űrharc egy egészen más dimenzió, az egészen korrekt lett.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ha már itt szóba kerültek, kit mi zavar: engem az nagyon, hogy szkenner módban nem lehet teljes értékűen interakcióba lépni. Rengeteget szkennelek és állandóan elfelejtek visszalépni normál módba és nem értem, miért nem tudom kinyitni a rohadt ládákat meg ajtókat.
Meg azt lehet csak én nem láttam, nincs most előttem a játék, de custom waypointot tényleg nem lehet lerakni?[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz BusinessGuy #1324 üzenetére
például jópofa lenne ha lenne olyan hogy az álligpáncélozott ellenfélen szétlőnéd az oxigén ellátását elkezdene fulldokolni
Titkon reménykedtem benne, hogy valami hasonló lesz a játékban és máris több értelme lenne a melee karaktereknek, berohansz és elvagdosod a légcsöveiket meg ilyesmik.
Az AI miatt nem állítottam nehezebbre, ugyanolyan kőbuta marad minden szinten, csak többet kell lövöldözni, ami meg annyira azért nem fun. Az viszont tök jó lenne, ha külön lehetne állítani a földi és űrharcok nehézségét.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz proci985 #1415 üzenetére
Resource-okat érdemes a hajón tárolni, mert onnan crafting közben is eléred, nem kell konkrétan nálad lenniük.
Kaják elvileg mind gyógyítanak pár hp-t, de ahogy néztem vannak olyanok, amikből majd lehet főzőcskézni is.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
nagyúr
-
Bad Pritt
nagyúr
Én is diplomatával kezdtem, kevés olyan kasztot láttam, aminél mindhárom kezdő skill hasznos lett volna számomra, ez viszont nagyon passzolt. A tutorial kalózkapitány négy skill check-jét csont nélkül hozta a persuation, szóval eddig meg vagyok elégedve.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Hát én bejelentés óta vártam, Daggerfall óta játszom és imádom a Bethesda RPG-ket és én sem csalódtam, jól felkészítettem magam arra, hogy mi is várható ettől a címtől.
Számomra egészen üdítő tud lenni, hogy néhol kifejezetten archaikus a játék és látom benne az ős-Bethesda RPG részleteket csak egy teljesen új világban és köntösben.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Relatív hamar látni lehet amúgy, hogy ebben a játékban más skálán mozognak az árak és teljesen felesleges minden szart felvenni, mikor New Atlantison megnézed az eladó hajókat és öt- meg hatszámjegyű összegeket látsz... hát nem a 15 petákot érő szigszalagokból fogod összeszedni a kövi járgány árát.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz MasterDeeJay #1602 üzenetére
Én a társasjátékokat szedem össze, akarok egy gyűjteményt a szüleimnél vagy a lakáshitellel terhelt házamban.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Vagy csak szimplán nem olyan látványos, hogy tölti. Pl. itt ez a toast:
3hp-t tölt, ha van 150 hp-d, akkor kb. alig látszana az életerő csíkodon a változás. Hasznos lenne, ha pontos értéket is írna amúgy, mert így folyton ki kell lépkedni a státusz menübe.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
25 Tips I wish I knew Before Starting In Starfield (Spoiler Free Guide)
Vannak benne alapvető dolgok, meg hasznosabbak is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ha tanácsot elfogadsz, az első végigjátszásod legyen intuitív, menj, amerre tetszik és lesz, ami lesz, utána a többi lehet majd szisztematikusabb meg okosabb. Bethesda mércével HLTB szerint annyira nem nagy a játék amúgy, viszont a szétszabdalt világ meg lehetőségek miatt szerintem könnyebb elveszni benne.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz gulupeti #1812 üzenetére
Hát itt vagy szkenner módban vagy és akkor értelemszerűen tudsz szkennelni meg jelzi a felszedhető tárgyakat, helyszíneket, távolságokat, kapsz egy legjobb útvonalat a kijelölt küldi felé, cserébe nem tudsz interakcióba lépni ajtókkal, személyekkel, vagy a másik módban vagy és akkor kb. semmit nem jelez, cserébe tudsz interaktálni. Más játékok manapság ezt úgy oldják meg általában, hogy gombnyomásra felvillan minden egy pillanatra és akkor gyorsan tudsz orientálódni, vagy egyáltalán nincs rá szükség és minden azonnal látható.
Ilyen két fél-fél értékű nézetet régen pl. az Assassin's Creedek használtak (high profile - low profile), de nem véletlen kukázták ott is, felesleges nyűg volt. 30 óra alatt a Starfieldben sem látom igazán értelmét, egyetlen nézettel meg lehetne oldani mindent, ami a játékban van.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz gulupeti #1824 üzenetére
Engem ajtóknál zavar baromira, hogy végigsöprök egy szobát szkenner módban és utána vissza kell váltani, majd a kövi szobában megint vissza, ha egy szekrényt akarsz kinyitni akkor megint oda-vissza...
Igazából az a vicc, hogy a talajon ez a játékmenet tokkal-vonóval Fallout 4 és ott nem volt szükség ilyenre, de gondolom így megvan az az illúzió a fejlesztők részéről, hogy innováltak valamit (feleslegesen).[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol fejhallgatóval hibátlan működéssel!
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékonzol + kontrollerrel + töltővel garanciával
- Eladó PS4 PRO 1TB
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen