- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- ASUS routerek
- C# programozás
- PHP programozás
- Aliexpress tapasztalatok
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Router gondok
- SkyShowtime
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Windows Insider Program
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
válasz bringasisti #12926 üzenetére
Köszönöm a nevelő jellegű hozzászólásod. Nyilván nem állnánk neki visszajelzőt építeni, ha még nem láttunk volna fázisceruzát (amire egyébként nincs szükség jelen esetben, helyette multiméter kellhet inkább). A kérdésem arra irányult, hogy mennyire nehéz ki/szétszedni, illetve van-e benne hely némi plusz alkatrésznek (pár led). Feleslegesen nem szeretnénk kibontani, mert más, könnyen elérhető helyre is be lehet rakni a ledeket, csak itt jobb lenne. Egyébként magyarázd már el, hogy a viharba tudjuk felrobbantani a szétszedésével az autót (most a nagy áram belevezetését a tankhoz menő kábelbe ne írd, az nem ér).
.
-
426os
őstag
-
rob210
nagyúr
válasz bringasisti #12947 üzenetére
Jól tudod nem lehet.
Csak olyan motort lehet beépíteni amilyennel eredetileg gyártották és csak azonos hajtóanyagút.
Pl. egy diesel golfot nem lehet benzinesíteni és fordítva sem.De pl a Golfot (II) gyártották 1.3 as és 1.6 os valamint 1.8 as blokkal is azokat pl. ki lehet cserélgetni de a papíroztatása iszonyat pénz.
Ráadásul a műszakin ilyenkor alaposan átnézik, hogy az esetleges teljesítmény növekedéshez a fékrendszer is ki lett-e cserélve és az egyébb apróságok.Renault power
-
Kisbatyu75
tag
válasz bringasisti #12974 üzenetére
Hát akkor mégsem fogok neki esni, mert még csak hasonló szerszámom sincs.
mobil: Xiaomi Mi 9T PRO; PC:intel i7-7700
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #12986 üzenetére
Nekem van egy pluszban valahol ha érdekel. De bontott, bár nem is biztos, az is lehet hogy új, meg kell majd néznem.
[ Szerkesztve ]
-
bYt
csendes tag
válasz bringasisti #13013 üzenetére
Vízpumpánál ereszt a hűtővíz, a furcsa az hogy sokkal gyorsabban kifolyik álló helyzetben, mint menet közben. Azt meg tudtam állapítani, hogy nem a csövek vannak kilukadva, de szerelőakna hiányában nem tudok többet megállapítani. Lehet hogy az egész pumpát cserélni kell vagy csak tömítés gond?
Köszi a segítséget.
-
Dokka
csendes tag
válasz bringasisti #13023 üzenetére
A hátsó ablakfűtés meg a kettővel feletti lámpa villog szinkronba azért tippeltem volna a hátsó érintkezőre.
Köszönöm a tippet.
Meg fogom nézni amint lesz időm szétkapni. -
KisCobiii
aktív tag
válasz bringasisti #13051 üzenetére
Alapvetően alapjáraton lehet hallani és érezni, hogy be-be puffog folyamatosan a gyújtás és finom egyenletesen terhelésen 2500rpm-ig néha bele-bele rángat, ha komolyabb terhelést adok neki, akkor nem érezhető és magas tartományokban sem.
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
rob210
nagyúr
válasz bringasisti #13056 üzenetére
Hidd el, hogy a nem megfelelő ellenállás miatt "ugrál" el a szikra.
Nem lesz ott más hiba.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13071 üzenetére
Köszönöm. Elindult, tippre kerestem végül az 1. hengert. Utána jobb forgásirányban gyújtási sorrendben tettem fel a kábeleket 1-3-4-2. De valami még nem Ok, mert nincs szép hangja, motormosás előtt tökéletes volt. Lefulladáskor visszaköp a karbiba, és alapjárat sincs.
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13073 üzenetére
Holnap megnézem így is, csak a gáz, hogy 4 hengerrel indult szépen (negyedfordulatra) majd kakukk, elment vadászi az egyik, de gázadásra visszajön. Először azt hittem az alapjárati mágnesszelep csatija jött szét, akkor ilyesmit csinál, de az jó.
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13073 üzenetére
Ja és nagyon köszi a képet hozzá.
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13088 üzenetére
Sehogy nem jött ki a csavar, pedig az AC-t is lebontottam. Már arra is gondoltam, hogy nem szállít eleget azért dadog be.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz bringasisti #13119 üzenetére
A zöld nyílnál a seegert rosszul mondtam nem kell bántani, csak a bowden végét kiakasztod a barna bakelit elforgatása után felhúzod a házát a bowdennek és akkor oldalt kinyomod a lemezböl
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13102 üzenetére
Ma délelőttöt autószerelésre szántam. Kiszedtem a gyertyákat, és belőttem ahogy írtad a kábeleket. Megfordítottam 180°-kal az elosztót, így jelen van minden. Az első gyanús dolog, hogy kézzel nem bírtam megmozdítani sem a motort gyertyák nélkül. Már a tavaszi szelephézag állításnál is szoros volt, ott is 5. be tettem, úgy húztam, de így is alig jött. Beindítva csúnya morgós hangja van, csináltam videót, a gázt elvéve csattan egy kicsit és leáll. Utána összeraktam az autót, és irány próbakör, elvégre egy takarításnak, a termosztát és a vízcsövek cseréjének indult. A sarokra érve (100 m) már forrt majdnem a víz. Tartály és a csövek fölfújódva, égett gumiszag dől a motorból. Ja és 2-est nem tudtam kapcsolni, nem bírta el. Viszont nagyon könnyen pörög föl a motor. A friss ékszíjon találtam égésnyomot. Holnap reggel folytatnám a keresést. Kérnék tippet merre induljak el. A videót szintén holnap tudom föltölteni valahova.
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13138 üzenetére
Köszi előre is. Még annyi, hogy brutál füsttel indult el (nem füstölt előtte), és csak fél perc múlva hagyott alább. (00:30-ig dolgozok ráérsz). És még egy ami fejembe jutott: helyes gyújtásnál alig bírja tekerni (elsötétülnek a kontroll lámpák, megáll az önindító), ha elforgatom a kábeleket (szándékosan) simán forgat az önindító... Nekem ez már UFO kategória. Test kábeleket végignéztem, reszelve kontaktozva.
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13140 üzenetére
Köszönöm a választ. A legrosszabb nem baj, legalább van indokom venni egy nyomatékkulcsot
Részletkérdés de:
Termosztátházat cseréltem, termosztáttal, új tömítésekkel.
Vízcsöveket cseréltem, átmostam a rendszert, tiszta víz jött le, és ki is.
A gyújtás elosztót kompletten szoktam cserélni (pl egész napos vízben gázolás után.) Nem állítom el, csak a blokkon oldom a két csavart és kint is van, ha megnézed a rotor irányát 1 féle képpen lehet összerakni. Felhőszakadás után is indítható lesz, ha nagyritkán beázna.
Nem nyúltam a hengerfejhez. Félek a hülyeségem miatt az egyik utógyújtás repeszthette meg a hengerfejet, ami odáig tökéletes voltBíztam benne, hogy valami sokkal szebb hibát írsz, de most is tanulok valamit. Nagyon köszi, ha jutottam valamire írok.
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13147 üzenetére
Megnézem tüzetesebben, már majdnem sötét volt, amire a takarítást befejeztem. Teljesen épnek tűnt. A vízleeresztő csavarra gondolok, amit 17-es kulcs nyit. Iszonyat dzsuva áll a hüvelyek mellett. Gondolom a csavar kitekerése után lefolyna, vagy ki tudnám piszkálni. Köszi
-
Norbert@270
csendes tag
válasz bringasisti #13150 üzenetére
Sajnos nemtudom
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13154 üzenetére
Én elvittem a hengerfejet Szakálékhoz, 20+áfa a komplett felújítás. Kedden vissza is kapom. Addig házilag síkolom (vasasztal+vízpapír) a leömlőt, meg a csonkot, fél mm van mindkettőben. Holnap meg kárpittisztítás végre. Jót fog tenni a 3 éve berakott felda üléseknek, most keddig úgysem megy sehová
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13160 üzenetére
Kibékülnék egy üres, de papíros Forman kasznival is. De az elmúlt 1 évben nem találtam olyat, aminek nem lyukas az első tornya, vagy legalább alulról nincs cafatosra rohadva.
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13162 üzenetére
De gondolom a 4 néha 5 ember + csomag sem tett neki jót, meg az a pár ezer km földút sem szintén pakolva. az MME-s mazda pickup után mindenhol elment/gy, és idáig csak a középső dobomat vágta le egy 'kő'. Persze nem erre lett kitalálva. De nagyon élvezem, hogy ami befér a lökös alá azon átmegy. Pl.: Albán földúton olyan hidat találtunk, ami csak egy pár az útra fektetett vasbetongerendából állt. Sehol nem ért le, átment simán. Csak a Samara jobb nála, de a Formanba több hátizsák fér.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #13169 üzenetére
A 4 darab ennyi.
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13182 üzenetére
Ismétlés a tudás anyja, gyújtást ismét szét jelre össze, eltoltam az Alfásokhoz, lámpával megnézték,elraktam 90°-kal de nem értem hogy... jár, húz tökéletes köszönöm mindenkinek a segítségét, ötletét. Én voltam béna; ismét. Indulhat egy kis szépészet.
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13189 üzenetére
Kompletten lehet kapni. Mi a különbség a '93 utánin? Abból Valeotól a Marellin át az SKFig mindenféle van.
Mágus? -
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13191 üzenetére
Akkor én is azt teszek bele. Mennyire bonyolult kiszedni/kicserélni?
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13193 üzenetére
Nem mert egyezik a szíjtárcsájuk, azokról van fénykép. Árban nincs olyan egetrengető különbség.
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13195 üzenetére
Nagyon-nagyon köszönöm!
-
dsandor
csendes tag
válasz bringasisti #13210 üzenetére
A pulldownban lévő hajszálrugókra gondolsz ? Azokat nem néztem közelebbről. A csappantyú könnyen mozgatható a mozgatójával, csak a lépcsős tárcsa nem engedi bezáródni.
-
Pityu86
csendes tag
válasz bringasisti #13216 üzenetére
úgy tudom 85 utáni 120L-k már fel vannak készítve az 5 fokozatú váltóra (karosszéria)
tankot cserélni kell ezzel tisztában vagyokKorrekció alatt mire gondolsz? motor - váltó között?
-
Pityu86
csendes tag
válasz bringasisti #13218 üzenetére
tehát összefoglalava a saját dolgom könnyítem meg, ha egy 5gangos váltóval szerelt autót veszek, mert bármelyik motorral kompatibilis (favorit, felicia, ?fabia?) és így nem kell az autón (karosszéria) alakítgatni és egyáltalán beszerezni azt a bizonyos 5sebességes váltót...
természetesen az "apróságokat" is meg kell oldani (hűtéskör és légszűrő, ahogy említetted)
[ Szerkesztve ]
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz bringasisti #13224 üzenetére
Nincs előttem, ezért nem tudom a márkát valami Bumilkov, vagy hasonló van beleírva plusz a régi cikkszám, amíg a vikásba egy pici v jel van, asszem körben, meg valami vonal. Most volt előttem mindkettő, holnap meg tudom írni délután a pontos gyári márkát.
Kérdezek én is; ha hülye voltam és nem jelöltem össze a tartóbakot a kasznival, hogy kell beállítani, hogy hirtelen gázelvételre ne legyen hangja? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #13236 üzenetére
A puhább a jobb. Nem törik el, hanem deformálódik, majd visszanyeri alakját.
-
bringasisti
Topikgazda
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #13239 üzenetére
Én csehországból rendelem, ott van ilyen jó áron. Sajnos még nem szállítanak nálatok.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #13243 üzenetére
Ehhez minek emelő. Én 1 kézzel megtartom, a másikkal rakom a csavart. Bár vettem már ki favi motort egyedül kézzel, meg is b@sztam a derekam.
-
rigo82
csendes tag
válasz bringasisti #13243 üzenetére
ott a tengelyen is van gumi ?ezzel nem vagyok képben
-
#25529296
törölt tag
válasz bringasisti #13255 üzenetére
Hogy lehet megnézni, hogy falsot szí-e? Meg lehet valahogy nézni, hogy belül dolgozik-e össze, vagy kívülről szív falsot? Kívül már egyszer bekentem szilikonnal minden létező helyen és nem változott meg a járása.
Ti hogy szoktátok az ilyen hibát keresni?
-
#25529296
törölt tag
válasz bringasisti #13257 üzenetére
nem láttam még ilyet
-
bringasisti
Topikgazda
válasz bringasisti #13261 üzenetére
A pillangó szelep szélén mérve 0. 1-0. 12 millimétert kell nyitva lenni
BENEFON DELTA--------N8
-
#25529296
törölt tag
válasz bringasisti #13261 üzenetére
húha... nekem mindkét pillangó koppanásig zárva van. ha holnap nem esik az eső, előveszem és beállítom. remélem csak ez a baja! holnap megírom, hogy mi a helyzet... addig is köszönöm a segítséget!
-
bringasisti
Topikgazda
-
#25529296
törölt tag
válasz bringasisti #13265 üzenetére
igen köszi! pont most néztem a könyvben! ez összhangban van azzal, hogy az alapjárati levegő csavarom tökig ki van tekerve és így is éppen megvan az 1000-es alapjárati fordulat. remélem csak ez okozza a rángatásokat, de van egy sanszom hogy még falsot is szív! holnap ránézek és készítek lenyomatot a fedélről vagy ráteszek egy tolómérőt, hogy lássam az egyenetlenségeket.
[ Szerkesztve ]
-
rigo82
csendes tag
válasz bringasisti #13270 üzenetére
Azt megköszönném
-
bringasisti
Topikgazda
-
rigo82
csendes tag
válasz bringasisti #13273 üzenetére
igen nálam is ilyen közel van egymáshoz holnap beütök valamit aztán jelentkezem
-
Pityu86
csendes tag
válasz bringasisti #13277 üzenetére
Úgy látom más is belefutott ebbe a hibába. Az utángyártott vízpumpák (legalábbis a motortartó bak) egy forintot nem ér (1hónap alatt 2db-t cseréltem), de egy kis barkácsolással javítható. én egy kis karosszéria tömítő pasztát használtam. Viszonylag hamar megkeményedik (gumiszerű anyag lesz) -
Kisbatyu75
tag
válasz bringasisti #13283 üzenetére
Köszi a választ!
Erről van szó?: [link]
Azt írja, a műanyagot külön is lehet kapni. Egyébként miből szoktad csinálni?[ Szerkesztve ]
mobil: Xiaomi Mi 9T PRO; PC:intel i7-7700
-
#25529296
törölt tag
válasz bringasisti #13299 üzenetére
Köszi a segítséget, jó hogy valaki válaszol.
Igen, olvastam és láttam a skoda bibliában is, mindkét pillangót kinyitottam résnyire. Ma kicsit vissza is vettem belőle, mert nem tudtam 1000 alá állítani az alapjáratot. Nekem 850 körül nagyon instabilan jár, ezért úgy szoktam, hogy felveszem 1100-ra és amikor felkapcsolom a világítást és a fűtést, leesik 1000-re.
Már a sírba visz ez a véletlenszerű rángatás. Asszem cserélek kondit, van tartalék trafóm, veszek új gyújtás kábeleket és elosztó fedelet meg kismegszakítót. Már úgyis ideje cserélni őket. Ha ezek után se jó, ránézek a szelephézagokra. Azt hiszem régebben már állítottam többször is, de nem javult meg. Igazából az elmúlt 3 évben már mindent kicseréltem, amiről itt szó volt, úgyhogy nem sok jóra számítok és már ötletem sincs, hogy mi lehet a baja. Persze egy komplett gyújtáselosztó jó lenne, de nincs és a boltos sem tud rendelni.
A gyújtásmegszakítónak mi lehet a baja, ha az okozza, a munkahelyen meg tudom javítani?
Előre is köszönöm a segítséget!