Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz sb #623 üzenetére

    Ez nem annyira kivételes játék. A tesztjeinkben használt játékok 50-65% közötti terhelést fejtenek ki. A Crysis 2, ami nagyon alulterhel, de annak is megvan az az oka, hogy abban a játékban a GPU raszterizálás melletti hatékonysága nem az optimális 90%, hanem 20% körüli. Gyakorlatilag a raszterizálás lépcső számításainak 80% felesleges a Crysis 2-ben. Ilyeneket nem szokás játékba rakni. Még a Crytek is eldobta ezt a technikát és átálltak pixelpontos DM-re, amivel csak az elvégzett raszteres számítások 10%-a felesleges. Ők is belátták, hogy a Crysis 2-ben hülyeséget csináltak.

    Amit hallani, hogy a DX Next (belsőleg nem DX12-nek hívják) az Xbox One API-jának átdolgozott változata. Ha ez így van, akkor jó lesz.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák