Új hozzászólás Aktív témák
-
Chiller
őstag
Na jó ez oké, de tényleg olyan sok erőforrást/tranzisztort igényelne az a plusz 56 UAV?
A későbbi (csúcskategóriás) maxwellek azért gondolom csak megkapják a több UAV-t...
Remélem ennek nem az lesz majd a következménye, hogy megint kapjuk az optimalizálatlan/bugos/lassú/gépigényes konzolportokat..
-
djculture
félisten
Nagyon nemjól hangzik, mert kifog ezzel törődni a mai konzol központú játék készítési világban hogy erre renegeteg munkát szánjon hogy az álltalad leirtak szerint működjön nekem a játék. Borítékolom hogy senki.
Hardverekkel foglalkozom nem értek a programozáshoz de gondolom hogy erre nem kevés munkaóra menne el.
Ezek után már nem is annyira teszik ez a vga széria.[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
Kösz. Értem, az energia hatékonysága valóban nagyon jó a Mexwllnek és ilyen szempontból teljesen jó a mobil vonalat megcélozni. FirePro térnyerése elég érdekes, ez nem a Mac-ek AMD-re váltásnak hatása lehet?
Érdekes eddig pont fordítva voltak a teszteredmények ugyanezeknél a kártyáknál egyel régebbi verzióval... -
Eddig azt mondtad,hogy a Tomb Raider a rekorder, ami a DX alatti GPU kihasználást jelenti, ugyanis itt nem 65, hanem 70-80%-ot mondtál.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
sb
veterán
Nem csak azzal mérik. Computerbase-en mértek egy rakás játékkal.
Kovsol, tudom mi a TDP, de ekkora különbség nem jöhet ki. Értelmetlen az egész. AMD oldalon is van 55, 80, stb TDP-s kártya. Nekem is 7850-em van és látom, hogy kevesebbet eszik 130W-nál, de azért nem a felét. Akkor vajon miért lett 130W TDP?
Abu, ez nyilván neked is szól.
szerk: Abu, nézd meg a computerbase tesztet. Ott van azonos fogyasztásra belőtt fps mérés és fordítva is: azonos fps mellé mért fogyasztás. Mindenféle kihasználtság mellett ugyanolyan hatékony.
[ Szerkesztve ]
-
-
Prof
addikt
Abu lenne egy kerdesem. Ugye tudjuk, hogy az 750Ti hardver szinten csak a Dx11-et tamogatja, 11.2-t szoftveresen tudja. Amit megertek, mivel alig van olyan jatek ami Dx11+-t hasznal rahagyjak az AMD-re, hogy koltse a penzet az uj DX-ekre.
Na mar most a BF4 pl. hasznal elvileg 11.1-es feature-oket. Hogyan valosithato meg igy korrekt osszehasonlitas? (pl. FullHD low-nal lehet, hogy mar csak dx11 alap feature-oket hasznal)Kerdem en, hol lehet annak utananezni, hogy mik azok a valos featureok adott jatekban amik a DX11.0 felett vannak mar.
Kepminosegben ha szoftveresen megoldjak Nv-nel, akkor nincs kulonbseg "elvileg". A gyakorlatban, hogy lehet ezt lekovetni, hogy valoban ugyanazok a effektek lefutnak az NV karival mint az AMD-vel?
Viszont ilyen esetben elvileg az NV kari a CPU-t jobban terheli, vagyis ahol a CPU limitalo tenyezo ott fordulhat a kocka es mashova pozicionalodik a kartya, mint a VGA limites felbontason. -
GhanBuri Ghan
őstag
Node nem érné meg az AMD-nek is, hogy a felsőkategória alatti kártyáit (azaz a R7-eseket) az energiahatékonyságra hangolja? Hiszen a hc játékosok úgysem fognak venni, csakis az R9-es szériából.
(nem lehetne a tudástárba tenni valamit ezekről a SOC építési módokról, mint pl. a high performance? Tudom, hogy valamelyik kommentben már tárgyaltátok, de a netet áttúrva sem találtam érdemi infót, angolul sem - gondolom, rossz szavakkal kerestem)
-
Zorel
senior tag
Jaj ne, már megint tolod ezt az iszonyat nagy baromságot, hogy NV-ét nem érdekelni a PC-s AAA címek és a hardcore játékosok. Ennek a 1st genes Maxwell-nek semmi köze nem lesz majd a felsőbb kategóriára tervezett Maxwell-hez ami már 20nm fog készülni. Nem hiába maradtak ezek a 7xx szériába.
"Tudást beáldozza az energiahatékonyságra?" Ez az állítás még erre a szegmensre sem igaz, mivel a két új kártya hozza a teljesítményben elvárható szintet és emellett még kevesebbet is fogyaszt mint a konkurencia.
A másik meg, hogy elég ha megnézzük a jelenlegi "hardcore" szintet, ott is az NV van előrébb (780Ti) fogyasztásban és teljesítményben is. Egyszerű az lenne, ha nem lenne ez a folyamatos AMD-s hittérítés a részedről, mert iszonyat unalmas és ráadásul ezekben az esetekben nem helytálló.[ Szerkesztve ]
-
siriq
őstag
Konzolon meg szandekosan nem fut ugy mint egy harom eves pc-n?(konzolon sz@rabbul, welcome nextgen apu) Lattam mit tud egy Thief ps4-en meg pc-n.
Nemsokara Thief jatek de sweetfx-el:[link][ Szerkesztve ]
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
Peat;)
veterán
"Az eddigi eladások alapján egyébként egyelőre mindenki örülhet." - leszámítva a játékosokat akik megjelenéskor vásárolták meg az új konzolokat. Szerintem meg ez a legfontosabb. A legjobb, időtállóbb játék konzolra a BF4 jelenleg. Ez max annak jó aki fél az elején fél megvenni a gépet, nehogy valami szériahibája legyen, mert sok mindenről nem marad le. A teljesen logikátlan túlkereslet viszont nagyon jó játékokat vetít előre, de aki sorban állt, idegeskedett, netalán nagyobb árat fizetett a hype miatt hogy minél előbb nála legyen.. az lehet nem annyira örül.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
Azért nem örülnék mert nincs értelmes játék rá, a bf4 bughalmaz lett, a watchdogs elcsúszott, ahogy pár másik cím is, amik megjelentek exkluzívok azoknak leginkább a játékelemeket tekintve voltak komoly bajai, nem jött semmi átütő siker. Tehát akik plusz energiát fektettek be hogy legyen premierkor konzoljuk eddig mondhatni hogy nem nyertek semmit ezzel, max akkor ha ezt megelőzően semmilyen gépük nem volt.
A gamer vásárlóbázis nem vett volna ilyen konzolokat ennyire megőrülve, ezeket nagy részt behülyített emberek vásárolták meg. 6 évig volt konzolom, leginkább azokon játszottam, a nintendo wii és az x360-am is mutatott olyat amit a pc akkoriban nem, valamilyen elemben. Az új cuccok ezzel még adósok, a régi konzolokra izgalmasabb címek jelentek meg a közelmúltban.A konzolok iránti keresletet nem magyarázza a szolgáltatás minősége és kínálata egyik új konzolnál sem, ezt bátran le merem írni, aki ennek ellenkezőjét állítja annak szimplán kimaradt az ezt megelőző összes konzolgeneráció az életéből.
A 8-9 éves életciklust éppen hogy eléri majd az x360 és ps3. A mostani konzolokra ne vetítsük rá az előző generáció időtállóságát, mert az csak egy tippelésre adhat támpontot, semmi másra. Most hogy nem veszteséggel, vagy minimális veszteséggel árulják a gépeket a gyártók semmi okuk arra hogy hosszú életpályát futtassanak a jelenlegi generációval. Ha elér egy olyan szintre a fejlődés ami jelentős előrelépést enged meg akkor az egyik gyártó meg fogja lépni, különösen a 4k-s kijelzők miatt. Azon azért elég meredek lesz az xbox one 720p-900ps felbontása.
[ Szerkesztve ]
-
sb
veterán
És ilyen szempontból nem lenne jobb egy átlagos terhelésű játékkal megnézni? Ha a Metro LL a 30-ből 1db kivételes játék akkor nem sokat mond el az ezzel mért szám az általános fogyasztásról.
Persze a max "reális" fogyi is infó mondjuk a táp tervezéshez, de mellé lehet, hogy praktikus lenne egy másik mérés is az "átlagra". (Bár táp tervezéshez meg akármennyire is irreális, talán mégis a prime+furmark a legjobb... mégse haljon le extrém, nem hétköznapi terhelésre se a gép.)
Más: Megy itt a vita a dx11 vs dx12 körül, hogy mi várható.
Én írtam, hogy inkább a dx 11.2 és AMD feature-ök (pl Mantle) érdekesen a konzolok miatt. Te mit látsz ilyen téren? A konzolokra eddig semmi érdemleges nem jött ki, de gondolom van róla képed hány játék készül ami érdekes lehet a fenti kérdést tekintve. -
stratova
veterán
Akkor viszont szvsz M$ szépen ki kell hogy tolja a megjelenését. Vagy még jobban rá kell gyúrniuk a játékon felüli szolgáltatásaikra is, mert így már konzolnál erősebb PC sem feltétlenül lesz szükséges azonos teljesítmény elérésére. Esetleg megint keresnek valami konzol-only szolgáltatást (mint anno a mozgásvezérlés, mert bár a Kinect később elérhetővé vált PC-re is kb. nem fejlesztett rá kb. senki játékot). Plan B: (ami eddig is) húzócímek PC-s megjelenésének mesterséges késleltetése vagy megtartása exkluzívként.
-
-
siriq
őstag
Nem kell ram haragudni amikor a hsz java reszt figyelmen kivul hagyom(badarsag, nem erdekel ki akarta megszerezni, hogyan palyazott ra stb.). A nextgen konzolon egy minimum 30 fps-t sem tudnak sokszor tartani.
Tele fogjak nyomni effekt steroid bombaval. Marha erdekes lesz majd nezni a frame pacing teszteket a nextgen cuccokon.
Ezert nem elegedett a vasarlo, kapott egy akadozo sz@rkupacot. Annyi penzert.
Hol emlitettuk az 1080p 60 fps-t(nem csokkenot).[ Szerkesztve ]
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- EA Sports WRC '23
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Trollok komolyan
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Bontatlan RADEON RX 6600 8GB / RX 6700 XT 12GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- AMD Dell RX 6800 XT Triple Fan 16GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AORUS MASTER / ROG STRIX WHITE RTX 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs