- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- DIGI internet
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
Új hozzászólás Aktív témák
-
M@trixfan
addikt
A raytrace témába én csak blevau, ám mint user azt látom, hogy a legalább 30 fps-t tudó real time demókban a tökéletes megvilágítás mellett a grafika nagyon gagyi. Szerintem sokkal inkább azért lesz meg a fotórealizmus pár éven belül hagyományos technológiával mert pszichovizuális szempontból egy bizonyos részleten túl már nem vesszük észre a realitástól való eltérést. Persze ki lehet elemezni, darabjaira szétszedve, de nem ezt tartom fontosnak. Néhol az Alien Isolation játékban látott részletekben már-már fotorealisztikus hangulata van az embernek.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
#16939776
törölt tag
Ez megint egy bulvár hír.
Nem akarok foto-realisztikus játékokat.
Nagyon nehezen éli bele magát az ember, mikor valamivel interakcióba kerül, kiderül hogy egy az egésznek semmi köze a valósághoz, és rögtön zavaróvá válik hogy egy cső egyik végéből rohan a másikba...Hozzá a hardvert meg az ürge életbiztosításából szeretném megvenni
-
Shreky
tag
Valaki írhatna egy fotórealisztikus Tetrist, vagy passziánszt, csak hogy lássák a szkeptikusok is hogy lehetséges a dolog már most is a játékokban.
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! :D
-
Duck663
őstag
Erre gondoltam én is, de ezt a grafika finomításával össze lehet fűzni, hogy mondjuk a köpeny, ha már azt hoztad példának, ne csak rásimuljon, hanem mondjuk ki is nézzen valahogy, ne legyen szögletes a mozgása. Szóval a kettőt valahogy párhuzamosan kellene fejleszteni, egymást kiegészítve,
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
-
Áááá, dehogy hiszem el, hogy ezeknek a kis harmatos cpu magoknak nem elég a számítási teljesítménye, sokkal hihetőbb, hogy az NV és az MS közösen lefizette az Ubi-t, hogy csak 900p 30fps legyen a játék.
Te még hiszel annak a szánalmas tájékoztatásnak, amit a PH-n olvasol?
-
Valdez
őstag
válasz antikomcsi #66 üzenetére
Most lehet rosszul emlékszem, de az anvil motor nem épp a skálázhatóságáról híres.
Az lehet, hogy gyenge magok vannak a konzolokban, de 8 van belőlük, nem lepne meg ha csak 2-öt használna normálisan, ahogy ez eddig is történt az anvil(next) játékokban. Így persze simán lehet cpu limit. -
Jack@l
veterán
Gagyi egérrel/gamepaddal repülős/tankos külső nézetes multi lődözős játék sajnos, közepes grafikával. Nem sok köze van az intronak a játékmenethez.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Ha marad is 6 mag ami használható a rendszer futtatásán kívül bármi másra, és abból mind a 6-ot használja, vagy éppen csak kettőt, ebből mit lát a felhasználó?
A végeredményt.
Eltelt cirka 1 év és ott tartunk, a nagy hype ellenére ahol kezdődött a dolog.
Az pedig, hogy kinek a hibájából szerintem soha nem fog kiderülni, hisz csak egymásra mutogatás van.
Az én véleményem pedig az, hogy azért ebben szerepet játszik a hardver is. Hiába az állandóan szajkózott mega-giga brutál teraflop számítási teljesítmény, ha egyszerűen nem lehet mindent gpu erőből megoldani.
Tudom, egyszer, majd, valamikor...... ha a fejlesztők....
-
Valdez
őstag
válasz antikomcsi #70 üzenetére
Pedig ez főként a fejlesztőkön múlik, ki máson? Hiszen adva van egy fix hw, arra kell fejleszteni. És ha a fejlesztő azt nem képes kihasználni tökmindegy milyen okból, annak látható eredménye lesz. Az Anvilnext alapjai kb 7 évesek lehetnek, akkor még híre-hamva se volt semmi olyasminek, ami most a konzolokban van.
-
Meteorhead
aktív tag
Szerintem meg pont fordítva kellene lennie. Nem a hardver gyártóknak kellene megcsinálni a hardvert és aztán kuncsorogni a fejlesztőkhöz, hogy írjatok már rá egy épkézláb motort. A szoftver kifejlesztése sokkal de sokkal időigényesebb.
Szerintem kéne egy olyan motort/sugárkövetőt írni, amiről tudható, hogy milyen hardver lenne, ami el is vinné, de amíg nincsen, addig emulálva van benne minden trükk meglévő hardverrel. Gondolok itt valami GL-DX szerű cuccra. Mondjuk egy OpenRT vagy akármi, amihez az első driver GPU-n teszi a dolgát, még ha lassan is. Aztán ha használják elegen, mert maga az absztrakció jó és gyorsan lehet vele játékmotort írni, akkor lesz akkora felhasználói bázis, hogy megérje a befektetést a hardvert csinálni rá. Amíg nem tud valós időben renderelni, addig az animációs stúdiók építenek rá.
...szerintem.
-
Fiery
veterán
válasz Meteorhead #73 üzenetére
Nem gondolnam, hogy egy szoftver kifejlesztese sokkal idoigenyesebb, mint egy uj GPU architektura kifejlesztese. Attol fugg, milyen szoftverrol van szo, es milyen radikalis valtozasokat tennenk a GPU architekturaba, osszehasonlitva az elodjevel. Ha rajtam mulna, en megcsinalnam mindket reszet a dolognak, hazon belul, egy igazan utos "csomagot" leteve az asztalra, es utana mar csak a jatekfejlesztoket kellene bevonni a buliba. De lehet kisebb lepesekben is haladni, pl. elso korben egy kiegeszito gyorsitot kifejleszteni, ami parosithato a mostani CPU-kkal vagy GPU-kkal, stb. Vegul is, a PPU is igy indult (Ageia)
Az OpenRT remek otlet, de sajnos a mai vilagban marha lassan mennek az ilyen open dolgok, foleg amikor egy adott, nem feltetlenul piacvezeto ceg inditja el a dolgot. Nem akarok peldalozni, szerintem mindenki tud mondani egy open technologiat, ami mar evek ota keszul, es csak nem tud elkeszulni, raadasul hiaba open, ha nem csatlakoznak hozza a piacvezeto cegek Az lenne a jo, ha a ray-tracing kapcsan nem fordulna ez elo...
-
wolfman
veterán
válasz Meteorhead #73 üzenetére
Szerintem meg jó játékokat kéne legyártani, amik tartalmasak és érdekesek nem pedig futószalagon gyártani a tündöklően csillógó fotorealisztikus sz@rt!
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Reggie0
félisten
válasz VaniliásRönk #34 üzenetére
Az osztast vissza lehet vezetni osszeadasokra. Sot, arra vezetik vissza. A kerdes az, hogy altalaban az alkalmazasok gyorsulni vagy lassulni fognak-e attol,hogy ha implementaljak ezeket, mert nem mindegy, hogy az utasitasok hany szazaleka egy adott muvelet es az implementalasa hany szazalekkal noveli egy adott shader meretet, ami miatt vagy no a IC merete, vagy csokken a shaderek szama.
A megoldas szerintem inkabb abban lenne, hogy ha lennenek olyan fix funkcios egysegek, amelyek hardveresen konfiguralhatoak(kb. mint az fpga, csak nem olyan melyen). Pl. van 10 szorzo 20 osszeado egyeg, 1-2 donto logikai egyeg(cmp) es szamlalo es ezek adatutjait lehet konfiguralni.
[ Szerkesztve ]
-
VaniliásRönk
nagyúr
-
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz cskamacska #82 üzenetére
Agyonfilterezett felvételekre húzták rá a CGI-t mint annó a Sky Captain című horrorban?
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
mzso
veterán
válasz VaniliásRönk #83 üzenetére
Még csak nem is látszik agyonfilterezettnek. Amúgy lol, hogy van aki azt hitte, hogy így le tudják modellezni az embereket.
-
VaniliásRönk
nagyúr
Ha nem üt el látványosan attól a CGI-tól (márpedig nem), akkor elég rendesen televerték szűrőkkel, plusz motion capture is létezik, nem csak green screen. A szemek pár helyen elég bárgyún merednek a semmibe, de akkor csak nem foglalkoztak vele, hogy a színészek legalább fókuszáljanak valamire.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Politika
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Suzuki topik
- A Fractal Design fával díszített toronyházának testvére született
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...