Új hozzászólás Aktív témák

  • Fiery

    veterán

    válasz mzso #47 üzenetére

    Hogyne lehetne. Rengeteg mindent lehetne a GPU-kban vagy CPU-kban gyorsitani, csak az osszes ilyen megoldas penz-, ido- es terulet (chip terulet) igenyes. Csak akkor eri meg foglalkozni vele, ha egyertelmuen lenne ra igeny, meghozza szeleskoru igeny. Nem veletlen, hogy a GPU-kat is ugy tervezik, hogy minel sokoldalubbak legyenek, minel elemibb muveleteket oldjanak meg nagyon gyorsan. Minden, ami specialis igeny, oldd meg valahogy, es kesz. Ez a legtobb esetben eleg jo megoldas, hiszen me'g igy is gyorsabban kiszamitja az adott szoftver az adott eredmenyt GPU-n, mint CPU-n, de vannak olyan teruletek, ahol tenyleg jo lenne a hardveres implementacio. De valahogy nekem az az erzesem (persze lehet hogy tevedek), hogy nem is akarjak nagyon eroltetni a ray-tracing-et a gyartok, inkabb maradnak a "status quo"-nal, azaz a meglevo technologiak reszelgetesenel. Valamelyik cegnek az asztalra kellene csapnia, azt mondania, hogy akkor itt a cucc, megoldjuk hardverbol, de akkor gyertek es irjatok ra szoftvert, engine-t, jatekot. Talan a szinfalak mogott megy is ilyen puhatolozas, csak epp a szoftver/jatek keszitok nem hajlanak a dologra, nem tudom... Vagy az is lehet, hogy a GPU gyartok tudjak, hogy marha nehezen tudnak ezt megoldani dGPU-val is, iGPU-val is, me'g hardver gyorsitassal is, es me'g messze van az a pont, amikor ez megoldhato lesz, pl. a memoria savszelesseg vagy a videomemoria korlatja miatt.

Új hozzászólás Aktív témák