Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz katt777 #6465 üzenetére

    "Az a gáz, hogy ha berakják egy játékba a tesszelációt, akkor mindent újra kell számolni (nem csak feltétlenül a fizikát), mert a játéknak magának a tesszelált felületek ugyebár nincsenek ott, így azokon át lehet lőni, gyalogolni, stb. Mondjuk sok játéknak ez tesszeláció nélkül sem okoz gondot."

    Ezt soha nem értettem, pedig Abu is nyomja a témát...
    A tesszeláció általában csak apró részleteket ad hozzá a geometriához. Kockából nem csinál gömböt vagy fordítva (Bár lehetőség lenne rá :), de szvsz ilyenre hülyeség használni!).
    Akkor meg nem értem mi az a borzasztó nagy gond vele, hogy a feldolgozás végén van.
    Abu a tesszelált talajt és a belesüppedű ojjektumokat szokta hozni példának, de ez is elég extrém eset. Simán lehetne:
    1. Ilyen helyen is használni, de csak ésszel (pl. nem úgy mint a Heaven-ben, ahol tesszeláció nélkül rámpák vannak, vele meg lépcső...)
    2. Máshol használni, ahol ez a gond nem áll fenn... eleve máshol lenne igazán értelme. Kit érdekel az út tesszelálása, inkább a fő objektumok, ill. egyéb viszonylag statikus és az interakcióban tipikusan részt nem vevő objektumok, pl. fák, stb.. lehetne értelmesen használni. Ahol hozzá is adna a látványhoz.

Új hozzászólás Aktív témák