-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Agro
senior tag
Amennyiben ezt a produkciót mindig csak egy adott területen mutatja be akkor vélhetően hálózat hiba. Érdemes leellenőrizni, hogy más vodás is tapasztalja-e.
Amennyiben több helyen is tapasztalod akkor sim vagy teló hiba. Kicsi az esély arra, hogy ugyan az a hiba egyszerre több helyen is jelentkezik. Érdemes a kártyádat másik telefonban is kipróbálni.
-
club1
veterán
Jól érted. A telefont olcsóbban kaptad meg, ezt a (készülék)kedvezményt nem érinti az áremelés. Akkor lenne még jogod kötbérezés nélkül felmondani a szerződést, ha az áremelés mértéke nagyobb lenne, mint a jogszabályi kötelezettség miatti áremelkedés plusz az éves fogyasztói árindex. Azaz ha a kettő együtt mondjuk évi 10% áremelkedést magyarázna, de a szolgáltató átlagosan 12%-al emel.
-
kaliber
aktív tag
Azért mert sokan azzal azonosítják magukat amilyen szolgáltatást vagy terméket használnak -Intel vs. Amd, Nvidia vs. Ati- fronton is ezért dúlnak a harcok.
Nekem személy szerint tök mindegy minek hívják, amit használok ár-érték arányban legyen a legjobb és kész!
Ha valamelyik szolgáltató aljas módszerekkel emel árakat azt pedig nyilvánosságra kell hozni nem pedig eltusolni ez a mi (fogyasztók) érdekünk.
Bár ebben az utolsó mondatban foglaltakkal a jelenlegi kormány igen élen jár, úgyhogy van kitől tanulniuk.Miért jársz futni? Mert az élet rövid, a futástól kicsit hosszabbnak tűnik :)
-
addikt
Érdekes.
A tények mást mutatnak.
A Vodafone volt az első aki konkrét számokat közölve bejelentette mikortól és mennyi lesz az emelés.
Teljesen átlátható egyszerű kiegészítő havidíjat vezetett be ami semmilyen formában nem érinti a tarifacsomagok beltartalmát.8 napig korlátlanul kötbér nélkül bonthattak a készülékhűséggel rendelkezők is.
Mi a helyzet a másik kettővel?
T-Mobile a legkésőbb jelentette be az emelést, tarifacsomagok árait, percdíjakat és sok egyéb nem látható emelést hajtott végre.
Készülékhűségest nem engedett bontani egyáltalán.
3-4 órás várakozás volt a T-pontokban.
Jól láthatóan fele létszámmal dolgoztak.Telenor,igaz, hogy elsőként jelentette be,hogy áthárít, de szinte a mai napig nem közölte, pontosan mit és hogyan.
Teljesen átláthatatlan követhetetlen az egész.Szinte senkit nem engedett bontani, elérhetetlenek voltak a kapcsolattartók is.
Az egész cikk teljesen pontatlan ,és hiteltelen, ugyani nem tudni hányan szerepeltek a "felmérésben"
[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
-
Konczi06
tag
Nem feltétlen, de az esetek 90%-ában igaz Írta,hogy ICS használt, Jelly Beam-el probálkoztál már?
A Sony honlapjáról letölthető az update service nevű program. Az mindig a legfrissebb rendszert teszi fel neked rá. Egy probát megérnePSN: Konczi06 "Does not kills me, makes me stronger"
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)