- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Programozás topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- Ubuntu Linux
- Milyen routert?
- Proxmox VE
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Goldwin
aktív tag
válasz 4Grider #73351 üzenetére
Konkrétan nem értesítettek arról, hogy módosulni fog az ár. Ők azt állítják, hogy megtették, de valójában nem. Természetesen láttam, hogy drágult a havidíj, de csak később tudtam meg, hogy miért. Szerettem volna visszamenőleg visszakapni a régi és az új ár közti különbséget, de attól féltem, hogy ha megszüntetem az előfizetésemet, akkor erre nem lesz lehetőség. Természetesen utólag már bánom, hogy eddig nem tettem meg, mert így baromi sokat fizettem egy olyan szolgáltatásért, amit a konkurenciánál fele ennyiért is megkaphattam volna.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz Goldwin #73353 üzenetére
Tehát az értesítés hiánya a probléma? Marha egyszerű: Számlán kötelesek tájékoztatni az emelést megelőzően. Visszakeresed az áremelés előtti 3 hónap számláit és megtalálod az egyik végén lévő apró betűs részben, hogy emelni fognak. Automatikus a dolog már jó pár éve, szóval kétlem, hogy nem volt rajta. Persze a voda számlázásból bármit kinézek, az ellenkezőjét is.
-
4Grider
nagyúr
válasz Goldwin #73360 üzenetére
Szerintem ejtsd a témát. Bármikor bemehetsz és felmondhatod a szerződésed. Lezárt díjcsomaggal jó eséllyel két éve is megtehetted.
A hírközlési törvény úgy szól, hogy a követelések elévülési ideje 1 év.
Ha viszont nagyon rákattantál a dologra, akkor kérd be tőlük az adott időszak hiteles számlamásolatait. -
félisten
válasz Goldwin #73353 üzenetére
Nem tök mindegy miért drágul a havidíj, ha a konkurenciánál fele ennyiért megkapod ugyanazt?
Szerettem volna visszamenőleg visszakapni a régi és az új ár közti különbséget,
Ez pedig nonszensz. Volt egy hűség nélküli szolgáltatásod és még pénzt akarsz visszakérni?
[ Szerkesztve ]
-
Gallmix
aktív tag
válasz Goldwin #73353 üzenetére
Nem lehet, hogy csak átsiklottál felette, mint az emberek többsége?
Tavaly átállás volt egyik szolgáltatónál. Küldtek róla hónapokkal korábban levelet, meg technikai részleteket. Az átállás után látom külön részt, meg hírt is kitettek - valószínűleg akkor döbbentek rá sokan, hogy na nem megy... akkor elmondom a gondom - indulhatott a roham...
Az ilyen olyan változásokról állandóan jön sms... Sokszor már előre, amikor még az afsz nem is elérhető az oldalon. Nagyon valószínűtlen, hogy kimaradtál volna.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyi007
veterán
válasz #57378048 #73307 üzenetére
Ne legyél biztos abban hogy a Digis ügyfélszolgálatok fognak bezárni, átvették a MindigTv ügyfélszolgálati irodák munkáját is - Szegeden is a MindigTv iroda adta le a kulcsokat S innentől csak Tv Szervíz és Antenna boltként üzemel.
Vodafone nagy ÜFSZ egy van a városban (Árkád Szeged), meg egy üzlet a Tesco Extrában, míg Digi iroda van kettő is és így is alig látnak ki a munkából...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
ksav
csendes tag
Sziasztok! Tudna valaki segíteni az e-simben való átállásra hogy én vagyok béna vagy tényleg nem működik még mindig online? Belépek a saját fiókba de ott az e-sim funkciónál annyit ír fáradjak be .... Köszi!
-
MadMancs
veterán
válasz Reverting #73367 üzenetére
Nincs.
Automatikusan kapcsolják be.
Viszont Netfone még csak tegnap rakta ki Facebook oldalára hogy már elérhető, lehet még csak most van folyamatban mindenkinél a bekapcsolása. De akár megér egy telefon 1250-re vagy hibajegy ügyfélkapun hogy kapcsolják be ha eddig nem ment.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
rgeorge
addikt
válasz rgeorge #72934 üzenetére
Nos tegnap sikerült lekönyvelniük a befizetést... Egy levélre válaszoltak már 2022.12.28-án, amiben már megígérték, hogy könyvelni fogják, majd idővel észrevettem, hogy azt is kérik, hogy töltsem fel a tranzakció igazolást a megfelelő helyen is, azt is megtettem.
Szóval a 2022.12.19-én befizetett összeget 2023.01.19-én könyvelték le. Sőt, pár nappal előtte a 2022.05.31-i 6000 forintos szerződéskötéskor befizetett számlát is sikerült befizetettre állítaniuk, egészen addig 0 Ft tartozással és 2022.06.14 lejárattal szerepelt.
Valamint a hét elején sikerült csak a bankkártyát ismét regisztrálni, addig az sem sikerült.Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
MadMancs
veterán
válasz Bl.Gyo. #73375 üzenetére
Akkor nem aktív a VoLTE.
Ez akkora félreértés hogy ha hívás közben van net akkor VoLTE. Nem. 3G hálón is van internet hívás közben.
VoLTE akkor aktív ha hívás közben is 4G hálón marad. És egyik lényeges dolog amit észrevehetsz, hogy villámgyorsan kapcsol.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Bogyi007
veterán
válasz K Norbi #73377 üzenetére
Én meg a Go Light mellé még az ingyenes 1 GB-ot sem tudom bekapcsolni mert ez a csodálatos MyVodafone app olyankor mindig kilépteti a fiókomat...
Mondjuk nem csodálkozom mert a Jódolgoknál is mindig "közel vagyok" csak...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
RAZR_v3
tag
Ügyfélmegtartós csomagom van, alkalmazta rá a Vodafone a díjkorrekciót, a januári számlán már közel 10%-al emelkedett a csomag havidíja emiatt.
Szerencsére nincs sok hátra a hűségidő lejártáig, mert az ügyfélszolgálat tájékoztatása szerint kötbért kéne fizetnem, ha most felmondanám a szerződést.Igazából még így se rossz egy vodafonos ügyfélmegtartós csomag a publikusokhoz képest, bár nekem céges előfizetés mellett csak kiegészítő funkciója volt, nem az emelés volt a fő oka annak, hogy meg fogom szüntetni. Csupán a tapasztalataim megosztása érdekében írtam ezeket a sorokat ide.
Szép volt, jó volt, köszönöm, ennyi, a jelenlegi ügyfélszolgálati háttérrendszernek a leváltását már nem fogom megtapasztalni. Mindenkinek köszönöm a segítségét, aki az elmúlt években segített ebben a topikban nekem a feltett kérdéseimre!
-
Rataxes
csendes tag
Sok éves Yettel mobil előfizetésemet váltanám Vodafone-ra, mivel az otthoni szolgáltatásaim rég vodások, és így jelentősen kedvezőbb lenne. Azt viszont semmiképp sem szeretném, hogy a szolgáltatás minőségében vissza lépjek. Fontos szempont a mobilinternet gyorsaság/ lefedettség. A fentiek tükrében érdemes lehet váltanom?
-
Littoral
aktív tag
Én pontosan ugyanilyen okból rendeltem egy ilyet sim-kártyát, és megállapítottam, hogy a három közül (a Digi foltszerűen direkt kihagyta a mi településünket) a legjobb lett a lefedettsége a Vodafonnak nálunk.
De mindent leront az, hogy havonta két-három alkalommal felhívnak rajta, hogy "nagyon kedvező havidíjas csomagra" beszéljenek rá. Nem vették, hogy "kérem, nem akarom, tesztkártya, stb.", úgyhogy ki van 'szva a telefonból és a fiókban hever, kizárólag a szolgáltatói basztatás miatt. Amúgy térerőben másik kettő tanulhatna tőlük (kb. olyan fél éve). -
4Grider
nagyúr
válasz Littoral #73394 üzenetére
Lehet, hogy újra kiosztott (marketing adatbázisokban szereplő) számot kaptál, mert az új számokra ez nem jellemző.
A nagyon kedvező havidíjas csomag szöveg viszont a vodára jellemző, ő viszont nem adja ki a számot ha be van jelölve a tiltás, mert a lekérdezés eredményébe az nem kerül bele. Tuti, hogy be van jelölve, a szolgáltatói marketing korlátozás? -
félisten
válasz Littoral #73391 üzenetére
Engem hívogathat nyugodtan, ismeretlen számot alapból nem veszek fel. Néha ránézek keresővel ki hívott és általában megy is feketelistára.
Amúgy mindig van egy feltöltős sim kártyám arra a célra, hogy mindenféle netes rendelésnél azt adom meg, nem a "rendes" számomat. Így a nem megfelelő adatkezelésből és egyéb más trehányságokból vagy üzleti célokból kikerült számot egész nyugodtan hívogathatják, mert soha senki nem fogja felvenni. Gyakorlatilag a rendes számomat nem hívogatják semmilyen marketing célokkal. Olyanok szoktak megtalálni, mint az erste bank például, náluk nyilván a napi szinten használt számom van megadva. Más kérdés, hogy azt sem szoktam felvenni.
[ Szerkesztve ]
-
Killing
addikt
Sziasztok!
Hívástartásnál ki lehet kapcsolni valahogy a pittyegést hogy ne hallja a másik fél amíg tartás a teszem?Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Fotók, videók mobillal
- OLED TV topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Építő/felújító topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen