Új hozzászólás Aktív témák

  • zelikocc

    senior tag

    Valaki találkozott már olyan hibával, hogy a (feltőltős eSIM) SIM kártyájára reggelre egy idegen telefonszám és idegen előfizetés költözött? :C :C :C
    Néztem ám nagyot amikor megcsörgettem párom telefonját és egy idegen 20-as számot írt ki :C :C
    Bejelentkeztem a számmal a My Vodafone appba és egy idegen nő nevén lévő Red Infinity World+ előfizetés jelent meg :C

    Telefonos ügyfélszolgálat:
    "húha, ilyet még nem hallottam soha :F , egyeztetnem kell a társosztállyal"
    kis idő múlva: "Nem látunk hibát a rendszerben, nem tudunk vele mit kezdeni. Próbálja meg esetleg újra regisztrálni QR kóddal az eSIM-et és ha nem oldja meg, akkor írjon egy panasz levelet" (30 napos válaszadási határidő) :C

    Próbáltam felvenni a kapcsolatot az előfizetés tulajdonosával, de se Facebookon, sem emailben nem válaszol. Közben az én számom meg nem elérhető és ki tudja kinek a SIM kártyáján van....

    Szerkesztés: My Vodafone fiókban kiderítettem, hogy ugyanaz a SIM kártya számunk, így teljesen össze van akadva a két előfizetés.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák