Új hozzászólás Aktív témák

  • pinnacle

    nagyúr

    Bementem a Vodafone ügyfélszolgálatára. Nem tudom mekkora anarchia van a rendszerben, de nem találtak, telefonszámhoz megadott biztonsági kód sem működött, pedig tegnap hibabejelentésnél, ügyfélszolgálaton még működött. Azt mondták nem tudják a 4G-t aktiválni. Mondtam, hogy tegnap a 1270-en állították rendszerkarbantartás után be tudják kapcsolni. Kértem hívják fel őket én már nagyon sokat vártam eredmény nélkül. Azt válaszolták nem telefonálnak, mert ők személyes ügyfélszolgálat. Majd 24 óra múlva bekapcsol magától a 4G. Panaszkönyvet, üzletvezetőt kértem. Várakozás közben kérdeztem az ügyintézőt, hogy miért nem tudja bekapcsolni a 4G-t, ekkor már azt mondta most nem tudja bekapcsolni, mert áll a rendszer. Üzletvezetőnek megmutattam a felvételt, ahol mondják, hogy 5 után be tudják kapcsolni a 4G-t. Ezért jó a hívásrögzítés, amit a mai telefonok már nem tudnak. Valahogy mégis beléptek a fiókomba és bekapcsolták az LTE-t. Mondták majd 10-20 perc múlva indítsuk újra. Nem kellett, magától átváltott 4G-re. +5GB-ot ők sem látják, nem tudták megmondani, hogy van vagy nincs nekem, hiába látom az online felületen.

    Myvodafone alkalmazás sem jó teljesen. PC-n ezt látom, tehát semmit sem tudok venni. iPad-en ezt, Androidos telefonon meg nem tudom elfogadni a sütiket. :D

Új hozzászólás Aktív témák