- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Facebook és Messenger
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Crypto Trade
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Aliexpress tapasztalatok
- Videó stream letöltése
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
pinnacle
nagyúr
Telefon bekapcsolásakor mindig ez jelenik meg. Hol tudnám letiltani?
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
Sziasztok! Mitől lehet az, hogy előfizetéses telefont nem lehet hívni, és nem is tud hívást indítani Erdélyből? Internet működik, hely előzményekben látszódik, képeket feltölti a Google Fotókba.
-
pinnacle
nagyúr
válasz 4Grider #45878 üzenetére
Köszi! Vállalti flottás telefon. Idáig nem volt gond külföldön. Vodafone-nál azt mondták, hogy csak partner hálózatra mehet fel, ha nem működik, akkor SIM vagy készülék hiba. Szerintem mégis hálózati gond lehet. Nem találják a manuális választási lehetőséget. Majd megkérdezem a Samsung A3 (2016) topikban.
-
pinnacle
nagyúr
válasz 4Grider #45885 üzenetére
Köszi! Megtaláltam, de kint nem találják. Ugye az nem lehet, hogy a Vodafone a függő készülékekből kiveszi ezt a menüpontot?
-
pinnacle
nagyúr
válasz Criminal017 #45940 üzenetére
Köszi! Azt már nagyon várom. Kíváncsi vagyok, mivel törnek be a piacra. Mondjuk szerintem, most a Telenor 1000Ft lebeszélhető, 500Ft-os, 300kbs-os, korlátlan internetjénél nincs jobb. Már akinek elég ilyen sebesség.
-
pinnacle
nagyúr
Sziasztok! SIM-et szeretnék aktiválni, de nem engedi. Ugyanúgy viszem be az adatokat, ahogy a személyiben van, nagy betűvel, de állandóan hibaüzenetet dob. Előtte kisbetűvel próbáltam, de úgy sem volt jó. Mi a fene lehet a probléma?
-
pinnacle
nagyúr
válasz 4Grider #64361 üzenetére
Köszi 4Grider, szabonagyur! Valószínűleg az volt a gond, hogy beírtam Magyarországot. 1270-en mondták az ő rendszerükben már nem kell. Jeleztem, hogy ezt az online felületen is javítsák, mert ott példával feltüntetve azt írják, pont úgy kell ahogy a személyiben szerepel, Magyarországgal.
-
pinnacle
nagyúr
válasz baloghgabor #64364 üzenetére
Szerintem nála a Magyarország beírása volt a probléma, majd kiderül ha valaki enélkül próbál aktiválni.
2000Ft-al feltöltöttem, engem lehet hívni én is tudok telefonálni. Internet viszont nem működik, bármit írok be, mindig a Vodafone oldala tölt be. Az akciós +5GB internetet csak akkor kapom meg, ha valamilyen adatcsomagot aktiválok?
1270-et hívva mindig a Vodafone feltöltőkártyás aktiválás jelentkezik. Ez már megtörtént. Ügyfélszolgálatot, hogy tudom elérni? Más telefonról megy, de azért jobb lenne a Vodasról.[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
válasz baloghgabor #64367 üzenetére
Én még soha nem voltam Vodas, most is csak azért vettem kártyát, mert csak itt megy a roaming felár nélkül Svájcban.
Nekem idáig UPC-vel (mondjuk már az is Voda ); Telelnorral, DIGI-vel volt problémám de úgy látszik a gondok tényleg szolgáltató függetlenek.[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
válasz baloghgabor #64369 üzenetére
25-30 percet vártam az ügyintézőre. Mondta annyi hívásuk van, hogy múltkor 50 percet kellett várni. Azért ezen jó lenne változtatni, legalább jelezzék mennyi az előrelátható várakozási idő. Gondolom itt spórolnak a legjobban az élő munkaerővel. Szerintem másnál ennyit nem kellett várakozni.
-
pinnacle
nagyúr
válasz Somatom #64399 üzenetére
Igen, új kártyám van. Holnaptól kellene Svájcban. Jaj csak az ügyfélszolgálatot ne kelljen hívni. Nincsen valami gyorsabb megoldás? Egyébként még mindig feltöltő kártya aktiválás jelentkezik a 1270-en.
Egyébként mi lehet a gond? Először a 3G-t aktiválják, majd csak utána a 4G-t? Vettem 300MB netet, gondolom ehhez is jár a +5GB akció. Mondjuk jelzik is. Mondjuk az furcsa, hogy ha van +5GB net, akkor miért a 300MB-ot kezdi el fogyasztani.[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
válasz Somatom #64406 üzenetére
Köszi! Mi volt ez az üfsz -szel volt egy aktiválós csörtém lehet nálam is hasonló gond van. Tudnék hivatkozni arra, hogy már találtak rá megoldást. Elnézést kérek a hölgy tagoktól, de én rettegek, amikor hölgy veszi fel a ügyfélszolgálati vonalat. Abból mindig gond volt, érezhetően nem is értik mi a probléma, megoldást pláne nem tudják.
Illetve nem is értem miért nincsenek itt a szolgáltatók a Prohardver fórumán (ugye ez a legnagyobb technikai fórum?). Amennyi pénzt elszórnak reklámra, abból lehetne itt egy technikus, aki segítene.[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
válasz Somatom #64410 üzenetére
Azt hittem valami magyarázni kellett hosszasan. Akkor ezek szerint nem automatikus a 4G, vagy csak várakozást igényel.
30 perce várok az ügyfélszolgálatra. Erre is ki kellene valamit találni a fogyasztó védelemnek, mert az nem normális, hogy akár 120 percet is várhatok. Ráadásul nem is tudom ingyen hívni, mert a Vodas számról a kártya aktiválás jelentkezik még mindig.
Vodafone-t sehogy sem lehet másképpen elérni? Írni nekik?[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
válasz Somatom #64412 üzenetére
Aktiváltam, addig nem is lehetett feltölteni. Online nem ment, valószínüleg az volt a gond, hogy nem kell beírni a Magyarországot, hiába jelzik a mintán. 1270-en azt mondták, ők már nem írják be.
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
Hibabejelentésre küldtem emailt. Itt milyen gyorsan reagálnak?
-
pinnacle
nagyúr
válasz MadMancs #64415 üzenetére
Köszi! Nem tudtam, DIGI-ről hívtam. Talán ez a hibabejelentés gyors lesz. Nincs tapasztalat? DIGI-nél gyors volt, igaz csak azt kértem a NAT-ból vegyenek ki, 1 óra múlva megcsinálták.
Nem valami APN beállítás lesz a gond, ami automatikusan rosszul sikerült, ezért van csak 3G? Nem lehet ezt valahogy lekérni valahonnan? Mintha láttam volna régebben ilyet valamelyik cégnél.
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
válasz MadMancs #64419 üzenetére
Köszi! Egyikkel sem működik. Itt is az ügyfélszolgálatot ajánlották. Végre elértem őket, azt mondták reggel 5-ig semmit sem tudnak csinálni, mert rendszerleállás van. Új számnál 48 órán keresztül a 1270-nen nem lehet elérni az ügyfélszolgálatot. Élőszőr azt mondta, hogy bizony lehet 4G csak 15 nap múlva lesz, mondtam a fórumban állították, hogy egy hívással megoldható, akkor mondta csak, hogy 5 óra után be tudják kapcsolni a 4G-t. Azért van először 3G, mert az a hívásokhoz kell.
Itt is vitamax.internet.vodafone.net-et írnak. Gondolom ez újraindításnál ha van már 4G magától "átíródik". Ha nem akkor viszont hasznos lenne az összefoglalóba is beírni.Hibabejelentést 30 nap alatt vizsgálják ki, tehát mindenképpen a 1270-et kell hívni.
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
válasz MadMancs #64423 üzenetére
Nem lehet, hogy a 3G-hez állította be automatikusan a internet.vodafone.net APN-t? Ha már lesz 4G, akkor meg magától vált (újraindítás után) vitamax.internet.vodafone.net-re.
5GB neked is látszódik az online felületen, és ennek ellenére mégsincs? Nagyon ciki lenne. Szerintem büntetést is kapnának miatta.
gyuri2008 Facebookon lehet nekik írni. Idáig is volt üzenet lehetőség. Szerintem tegnap nem láttam ezt a gombot.
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
Bementem a Vodafone ügyfélszolgálatára. Nem tudom mekkora anarchia van a rendszerben, de nem találtak, telefonszámhoz megadott biztonsági kód sem működött, pedig tegnap hibabejelentésnél, ügyfélszolgálaton még működött. Azt mondták nem tudják a 4G-t aktiválni. Mondtam, hogy tegnap a 1270-en állították rendszerkarbantartás után be tudják kapcsolni. Kértem hívják fel őket én már nagyon sokat vártam eredmény nélkül. Azt válaszolták nem telefonálnak, mert ők személyes ügyfélszolgálat. Majd 24 óra múlva bekapcsol magától a 4G. Panaszkönyvet, üzletvezetőt kértem. Várakozás közben kérdeztem az ügyintézőt, hogy miért nem tudja bekapcsolni a 4G-t, ekkor már azt mondta most nem tudja bekapcsolni, mert áll a rendszer. Üzletvezetőnek megmutattam a felvételt, ahol mondják, hogy 5 után be tudják kapcsolni a 4G-t. Ezért jó a hívásrögzítés, amit a mai telefonok már nem tudnak. Valahogy mégis beléptek a fiókomba és bekapcsolták az LTE-t. Mondták majd 10-20 perc múlva indítsuk újra. Nem kellett, magától átváltott 4G-re. +5GB-ot ők sem látják, nem tudták megmondani, hogy van vagy nincs nekem, hiába látom az online felületen.
Myvodafone alkalmazás sem jó teljesen. PC-n ezt látom, tehát semmit sem tudok venni. iPad-en ezt, Androidos telefonon meg nem tudom elfogadni a sütiket.
-
-
pinnacle
nagyúr
-
pinnacle
nagyúr
Úgy néz ki kamu ez a +5GB, mert miután elfogyott a 300MB, nem volt net. Egy idő után a telefon sem működött Svájcban. Nem lehetett se indítani, se fogadni hívást.
Itthon internet.vodafone.net-et állított be másik telefonon. Azon sincs net, vitamax.internet.vodafone.net-el sem. Telefon része működik, 4G-t kiírja. Nem tudom, hogy mi a jellemzőbb van vagy nincs +5GB net, de ha jellemzően nem működik, akkor nagyon meg fogják büntetni a Voda-t. Persze lehet a szigorúság csak a DIGI-vel szemben van, illetve most már ott is elnézőbbek lesznek.[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gaming notebook topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- EAFC 24
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Politika
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Spórolós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- További aktív témák...
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
- SONY KD65AG8 165CM 4K SMART OLED ! PRÉMIUM ! AKCIÓ!
- Samsung QE75Q900RA 190CM 8K Q-LED SMART PRÉMIUM LED TV ! AKCIÓ!
- SAMSUNG (QE75QN95BATXXN) 190CM 4K NEO QLED PRÉMIUM ! AKCIÓ!
- SAMSUNG (QE75QN90CAT) 190CM NEO Q-LED SMART 2024 PRÉMIUM ! !
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen