Új hozzászólás Aktív témák

  • #42365184

    törölt tag

    válasz nggabi #56456 üzenetére

    VAN FEJLEMÉNY:
    Ma két, nagyon korrekt Vodafone-os ügyintézővel beszéltem telefonon.

    A helyzet az, hogy 2019. szeptember óta folyamatosan vezetik be az új hívásértesítő rendszert, melyben a változás az, hogy foglaltság (hívás kinyomása) esetén is küld sms értesítést. Ez a változás az ügyfélszolgálat szerint azért volt fontos, mert sok ügyfél érkezett bizonyos (?) mobilszolgáltató felől, ahol így működik a rendszer és az áttérő ügyfelek követelték, hogy a Vodafonnál is legyen így. Így lett.
    Én a mai napon tettem egy hivatalos panaszt, hogy szeretném visszakapni azt a hívásértesítő rendszert, ami nem jelez foglaltság esetén és amit tegnapig nagy szeretettel használtam.

    Továbbá nálam a VoLTE kikapcsolás után keletkezett egy olyan anomália, amelynek köszönhetően le lett zárva minden átirányítási lehetőség, a telefonomról még az összes hívást sem lehetett átirányítani. Ezt ma sikeresen megoldották. Ehhez 9 ügyfélszolgálati hívás volt szükséges.

    Az "átirányítás ha foglalt" a +36709090998-as számra opciót nem lehet módosítani, mert az már az ÚJ HÍVÁSÉRTESÍTŐBEN alapértelmezett.
    Kikapcsolni csak úgy lehet, ha a teljes hívásértesítő rendszer lemondásra kerül.
    Ugyanakkor sokan még a régi hívásértesítőt használják, de előbb-utóbb őket is átállítják.

    Tehát felesleges kártyát cserélni, az nem oldja meg a helyzetet.
    Maximum panasszal lehet élni, hogy szeretnénk visszakapni a régi rendszert.

Új hozzászólás Aktív témák